Spring naar bijdragen

Maandag 19 januari


albertina

Aanbevolen berichten

Een hele goede morgen allemaal,

Ik ben vroeg wakker dus ik heb even het draadje van gisteravond gelezen.

Allereerst gaan mijn gedachten uit naar Blacky,
ik zal aan je denken vandaag.
:heart:

Pip,
natuurlijk kan je het alleen, ik had niet anders verwacht en ben keitrots op je.
Wat moet het een goed gevoel geven dat het allemaal zo goed is verlopen.
Weer een winstpunt erbij.
:present:

Wing,
Laat ze een poepie ruiken daar bij de Brijder en ik wens je toe dat je
eindelijk van die kwelling die afbouwen heet, wordt verlost.
Uiteindelijk kan je alleen jezelf verlossen.
Daarom, "waar een wil is is een weg".

Marjo,
Jij gaat ook maar door, echt een kliene spring in 't veld,
geweldig dat je vriendin je vertrouwt.
Geeft moed voor de toekomst.

Ik ga toch nog even mijn warme bedje opzoeken, nou ja, het bed van Houtje dan hé.
Fijne dag allemaal en ik lees jullie vast nog wel vandaag.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook Goedemorgen.

Ik hoorde Tina wel even rommelen vanmorgen maar ik Dochter sliep met mij in de dubbeldekker en ik lag zoooooooooo lekker dus ik heb me gewoon omgedraaid.

Om half 8 pas eruit. Mijn kids zijn dan al aangekleed, en ik maak nog even brood en drinken en tienuurtjes voor ze.

Dochter heeft op maandag al om 8.15 gymles, dit ivm gebrek aan gymzalen, maar het is altijd een drama maandagochtend na een weekend bij haar vader. Overschakelen blijkbaar.

Wing,
Ik had het wel gelezen van "het is klaar". Maar je had wel iets duidelijker kunnen zijn in wat je bedoelde. Misschien moet je de rest van de discussie maar beschouwen als "handig, maar niet op mij van toepassing". Klaar ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen, zonder koffie nog, hopelijk is hij snel klaar.

Wingchun, ik ben blij dat ik het misgelezen had en dat je hier nog bent. Zei gisteren toch nog tegen je, dat ik gewoon niet kan lezen.

Hoi Marjo, ik was vergeten hoe druk het soms kan zijn met kleine kinderen, de ochtendspits.

Mijn huis ziet er niet uit, overal open dozen, ik zou en ik moest dat kettingke vinden.
Zie ik dat er ook nog drie bemoeizuchtigen op het programma staan. En ik ben moe zal wel combinatie van te veel slapen en de griep zijn.

Nu eerst koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Tasseke!
Gooshe Frabba huh! ;)
Spannend met de baby!

Geen uitgebreide planning, ben ook in afwachting.
Maar dan anders..
Goede start gemaakt, voor de rest zie en doe ik
wat in me op komt. Dat mag ik van mezelf op maandag!
Vanavond denk ik wel even weg.
Muzikantenvergadering hier... Blèèèh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chips, kon de verleiding van de senseo niet weerstaan en barstte van de honger....dan maar morgen bloed laten prikken. Tis wat, verslaafd aan de senseo...en de ochtendpeuken, het regent ook nog dat het giet. Nou, ben benieuwd of ik door mijn cm casemanager van Novadic wordt gebeld....zoniet ben ik er klaar mee en probeer alsnog door PsyQ een ADD test te doen, schakel dan maar de huisarts daarvoor in. Hopelijk gaat ze me ook doorverwijzen naar een psych. heb er genoeg van!
Pas op hé, was vanmorgen op het nieuws dat de derde maandag van januari volgens onderzoek de meest deprimerende dag van het jaar is...blue monday genoemd :D Tsss....voor ons alkies is het misschien wel de beste dag van het jaar, je weet maar nooit want wij zitten toch anders in elkaar :P
Voor ons is de rest van het jaar het meest deprimerend :D

Morguh trouwens, collega´s :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèèèèè ik lees in de krant dat Noorderslag een groot succes was met....... wooooaaaaaaahhhhhh De Dijk notabene met een magistrale uitvoering van mijn absolute lievelingsnummer (vooral als ik lichtdronken was)...... maar nog steeds TOPPIE is, nl. Onderuit. Heb alle CD's van de Dijk, en diverse uitvoeringen van dit nummer, weeeeeeeeehhhhhhhhh ik wil weer naar de Dijk........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik ben een tijdje niet actief op het forum geweest, maar logde wel af en toe in om een beetje mee te lezen. Ik heb inmiddels de internettherapie afgerond, maar ben naar mijn gevoel weer terug bij af en voel behoefte hier weer wat vaker te zijn. Overweeg nu de hulp van Campral of Revia in te roepen (zag dat deze middelen online te bestellen zijn want ik voel schroom om hiervoor naar de huisarts te gaan). In ieder geval, we zullen de schouders er weer onder moeten zetten om niet in oude gewoontes te vallen.
Wat een deprimerende dag inderdaad, zo donker, maar niet aan toegeven, ik wens jullie allemaal een goede droge dag!
Rosan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps, Har, je hebt daar helemaal gelijk in, met schaamte los ik niets op, het komt neer op een excuus om niets aan je probleem te doen. Ik wil eea de komende dagen op een rijtje zetten. Het prettige van hier komen, vind ik dat ik bewuster word van mijn alco probleem en veel haal uit jullie ervaringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...