An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tas: GOOSHE FRABBA!!!!!!Saf, wat had je?Tina, rijden we toch oer A'dam!Aanrader! lekker. Gebakken andijvie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ik verwacht minstens logies en ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Een ietsje beter An,nog steeds wel 39 koorts en ik voel me slapjes.Toch ben ik vandaag veel op geweest, tegen de avond, nu dus,voel ik me helemaal belabberd.Dus dat wordt zo lekker mijn bed in en tv zappen, heb wel eenpoging tot koken gadaan meer het smaakt me echt niet.Goed voor de overtollige pondjes die ik niet meer heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Bij mij?Mag hoor maar dan wordt het wel grondslapen,dus luchtbedden en slaapzakken mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 An nee erover heen gooien , vuur laag zetten totdat de bovenkant niet nat meer is van het beslag. Dan op de deksel laten glijden, deksel omdraaien en onderkant bruin laten worden.hahaha Albertientje aan de kettingzaag zie ik helemaal voor me, lig in een deuk.Tas, elke dag wordt het beter. jaren van zuipen gooi je niet zomaar in de hoek.Je lichaam zal het je laten weten ook wat het is aangedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tina: ik denk dat er weinig vet meer aan zit bij jou. Toch proberen om te blijven drinken, bouillon of zo. Maakt er iemand een lekker soepje voor je? Jemig meid nog steeds zoveel koorts.Ik vind je wel moedig hoor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 zeker op je zolder Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Joepie! Grondslapen!!!Dat doe ik nou nooit... Neem m'n tentje wel mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tasseke: ik ging van de zomer ook fietsen en wat viel dat tegen zeg.Deze zomer ga een nieuwe poging wagen. Rustig aan doen Tasseke zeker na die operatie.Wanneer krijg je ook al weer uitslag voor vervolg behandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Safi: dan heb je dus eigenlijk een aardappelpannekoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Gebakken andijvie?Ik ken wel roergebakken spinazie, met pijnboom pitjes.Moet je ook eens proberen, Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Kirky: je komt net op tijd. Pippi kan nog wel een man gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: marjoJoepie! Grondslapen!!! Dat doe ik nou nooit... Neem m'n tentje wel mee! Dan wil ik er toch minstens een houtkachel inzoiets http://img519.imageshack.us/my...urelgrootinctekds3.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Eeerst uitje knoflookje hakken.Beetje aanbakken. Andijvie erbij met een appeltjewat gembersiroop. Klaar! Heerlijk!Klinkt ook goed met pijnboompitjes, njammie!Tina, cup a soupje kip. Lekker. Doen hoor!Goed uitrusten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 An, er wordt goed voor mij gezorgd.Maar even gewoon helemaal alleen vind ik ook wel fijn.En om je de waarheid te zeggen, ik ben erg handig op krukken.@geworden inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Meisjes wat zijn jullie bezorgd.Lief..Ik bedenk mij net dat ik nog luister ook.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Saf, ik slaap echt op de grond.Dat betere boerenbed is superdeluxe! Wist je dat...Wel errug leuk!!! Heb ook nog een brochure ergens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Kunnen we ook doen natuurlijk...Ik wil in de bedstee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 mijn berichtje even aangepast, wil nog niet helemaal lukken maar het bed en de houtkachel is nu wel te zienhttp://img519.imageshack.us/my...urelgrootinctekds3.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ja Marjo, VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te duur voor mijn portemonnai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Saf,dat ziet er eg kneuterig en gezellig uit.Dat wil ik ook.Lekker zo'n kachteltje, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tsja.. Dat wordt paalkamperen...Of Pip durft het aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Heu... g'navend...Wat een culinaire hoogstandjes hier weer allemaal.Ik heb gewoon een pond macaroni in de atoomkoker gegooid, drooggebakken spekblokjes er door, gurk d'rbij.Ben nu op 2/3 van de pastaberg, 'k had zin in een peukkie maar toen dacht ik "je kunt beter eerst even wat eten" en dat was dus een goede zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Voorlopig zit onze akela aan de shoarma.Maar we komen er op terug.Ik zie het wel zitten zo'n dag.Lijkt me hardstikke leuk.Zie ik jullie meteen weer eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden