Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albertina, het is ernst! Maar het is geen drama!Misschien stort ik me er straks op!!Het flappert wel in de frisse lucht.Albertina, alles komt goed. Ik zit in een fase ( ja ik ook) Van weinig zin in iets.Het komt goed.Ik begrijp je ontsteltenis. Niet doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 An je hebt hard gewerkt aan jezelf.Je hebt het verdiend:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Niet alleen de afgelopen drie maanden, maar ook de jaren daarvoor, de tijd dat je niet hebt gedronken.en het feit dat je hier blijft schrijven bewijst wel dat jij je probleem jezelf en anderen serieus neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi Vie! Piep!!Ja, ik ben weer aan het werk, voel me nu tenminste weer nuttig na lange tijd patiënt geweest te zijn! Voel me steeds sterker en sterker worden. Tijdens m'n nachtdiensten had ik het soms wat zwaar maar ik heb goeie lieve collega's die op tijd wat kwamen helpen!!Albert, zo oud ben ik nu ook weer niet, hoor!Wing, blij te horen, blijf trekken!!Sjiek An, écht sjiek!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja Rudy: ik heb geleerd dat dit een levenslange kwestie is voor mij.Misschien dat DAT me wel erg tegenviel.De teleurstelling alom, dat ik echt, ECHT niet een paar drankjes kan drinken.Nu is er geen teleurstelling meer, 0,0 procent, en dat meen ik.Het interesseert me nu echt geen bal.En dat is gewoon super top, geweldig.Dat maakt me blij en die gevoelens wil ik hier graag doorgeven.Laten weten dat het leven zonder drank veel en veel en veeeeeeeel leuker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Zo, kindjes weer thuis dus weer even druk.;druk.;druk!!Tot later allemaal!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 An,je hebt het dubbel en dwars verdiend alle slingers.Voor je inzetVoor je nooit aflatende belangstellingVoor je vechtlust.En omdat ik blij met je ben als medeforummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 An geweldig:heart:Volgens mij ga ik ook die kant op nooit meer een drankje en `t interessert me geen moer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 tot later Knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Vettige praatjes hier.Zuur ruikend beddegoed maar niet van de azijn.Geuren roepen vaak herkenning op.Laatst rook ik de geur van de lepel waar mijn pa eerst aan liktealvorens hem door te geven.Walg.Een plasticzakje in de afvalemmer geurend naar ongesteldheid.Naar de emmer die ik als kind open trok waar de ongestelde doeken van ma in lagen op te lossen.Nog een grotere walg.Maar ik heb ook het parfum van de juf uit de eerste klas weer geroken.Hemels.En een koekje gegeten dat sterk smaakte naar de liga koekjes van vroeger.Een baby op schoot gehad, die me herinnerde aan mijn jongens vroeger.Fijne en minder prettige herinneringen.Mensen ik word oud.Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik deel met je mee Rvanth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Das een goeie gedachte An.De hang naar de roes verdwiint evenals de gedachte dat je nooit meer mag drinken.Het is geen straf meer die je krijgt, maar een geschenk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Goed zo Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Blijft wel de confrontatie met de harde buitenwereld.Maar daar ben je op termijn zonder drank beter tegen bestand, dan met drank op.Niet drinken stemt milder en niet alleen jij zelf maar ook anderen zal dat opvallen.Op den duur verdwijnt drank helemaal uit het systeem.An je gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Heel even binnenvallen,Wordt wel een beetje verwarrend nu blijkt dat stien en knuffie dezelfde ikoontjes hebben.An,Een beetje laat, maar ik wil je van harte feliciteren met je drie maandenHeb grote bewondering voor je, en ben erg blij dat je je er zo goed onder voelt.Keep going!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Kirky spelen met taal is een onderdeel van het proces de verslaving op afstand te houden.Je noemt er zelf al een op.Ook luisteren naar wat anderen zeggen of schrijven.En daadwerkelijk gebruiken wat bij jou past, goed aanvoelt.Pas en meetwerk.Op den duur maatwerk.Boeken lezen enz.Eigenlijk best wel leuk de drank beter gezegd, de problemen op deze manier te lijf te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Van morgen veel belovend, nu vastgeklampt aan het forum. IK WIL GAAN KOPEN, MAAR IK GA NIET KOPEN!!! Ben ik effe blij dat ik voorzichtig in m'n uitspraak was. Heb ik dus al best veel geleerd van m'n verslaving. Ik wil het niet en ik doe het niet! Dus blijf voor het geval maar effe hangen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hey Albert, heb nog eens wat uitgeprobeerd met de thee. Tabasco is er ook lekker in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 wat als kopen een obsessie wordWaarom wil je zo graag iets kopen Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi spud,NIET GAAN KOPEN!! Da's alvast een goeie gedachte en ook het hier blijven hangen!!Kom, vertel eens wat zodat je je aandacht op wat anders kunt vestigen!!Volhouden, je kunt het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Omdat ik het dan op ga drinken, Rudy.En omdat ik het op dit moment absoluut niet kan betalen dus maak ik mijn problemen alleen maar erger. Daarom wil ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Nou moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Moest echt drie keer kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Vertellen jullie maar iets leuks Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden