Spring naar bijdragen

dinsdag 20 januari


tapas

Aanbevolen berichten

Wat een maffe tijd om wakker te zijn zeg! Hoe doen jullie dat toch? normale vroege vogels?
Ik kan me geloof ik niet herinneren eerder zo vroeg wakker geweest te zijn ;)
tja mijn hersenpan ligt momenteel nogal in de war geloof ik, en mijn lijf is in opperste staat van paraatheid, maar ik ga zo wel weer terug mijn bed in anders duurt de dag veel te lang. Misschien zo maar even een blokje om met de hond en de kat... kan ik wat langer uitslapen als het lukt!

en ook vandaag wordt weer een droge dag, nu nog hopen dat het weer ook mee gaat werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Water, sta jij elke dag zo vroeg op? ik hoef meestal pas om half 10 te beginnen (wat een luxe eigenlijk) en de wekker gaat dan kwart voor 8... en dat vind ik vroeg !!
Nou ja, hond en kat zijn lekker buiten geweest, ik ook trouwens ;)

de paniekgevoelens beginnen weer wat af te zakken dus ik duik zo weer terug mijn bed in, nog even een glaasje warme melk

kwam al surfend dit filmpje tegen, en moest er erg om lachen
wakschaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: ik hoef geen wekker te zetten. Als ik niet drink slaap ik precies 7 uur en dan klaar wakker.
Ja het is vreemd dit vroege uur en ik kan ook het idee hebben wat is de dag dan lang, maar dat valt wel mee. Het went. S'morgens vroeg heb ik nergens problemen mee en ik wilde dat ik me de avonden voelde zoals ik s'morgens ben. Ik vind de avonden lang duren. Hihi.

Water: werkse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het omgekeerd, sochtends voel ik me onrustig, dan moet er van alles denk ik
savonds na 10 uur ben ik meestal op mijn best, ook wel weer lastig want dan is het moeilijk om mijn bed in te komen.

ik ga nog wel even terug want ik sliep pas tegen half 3 en dan is het toch wel een beetje kort
Tot later weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

vroege of late opstaanders.
;)
Zelf behoor ik tot de catagorie die altijd vroeg wakker is.
Al moet ik er eerlijk bij vertellen dat ik vrijdag en zaterdag
bijna de hele dag geslapen heb.
Houtje vond al dat ik veel te weinig rust nam, nou ze heeft gelijk gekregen.
:o.
Vandaag werk ik pas om 7.30 wakker mooie tijd, toch?
Heb alweer een lekker bakkie koffie gekregen en zit weer lui te zijn
achter mijn pc.
Af en toe is dat wel een beetje moeilijk, een klein beetje schuldgevoel naar Houtje
die maar alles achter mij aan brengt.
Elke dag weer extra lekker kookt en zorgt voor de nodige vitamientjes.
Het zal raar zijn om vrijdag weer uit dit gezinnetje te stappen waar ik zoveel
liefde en zorg heb ontvangen.
Nu al weet ik dat ik ze vreselijk zal missen, gelukkig blijven goede dingen je altijd
bij en krijgen deze twee weken een extra plekje in mijn hart.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De titel van het draadje sluit perfect aan bij mijn gevoel vanochtend..

Het begon met dochter. Die fietst al van kast naar stoel en vice versa.
Dan gaat het over schreeuwen en huilen. Ik dacht aan Vie.
Twijfel. Hardlopen of wandelen (ivm strakke kuiten van gister nog)
Toen had ik mijn pak al aan. Rennen dus.
Hond mocht mee. Joepie!

Onderweg na een km of 3, kwam de flow.
Gedachten. Ik ben totaal iemand anders dan die ik altijd dacht te zijn.
Goed gevoel. Waarom wil ik alleen in die polder rennend, schreeuwen en
"rare" bewegingen maken? De angst om het niet goed te doen heeft mij altijd
in zijn tang gehad. Na een jaar niet drinken, en te gaan rennen, beslissing omtrent de relatie.
Kom ik tot de conclusie, dat ik dat doe om mijn stem te laten wennen aan wat ik voel.
Vaak kom ik niet uit mijn woorden. Ze schieten letterlijk te kort. Ze weten niet hoe het
gevoel te omschrijven. Van vrijheid. Moeite met telefoneren bijv. Behalve in een callcenter.
Is een rol. Toneelspel. Maar in het echie nog heel eng. Ik oefen mijn stem om mijn ware ik
naar buiten te laten komen. Deel van het proces. Is het duidelijk?
Ik genoot intens van de vrieskou, de roze lucht en de maan. De werkmannen op de brug
kregen een warm "mogguh"!
Terug. Oh my god! Tranen, onbedwingbaar.
Ik zag een vuurbol uit de aarde komen. Mijn adem stokte.
Ik heb echt staan huilen bij zonsopgang. van begin tot eind beleefd.
Ben stil gaan staan. En heb me laten gaan. Armen gespreid!
Welkom nieuwe dag in tranen van GELUK!

Het is goed.

Dan weet ik dat ik in deze wereld nog een stukje rationaliteitszin nodig heb.
Die gaf vriendin mij gister weer. Voor de rest ben ik blij met mezelf.
Nu nog een koffie en een peuk. Eigenlijk jammer. But hee!
Even bijkomen. Ik weet nu waarom werkmannen altijd fluiten en zingen.
Zou ik ook doen als ik elke ochtend zo vroeg het leven voelde.
Op de terugweg kreeg ik weer een lieve groet. Mogguh! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waauw, Marjo,

dat klinkt mij bekend in de oren.
Toen ik vaak ging wandelen in het stite gebied vlak bij mij in de buurt,
volgens mij heb ik er ook wel eens over geschreven,
had ik ook vaak bijzondere gevoelens en ervaringen.
Lopen, buiten, natuur, het brengt je dichter bij jezelf.
Fijn dat je dit gevoel hebt kunnen ervaren, het is een begin van heling.
:present:

Pips,

hahahaha, ja ik heb wel een blikken K@nt aan het einde van de dag.
Gelukkig geen doorlig of zit plekken, er zit genoeg vet op.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy. Je brengt me alweer aan het huilen! Grrr!
Had net een goed gesprek aan de telefoon met een hele goede vriend.
Ik snap er zelf ook nix van zned wat me overkomt!
Het enige dat ik weet, is dat het goed voelt.
Ik heb vertrouwen in de toekomst. Dank je wel man :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Val een beetje tussen de draadjes in geloof ik.
griepvirus bijna gehad en kan het niemand hier aanraden. Goh, wat was ik ziek. Ga er niet over klagen of zo, maar was echt een week compleet van de wereld.
Maar goed, breng nu weer kids naar school en loop veel buiten; frisse lucht!!
Koorts en spierpijn zijn gelukkig weg. Heb alleen veel last van rug en hoest veel, maar dat is te doen. Zit nu aan manderijntjes en veeeeeeeeeeeeeeel water, want ik heb aardig wat vocht verloren met zweten van de koorts.
Heb ook niks meer bijgelezen (sorry) , maar hoop, dat het hier met iedereen ook goed gaat.
Ben druk in de weer met achterstallig huishoudwerk. Alles blijft liggen en ik kan niet tegen rommel...Dus wassen, drogen, strijken en broeken voor de oudste verstellen enz.
Wat ik wel erg vind, is dat ik nog steeds vuurrode wangen heb en me een beetje wankel voel van de griep en men dan nog denkt, dat ik gedronken heb. Maar goed, laat ik me daar maar overheenzetten...Vanmiddag naar mijn hulpverleenster en die weet wel hoe de vork in de steel zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

gisteren geprobeerd een beetje bij te lezen, valt niet mee er word behoorlijk wat geschreven maar ik denk dat ik de belangrijkste punten wel heb opgepikt??

Tapas wat een leuk filmpje, arme kerel. Begrijp je nu waarom ik niet ga schaatsen :huh:

Marjo je kan altijd nog in de bouw werken hoor;) ga je op je eenwieler heen en iedere dag lekker vroeg aan de gang.

Albertina ook wel weer fijn denk ik dat je vrijdag weer naar huis mag/gaat. Weer je eigen spullen en dingen.

Mijn nachtdiens was gisteren vervallen, heel erg vond ik dat, maar niet heus. Heerlijk nu pas vrijdag weer.

Hier beetje zonnig wel zo gezellig.

3 dagen vrij betekend wel, extra allert zijn. Als ik moet werken is het niet zo moeilijk om niet te drinken maar als je de hele dag thuis bent en je hebt de tijd aan jezelf:o, oppassen geblazen dus. Ik kom hier af en toe wel even buurten op moeilijke momenten.

Manlief drinkt lekker door en het gaat mij steeds meer tegenstaan.

Mijn tante is weer ontslagen uit het ziekenhuis. Ze is weer opgelapt nu een paar dagen bijkomen bij familie en daarna gaat ze weer naar huis waar ze ongetwijfeld weer gaat drinken. Tot dat het weer verkeerd gaat en ze weer opgenomen word. Heel triest, maar ze wil het niet anders. Ja en hoe moet je zo iemand dan eigenlijk helpen he. We kunnen haar ook niet laten barsten want ze betekend te veel voor ons dus het is een groot drama. Ze is al over de zeventig en weet niet hoe een pc werkt, ze heeft er geen eens een, anders zou ik deze site aanbevelen;), geen optie dus in haar geval.

Heb begrepen dat Blackys broer is overleden. Gelukkig voor hem, verlost van de pijn maar altijd zwaar voor de nabestaande. Blacky sterkte!!!!! Ook al lees je dit nu niet daar je in Spanje bent.

Tasseke donderdag onder het mes. Ik begrijp dat je in je broek sch@#%t, probeer je niet te druk te maken, komt goed en alvast sterkte.

An wil nieuwe baan, wat voor studie heb je gedaan An en welke richting zou je het liefste uit willen.
Heel verstandig nu nog even niet veranderen eerst rust vinden in lijf en leven.

Ga mijn beesten voederen, wens ieder een fijne dag.

groetjes Antonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whaaaaaa!:angry: Sorry, ik stoor hopelijk niet, heb een dringende vraag. Ik zie dat je aanwezig bent hier Wing en wil je effe een vraag stellen. Wordt jij onderzocht bij PsyQ? Zoja, ben jij doorverwezen naar PsyQ (ADD) door je huisarts? Of heb jij jezelf aangemeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...