Spring naar bijdragen

donderdag 22 januari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Albert,
Als je altijd al vreetbuien hebt gehad, dan is dat misschien ook een van je manieren om je emoties te verdoven. Emotie-eten noemen ze dat en als dat echt in ernstige mate is, dan heb je misschien ook een eetverslaving. Maar daar ga ik maar niet van uit. Na het stoppen met drinken ben ik ook iets meer gaan eten, maar echte vreetbuien had ik niet.

Pippi,
Hoi hoi.

Anjo,
Goeie reis. Vertel je nog een keer welke boeken je had besteld om mee te nemen? En hoe ze waren.

Wingchun,
:)

JanJoris,
Ik ben echt geen theeleut, dus van mij kun je geen adviezen verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb eigenlijk niets bij gelezen , ik kan het allemaal niet meer bevatten ;-(
ik doe niets als huilen huilen en nog eens huilen , bevat de dood van mijn broer nog niet eens en nu krijg ik dit op mijn dak
de ma van mijn ex is de laatse twee jaar een echt ma voor mij geweest ,heb ze 15 jaar mogen kennen ondanks het feit dat mijn ex en ik uit mekaar gegaan zijn ben ik bij yvonne blijven gaan , omdat het bij haar altijd zo fijn aanvoelde , voor haar was ik het kind welk ooit dood geboren is
ik probeer dit allemaal te overleven maar soms weet ik echt niet meer hou dit vol te houden die inmense pijn in mij
ik wil dit ook niet met drank verdoven noch mijn broer noch mijn lieve yvonne
morgen ga ik haar bezoeken of hoe men dit ook zegt in de funeraria en mijn laatse groet brengen
woensdag aanstaande wordt ze gecremeerd ook daar zal ik bij zijn , en haar kinderen hebben ook mijn naam op de doodsbrief gezet om mij op die manier te danken om alles wat ik voor hun moeder gedaan heb
dit doet godverdomme pijn echt pijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag het sollicitatie gesprek gehad en dat ging goed. Ik word ingezet voor een nieuw project en dat loopt nu ruim een week en gaat als een speer.
Ik krijg mijn eigen project en men heeft er veel vertrouwen in dat dat succesvol gaat worden.
Maandag proefdag en als alles wederzijds goed blijkt dan kan ik di beginnen voor 3 dagen in de week.
Ik ben er blij mee.........pfffff de deur weer uit en lekker werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...