Otje Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Ow wacht...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Woman,ik ben een klein digibeetje, dus kan je niet helpen,wellicht je telefoon een kwart slag draaien?Grapje van Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Hallo allemaal! Goeiemiddag!Het was wel een beetje afzien op het strand net, maar de zon ging toch nog schijnen! Over een uurtje ga ik naar het Wereld Meditatie Uur, dat is voor de Vrede. Ook vrede op kleinschalig niveau, ook vrede in jezelf. Want daat begint het dus allemaal mee....Ik hoop dat ik niet in slaap ga vallen daar! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Hé Albertina, je hebt een nieuw onderschrift! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Hee wat mooi Fish!Waar ga je naartoe dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Krijg er helemaal de griebels van, ik probeer het later nog wel een keer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Fish,Dit onderschrift heb ik al een tijdje, ik ben juist aan het broedenop een nieuw onderschrift.Wat goed dat je ondanks dit weer nog naar het strand bent geweest.Wel lekker zo'n wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 De meditatie wordt elke derde zondag van de maand georganiseerd door de Brahma Kumaris Spirituele Academie. Ik ga dan naar de Zeestraat in Den Haag.Ze zitten zelfs in Groningen! Groningen: Koninginnelaan 85, 9717 BRtel: (050) 3135760, fax: (050) 3188238e-mail: groningen@nl.bkwsu.org Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 t ik dan niet op te letten Albertina?Schande!Misschien voelde ik dan dat je aan het broeden was op een nieuwe...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Dat blijft me boeien dat soort dingen.Daar moet ik snel iets mee gaan doen.Tnx Fish! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Als er iemand over de vloer is kan je vragen om te helpen. Nu maar ff laten rusten idd Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Hee! De zon is hier net op tijd Ze maakt er nog even een prachtige ondergang van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Ja mooi hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Ik ga nog maar even wat DOEN, anders wordt 't niks! In het huishouden b.v.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Blacky, ook namens mij persoonlijk, gecondoleerd.Sterkte.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 De online technische hulp van Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Marjo, de algemene website is: www.bksa.org Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Nog even een warme kop thee voor ik de fiets op moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Iedereen die gaat eten: EET SMAKELIJK !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Dat is helder! Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Vergeet je de vingerhoedjes niet? Ik mag zo weer even autorijden!Waar een mens al niet gelukkig van kan worden!Yep en de krezip-bende gaat weer mee.Pedal to the medal WOW... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Dat wilde ik nog vertellen..Ik was vrijdag bij een vriendinen vertelde haarzij had daar een dag eerder toevallig aan gedachtWe hadden elkaar al in geen weken gezien of gesprokenHaar man schrok nogal van het besluitVroeg zich af of IK het zou reddenZonder drank dan hèEn nou komt het:Zij was, nadat ze mij had gesproken,daar ABSOLUUT van overtuigd.Dat voelde niet alleen goed voor mijIk wil ook aangeven dat het vertrouwen uit je omgeving groeitde contacten verdiepen, als je stopt met drinken!Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Marjo: dat is mooi, dit soort ervaringen. Doet je goed he?Ben nog steeds misselijk en heb wel een pam genomen. Oorzaak onbekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Griepje An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Hallo allemaal,Kom even binnenvallen, weer alles bijgelezen, wil ik eindelijk zelf wat schrijven,weet ik niet goed wat.Las dat Har volende week jarig is en 53 wordt,ik over 7 dagen, maar dan 54. Mens,mens waar blijft de tijd!!!Ik lees ook vaak dat er gedroomd wordt over drank (Cpas b.v. vandaag)Volgens mij heeft dat toch nog steeds met losmaken te maken.Toen ik gestopt was met roken, droomde ik vaak dat ik toch weer begonnen was. En oh, oh die spijt achterafWat een opluchting als je dan wakker werd en wist dat het niet waar was.Met drinken heb ik het nog niet gehad,maar wat niet is kan nog komen nietwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden