An Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 kirky welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 GEWELDIG Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Kirky: wauwwwwwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Heb je nu nog steeds behoefte Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky,{{{{{{{knuffel}}}}}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Luitjes ik duik ook mijn bed in, morgen een druk dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Slaap lekker An, schone dromen !!Ik moet nog eten. Het pannetje pruttelt op het vuur. Ik eet altijd een klein broodje voor het dansen, want met een volle maag klotst het zo haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 An mag ik je nog 2 vraagjes stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Toch geen stoofpotje Woman?want dan eet je vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Misschien weet iemand anders het?Die vreetbuien `s avonds heeft dat te maken met zucht naar drank?terwijl ik eerder als ik dronk ook vreetbuien had?en ik lees niks over wat men drinkt, hoeft ook niet maar ik vroeg mij af mag je namen noemen of merken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Dank je Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 hoi Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 ik ga nog even tv kijken en dan naar bed truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 goedenavond allemaal,even melden dat ik mn avondje helemaal droog heb gehouden,hebben jullie nog theetips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Albert,Als je altijd al vreetbuien hebt gehad, dan is dat misschien ook een van je manieren om je emoties te verdoven. Emotie-eten noemen ze dat en als dat echt in ernstige mate is, dan heb je misschien ook een eetverslaving. Maar daar ga ik maar niet van uit. Na het stoppen met drinken ben ik ook iets meer gaan eten, maar echte vreetbuien had ik niet. Pippi,Hoi hoi.Anjo,Goeie reis. Vertel je nog een keer welke boeken je had besteld om mee te nemen? En hoe ze waren.Wingchun,JanJoris,Ik ben echt geen theeleut, dus van mij kun je geen adviezen verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 heb eigenlijk niets bij gelezen , ik kan het allemaal niet meer bevatten ;-(ik doe niets als huilen huilen en nog eens huilen , bevat de dood van mijn broer nog niet eens en nu krijg ik dit op mijn dak de ma van mijn ex is de laatse twee jaar een echt ma voor mij geweest ,heb ze 15 jaar mogen kennen ondanks het feit dat mijn ex en ik uit mekaar gegaan zijn ben ik bij yvonne blijven gaan , omdat het bij haar altijd zo fijn aanvoelde , voor haar was ik het kind welk ooit dood geboren is ik probeer dit allemaal te overleven maar soms weet ik echt niet meer hou dit vol te houden die inmense pijn in mij ik wil dit ook niet met drank verdoven noch mijn broer noch mijn lieve yvonne morgen ga ik haar bezoeken of hoe men dit ook zegt in de funeraria en mijn laatse groet brengen woensdag aanstaande wordt ze gecremeerd ook daar zal ik bij zijn , en haar kinderen hebben ook mijn naam op de doodsbrief gezet om mij op die manier te danken om alles wat ik voor hun moeder gedaan heb dit doet godverdomme pijn echt pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky,Dat doet zeker pijn. En huilen mag.Ik ben heel de dag bereikbaar morgen en 's nachts ligt mijn mobiel naast me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky, dit is niet te bevatten voor je lijkt me.Huil maar. Ik wou dat ik wat voor je kon doen.In gedachten houd ik je even vast Heel veel sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky heel veel steun en warmte toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Heb vandaag het sollicitatie gesprek gehad en dat ging goed. Ik word ingezet voor een nieuw project en dat loopt nu ruim een week en gaat als een speer.Ik krijg mijn eigen project en men heeft er veel vertrouwen in dat dat succesvol gaat worden.Maandag proefdag en als alles wederzijds goed blijkt dan kan ik di beginnen voor 3 dagen in de week.Ik ben er blij mee.........pfffff de deur weer uit en lekker werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Gefeliciteerd Mieke!Dat klinkt goed!Mensen, ik rook nog wat en dan ga ik naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Dank je Marjo, ik ben ook nog aan het roken. Lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Mieke,Goed voor mekaar.Beste mensen,Ik ga eens braaf netjes voor twaalven naar bed toe. Ik sta morgen tijdig op, want in de ochtend is er niemand thuis en dan kan ik tenminste eens goed oefenen met zang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Ja toppie he Wing? Wie verwacht nu in deze tijd een baan aangeboden te krijgen en al helemaal niet als je er al 2x een dienstverband hebt gehad. 3x is scheepsrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Slaaq lekker Corinne en zing de zon morgen maar tevoorschijn. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden