Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Krijg je morgen te horen of niet? Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 @ Albert ik houd niet van warme drankjes. Thee vind ik niet lekker en een gedoe om het te maken.Ik houd het op sap en allerlei verzonnen mixjes..............ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Soothe ik moest zo lachen om je berichtje quote: En Rudy, wil ik weleens in het eggie zien. Twee mannen op leeftijd, samen met een Irish coffee! Oh nee Rudy gewoon koffie. Het zit er nog in, zie je! We hebben binnenkort een laatste meeting met alle schrijfsters van het ADB boek en toen had ik vandaag bijna in de mail gezet en als ze allemaal komen dan wil ik ook champagne.Dat heb ik toen maar gauw veranderd in Jip en Janneke.En ja Rudy ik zou je ook heel graag eens ontmoeten.Voelt iemand voor een meeting in de buurt van Blacky??An, ik ben blij dat je op deze bijzondere dag weer wat levensvreugde terug hebt gekregen, door iets wat ik gisteren zei. It's beter to life than never to have lived at all.Mijn moeder is ook al 76 en die fietst nog gemakkelijk 60 km op een dag, doet aan Yoga, gym en vrijwilligerswerk.Ik heb er wel zin aan een lang leven.Albert ik zie je wel als Albert mocht dat je gerust stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ben benieuwd Spud hoe het je zal smaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Spannend Mieke!Maar wel een goed gevoel begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Mieke doe dan es een mixje voor mij maar geen zoete en ook geen dikke zoals tomaten sap want ik drink 2 liter op een avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albert quote: 9 dagen nu en ik ga voor negen maanden oh jee ik ben geloof ik zwanger Wij zeggen hier ook dat we een kindje krijgen als we de 9 maanden gehaald hebben:DZet hem op Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja hoor Marjo een goed gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 vond je de laatste van Frida trouwens wat Spud?of kende je die al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 We zijn er al uit Safidank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik rook nog een sigaretje en ga dan naar mijn schaapjes toe. Mo om 06.00 er weer uit en een lange dag.Daarna ga ik naar mijn lief en ben dan do vlak bij mijn werk. De laatste dag en dan weekend tot di.Truste allemaaal en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Die kende ik, maar de rest die je eerder linkte niet Albert. Wat zal ik zeggen.....Mooi, mooi en nog eens mooi. ssssssssss vergeten........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 truste mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik rook ook nog wat.Dan kruip ik er ook maar eens onder.Welterusten Mieke. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Of jullie nou aan mijn bestaan twijfelen of niet.. Voorlopig houdt ik forummeetings voor gezien. Strak plan overigens dat het eens in België plaats vindt, werd tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Safi, misschien regelen we een keer wat? Moet Rudy wel willen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Mensen, het was een vruchtbare avond.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 truste marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Nou ja Belgie had ik het nu niet gelijk over Spud:PDichter bij Blacky maar toch niet AL te ver voor een Grunniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 truste soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik ben een partij moe nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Doen we Soothe! Welterusten..hier gaat er ook eentje nog even buishangen met mijn hubby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja, België!!! Goed plan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Gelukkig hoef ik niet heel vroeg op morgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 hee Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden