Spring naar bijdragen

Woensdag 21 januari


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 350
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke,
Als je je gekwetst voelt door een pb kun je daarover de moderator aanschrijven. De moderatoren kunnen ook de privéberichten lezen. Dit doen ze echter alleen op verzoek.
Door een privébericht hier op het openbare gedeelte te plaatsen riskeer je inderdaad een ban, omdat je de privacy schendt, maar erger is eigenlijk dat je daardoor de sfeer op het openbare forum negatief beïnvloedt.
Dus ik stel dringend voor dat je deze twee berichten weghaalt en op een normale manier de moderatoren inlicht en het verder via pb regelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Dat zit er helaas in want je mag een pb nooit op het forum plaatsen. Dat is spijtig want het lijkt mij dat je het nu juist nodig hebt. Misschien strijken ze over hun hart, ik ervaarde het allemaal als bijzonder heftig.
Eerst Floor, toen jouw bericht dat leek alsof je het aan jezelf had geschreven.

Voor de rest houd ik mij er maar buiten.

Waar ik mij wel druk om maak is jouw gezondheid, dit loopt fout af. Ben je al naar je huisarts geweest?
Misschien zouden voor jou ook de bemoeizuchtige iets kunnen doen? Het heet niet de bemoeizucht, het heet anders en mijn hoofd werkt niet zo heel erg goed de laatste weken. Ik zie ze van de week niet meer maar als ik terug kom van vakantie dan vraag ik het even na. Als ik het vergeet herinner je mij dan er even aan? Wat mijn hoofd is echt een zeef op het moment.

Veel sterkte,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannend Mieke, en wel raar ja, 2x ontslagen en je toch weer vragen?
De visitekaart-doosjes met mijn logo zijn prachtig geworden! en ik was ook weer op een redelijke tijd thuis, dus netjes gedaan al zeg ik het zelf.

Adam, dit soort spelletjes zijn niet mijn sterkste kant maar nivo 1 heb ik al gehaald ;)
nu nog even de stilgezette inspector Frost afkijken (lang leve de harddiscrecorder)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...