Spring naar bijdragen

Maandag 19 januari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

het ligt allemaal een beetje in dezelfde dimensie, persoonlijkheidsstoornissen, AD(H)D, HSP
een volle borderliner en een volle ADHDer zijn niet hetzelfde maar hoe milder de klachten hoe vager het grensgebied.

Hee Mieke, wat herkenbaar om te lezen

en ja Marjo, dat zinnetje pffft
wat heb ik dat als kind vaak gehoord:
je kan het wel maar je wilt het gewoon niet, en leg dan maar eens uit dat je wel wilt maar dat je het niet kan!

voorbeeld, op mijn werk moet ik regelmatig visitekaartjes maken, geen probleem, 85 bij 55, aflopend of niet, maar dan komt het grote euvel, ze moeten snijlijnen krijgen.
en daar gaat het mis, ik weet hoe het moet, maar ik presteer het regelmatig om het fout te doen, en hoe meer stress er is hoe meer fouten ik maak, het lijkt of ik slordig en lui ben maar ik doe ontiegelijk mijn best om me er op te concentreren. Inmiddels zijn er stramienen aanwezig waar die snijlijnen in staan, en dan presteer ik het nog om de visitekaartjes er verkeerd in te plaatsen. ;)

vorige week nog, kaarten gemaakt, geen een is er hetzelfde na het snijen, ergens een stap overgeslagen terwijl ik me er echt heel erg mijn best op gedaan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben moe en ga zo maar eens opslomen.
Als ik dat allemaal zo lees, dan denk ik bij mezelf dat ik het maar getroffen heb dat ik alleen maar een depressief gevalletje ben. Dat geeft al genoeg te doen voor mezelf en is lastig genoeg voor mij en mijn omgeving. Ben ook nog volgens de tests hsp.
Maar de grote vraag voor mij is: WAT WIL IK NOG MET MIJN WERKZAME JAREN?
Daar ga ik vandaag maar niet meer over nadenken.

Daarstraks had ik echt een goed gesprek met mijn vriendin. Tussen haakjes die geniet van mijn opbloeien. Ze heeft me gevraagd of het misschien geen idee is om aan de Bouman een brief te schrijven met wat ik zo gemist heb om te kunnen stoppen met drinken, maar ook wat ik als positief heb ervaren (helaas niet zoveel). Tja, misschien wel goed als ze daar huidige en toekomstige cliënten mee kunnen helpen. Voor mezelf is het mogelijk wel iets goeds op het op te schrijven. Zoiets zegt natuurlijk ook veel over mijzelf en daar kan ik van leren.
Nou ja, ook niets om vandaag nog over te denken.
Voor haar is praten een manier om dingen op een rijtje te krijgen, zij heeft ook geprofiteerd van ons gesprek. En dat vind ik nu zo leuk aan ons contact met dikwijls toch diepzinnige gesprekken terwijl de humor zeker niet van de lucht is.

Zo ben ik even kwijt wat mijn gedachten bezighield. Morgenmiddag krijgen deze dingen aandacht. Nu is het slapiestijd.

Welterusten allemaal en voor wie werken moet: een rustige dienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tapas dat gevoel ken ik. Hoe beter je best je doet hoe slechter het gaat. Misschien is het precisiewerk niets voor jou. Je faalt maar kunt er niets aan doen.
Ik ben bezig met werk wat eenvoudig is en variabel omdat ik me niet moet gaan vervelen.
Afwisseling is voor mij erg belangrijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tapas

en ik ga slapen!! stelletje geiten en ratten!!!




haha, Bambam, ik was ook de perfecte werkster!! een betere konden ze niet hebben, wat ik bij een ander in 3 uur voor elkaar kreeg lukt me nog niet in 3 weken bij mezelf.




nou, ajuus!! ik ben weg!!





Nou, dat ken ik heel goed. Op het werk perfect en thuis er niks van bakken. Heb ik nog wel, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

@ Tapas dat gevoel ken ik. Hoe beter je best je doet hoe slechter het gaat. Misschien is het precisiewerk niets voor jou. Je faalt maar kunt er niets aan doen.


Ik ben bezig met werk wat eenvoudig is en variabel omdat ik me niet moet gaan vervelen.


Afwisseling is voor mij erg belangrijk




Mieke, zulk werk ben ik nou naar op zoek. Iets minder heftig als wat ik deed maar afwisseling is idd belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...