Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ik heb een drogerd en wasmaschien en daardoor een véél te kleine keuken. Droger past niet op wasmaschien....dondert die van af tijdens centrifugeren; 1400 toeren en een droger die ik dan vast moet houden....nee dus. Hum....vastkitten misschien, heb ik toch een combi :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ik heb een condensdroger, een wasmachine en mijn dochter heeft een haardroger .Nog meer weten, Albert? Ik heb namelijk ook een droogzwierder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Trees is aan het buurten en ze heeft een nieuw team ontdekt Tine en An die allebei bijna drie maanden droog staan(way to go girls!!!!)Tapas is naar de peuterschool geweest en is onder de indruk van de meer dan halve marathon die Marjo vandaag heeft gelopenKarinneke is er weer! en het hondje van Vie is ziek.AlbertRemmo is ook niet vies van lekkere receptenRosan heeft heeeeel diep van binnen de illusie dat ze binnenkort wel weer een keertje voor de bijl kan gaan door er 1 of 2 te drinken, maar ze beseft tegelijkertijd dat het hek dan van de dam is.En Rapiljo is jarig.....Happy Birthday Girl!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Wat Pip, hebjun kloofmaschien? Kenk mee werken, bij het museum alns gedoan...geleuf me nou, heb meer hout versjouwd dan jij was! Laot maor komn...kunnen we idd lachn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Allez, mannekes, wilde golle na is astemblief stoppen mé al da Greunings, Fries en 'k wee nie wa allemoal. 'k em vanovond al genoeg men toeng over exotische toalen gebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Jammer dat ik geen motorzaag certificaat heb....hum...ist un motorzaag? Een electrieke kenk wel mee uit de voetn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 HOHOHOHOwacht es even quote: Volgens mij heeft de helft geen weet van wat het inhoudt die stadsen kenne nie werken ik heb jaren met een grote kloofbijl zitten hakken hoor, kan mijn eigen wel meenemen, PUH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Dat doe ik altijd met sla Corinne droogzwieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Har het wordt misschien volgende week uitgezonden op RTV Oost bij Punt van zorg.Als er geen andere gekke dingen gebeuren in Nederland die belangrijker zijn dan een paar alkies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Zo ist maor net Saf...tssss, ben wel een stadsmens maar heb al heel wat hout aan stukken geslagn...everzwijn erop...bikken maor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: safidepafiHar het wordt misschien volgende week uitgezonden op RTV Oost bij Punt van zorg. Als er geen andere gekke dingen gebeuren in Nederland die belangrijker zijn dan een paar alkies Oké, staat genoteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Wat is een grote kloof buil Safi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 ik zal het maar opbiechten:Ik heb geen droger en geen wasmachine, doe de was bij mn ouders zo zien die mij ook regelmarig en vinden het prima zo.... LoLHout kloven is niet z mijn ding hoor, moest het vroeger thuis altijd doen, kloven en instapelen, dat laatste ben dan wel weer goed in...Ik zit hier trouwens dingen te doen die ik nooit doe, 2 beschuiten met roomboter en pure vlokken samen met een kop warme melk met honing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 hahahaha ik zal het even aanpassen..tja van verontwaardiging wil de grammatica nog wel eens in de verdrukking komenik heb wel een was machine maar geen droger..droogt bij mij in 1 dag op zo'n rekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Cpas,Ik zie nu pas dat je een heel kunstwerk voor me gemaakt hebt, dank je wel!!1Safi, thanks voor je felicitaties.Ha, ik ben nog nooit zo jarig geweest:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: safidepafiAls er geen andere gekke dingen gebeuren in Nederland die belangrijker zijn dan een paar alkies ...zoals, een man zaagt per ongeluk been af met kettingzaag in 't bos boom heeft niets geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Safi,Bedankt voor de update!Albert,Een droogzwierder gebruik je om de was te centrifugeren. Die voor de sla is zo een plastic ding.In Suriname noemen ze een droogzwierder een droger. Als ze die gebruiken is de was met een half uurtje droog (tenzij er natuurlijk zo een tropische bui valt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Pip maar even alle gekheid op een stokje...das wel een hele klus, zo'n grote heb ik ook nog nooit gehad.Vele handen maken licht werk.Ik doe het voor een soepje, broodje en de gezelligheid en een lift van BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Hoi Jan Joris lekker die beschuit en melk met honing?waarom doe je dat nu ineens wel?Toch wel lekker dat de was gedaan word door je oudersIk start het op en mijn vriendin ruimt het morgen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 JanJoris Lekker, wat zal jij goed slapen vannacht op die warme melk met honing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Adam ze staan in een vaasje..bedankt voor de onverwachte verrassing:sun: (eentje links en rechts) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoDat doe ik altijd met sla Corinne droogzwieren ...mot je wel sterke schouders voor hebben hoor, zou zeggen eerst een cursusje houthakken gaan volgen....bij Pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Rapilos gefeliciteerd! Nog wat onder de kurk?Nog vele GEZONDE jaren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 JanJoris quote: Ik zit hier trouwens dingen te doen die ik nooit doe, 2 beschuiten met roomboter en pure vlokken samen met een kop warme melk met honing... veel lekkerder dan alcohol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Bij mij droogt het dus ook in 1 dagEN NU GENOEG VAN DE WAS EN DROGERS, DROGERS? droog da`s wat we morgen zelf ook allemaal weer willen zijn dus eigenlijk moeten we drogers koesteren nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden