Spring naar bijdragen

Maandag 26 januari

Houtje

Aanbevolen berichten

Ik heb een drogerd en wasmaschien en daardoor een véél te kleine keuken. Droger past niet op wasmaschien....dondert die van af tijdens centrifugeren; 1400 toeren en een droger die ik dan vast moet houden....nee dus. Hum....vastkitten misschien, heb ik toch een combi :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 384
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trees is aan het buurten en ze heeft een nieuw team ontdekt Tine en An die allebei bijna drie maanden droog staan(way to go girls!!!!)
Tapas is naar de peuterschool geweest en is onder de indruk van de meer dan halve marathon die Marjo vandaag heeft gelopen
Karinneke is er weer! en het hondje van Vie is ziek.
AlbertRemmo is ook niet vies van lekkere recepten
Rosan heeft heeeeel diep van binnen de illusie dat ze binnenkort wel weer een keertje voor de bijl kan gaan door er 1 of 2 te drinken, maar ze beseft tegelijkertijd dat het hek dan van de dam is.
En Rapiljo is jarig.....Happy Birthday Girl!!!:musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zal het maar opbiechten:

Ik heb geen droger en geen wasmachine, doe de was bij mn ouders zo zien die mij ook regelmarig en vinden het prima zo.... LoL

Hout kloven is niet z mijn ding hoor, moest het vroeger thuis altijd doen, kloven en instapelen, dat laatste ben dan wel weer goed in...

Ik zit hier trouwens dingen te doen die ik nooit doe, 2 beschuiten met roomboter en pure vlokken samen met een kop warme melk met honing...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,
Bedankt voor de update!

Albert,
Een droogzwierder gebruik je om de was te centrifugeren. Die voor de sla is zo een plastic ding.
In Suriname noemen ze een droogzwierder een droger. Als ze die gebruiken is de was met een half uurtje droog (tenzij er natuurlijk zo een tropische bui valt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...