FishermansFriend Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Oh, Marjo, dacht dat jij schreef dat er wat was. Maar kan het ook mis hebben hoor, kan niet alles goed nalezen van dit draadje, ga het ook maar niet meer proberen....dan slaap ik helemaal niet vannacht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 ok Mieke, ik vroeg dus aan jou of je nog wel voor hem wilt werken? Of dat er een niet zo'n leuke reden was dat hij je ontsloeg, ruzie of iets dergelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Truste Alberto.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Wat geweest isis geweestwe gaan verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ik hoop voor je dat het nog even lukt Marieke.Zonder slaap is het helemaal moeilijk! Truste zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Woman, hoe moe ben je?Ik denk dat ik er vast eentje neem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 @Marieke, goed dat je weer even praat op het forum, kan je wat rustiger maken misschien. Wat mij nu opvalt is dat je een andere weg bent ingeslagen op mijn verjaardag!! Ik ben namelijk op 10 december jarig!! Grappig hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 37 oplossen, ik ben niet van de pot getrokken. Ik zal nogmaals kijken!U hoort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ik heb 38. Wat een kistjes, om gek te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Dat ie maar vast mag smaken, Marjo.Ik kijk nog even jouw vrouw mijn vrouw af, (het is weer hilarisch!!) dan een doggierondje en daarna de chocochoco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 ik ga ook nog maar even een spelletje doen, ieder is zo met z n eigen ding bezig, lees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 oh is dat weer begonnen woman, ik ga ook even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 @Woman, chocochoco, is dat lekkere warme zelfgemaakte? Mmmmm.....Ik kwam pas om een uurtje of 22:00 thuis met de honden, hoop dat ze nu blijven slapen als ik nog ga douchen en dan stilletjes naar bed toe ga...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ik ga zo maar eens naar bed.Nog even roken..Welterusten alvast allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Voor diegenen die nog altijd denken dat alcoholische drank een slaapmutsje is:In het AD van 17 januari j.l. stond in het katern Diagnose in de rubriek waar of niet waar het volgende: Van een paar borrels slaap je beter Het artikel is een samenvatting op een uitgebreider artikel in het British Medical Journal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Marieke,Gaat het nu een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Nighty night, sleep tight. Het spelletje moet even in de wachtkamer. Dat vereist een heldere kijk op het geheel!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ik ga ook douchen en naar bed!Weltruste iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Dank je, Adam, dat is idd een mooie afsluiter.Ik ga je goeie voorbeeld volgen en dat van al de anderen hier die al naar bed zijn.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Welterusten iedereen.Ik hang boven mn choco.En trouwens van een paar borrels sliep ik niet goed hoor. Alleen van 3 flessen als ik knok out ging. Vaak op de vloer, in de gang enz. Soms zelfs op de vloer van de gang in de flat. Deed ik er drie kwartier over om de trap op te komen...Als de dood dat ik weg zou vallen en de volgende ochtend aangetroffen door 1 van mn lieve buurtjes die toch al zo'n last van mij hadden......aiaiai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Naar bed naar bed zei duimelot, ik heb geen zin maar het motLaatste peuk, morgen weer ondernemerscursus. Kamer van Koophandel komt een en ander vertellen.... goehoed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Nou doeoeoeoeoei !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Hee Pip, da's geen leuk bericht als je dat zo krijgt...verslaving is zowiezo naar, maar zeker bij zulke jonge mensen (kinderen eigenlijk nog)Kan me voorstellen dat je daar ff vol van zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Ehhh, je wil toch niet zeggen dat ik je uit je bed hou he...Maar mijn kop thee is op, boterham tegen de knorrende maag...dus het zou weer moeten lukken nu...bij mij dan!Ik wens je een zorgloze nachtrust Pip!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Hoi Pip, ben me eerlijk gezegd een beetje door dit draadje aan het worstelen. Kan er soms wel maar vaak geen pap van maken. Stom, ben ook erg moe. Duik onder de wol en kom morgen wel op verschillende zaken terug. Wens je truste Maar het gaat goed, prima zelfs! Heb zowaar spontaan applaus gekregen voor een toneelpresentatie (personificatie van een narcist) Oei.... Kon me wel érg goed inleven Pfff...laat ik wijs wezen en het hier bij houden voordat ik dadelijk met mijn neus op het toetsenbord in slaap val. Gni.......komen er pagina's vol met u888888888888888888888888o9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999ijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk te staan Kan Safi niet aan tippen Pfff...ga nu echt te bedde; morgenvroeg rond 8.00 stond ze hier voor de deur om de verw.ketel te vervangen....een heuse HR!Kom ik toch nog wat zuiniger de winter door Nogmaals truste mede-nachtbraakster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden