AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Vind ik ook goed hoor Spuddeze was voor mij favo en daarna we belong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wou het net zeggen.Ik weiger!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hahahahaha!!!!!Slaap ik liever niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Har, ik loop nu niet meer, dat is een misverstand. Ik liep!!Ik wil ook af en toe gaan zwemmen. Zéér heilzaam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Verd*mme wat een k*t avond!!Yep! Sh*t happens!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Doe niet zo verdraaide pathetisch Pippi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Spud Fridahttp://www.youtube.com/watch?v=RUUj3KxOaUM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Okee Pip en ik.De nachtwakers.Zal ik vast water opzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 en mijn ringtone kun je wel raden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marjo, wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Patethisch???Ik ben het met Pip eens.Rotnieuws!Hou bij je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marjo, kruidenthee graag! Ik neem nog Fruit Sensations Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Herstel: Fruit Wellness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Mag er wel gember in dan Pippi, Marjo en Fishof doe anders maar een hele rode peper daar knap je pas echt van op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 rooibos! OOk lekker! maar heb ik vandaag wel op.En we ketsen het slechte nieuws gewoon af, we nemen het niet in ons op.We bedanken ervoor en gaan gewoon verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Yep Soothe, lekker redelijk gewichtloos ....in dat water.MARJO!!!Potver3dubbeltjes.....wil dat ook niet weten, dat het voor jou een k@tavond is Slachtpartijen lees ik trouwens ook liever niet over...dat soort nieuws? Zappen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja! Ben de theewinkel niet!Goede nachtrust en anders niet.Gember geeft energie Albert. Neem dat morgenochtend maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 AR, doe mij maar eens zo'n recept van je gemberthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Goede nachtrust is oké hoor Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Rooibos schijnt goed te aarden....kom je niet meer van je plek af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Herstel: Ik maak er zelf een rotgevoel van.Das maar een gevoel. Dus niets aan de hand.Alleen zo'n raar gevoel bij mijn hartstreek.Het gevoel van: Bekijk het maar! Ken u dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 wel pittig hoorgewoon thee zetten in een pot doe ik dan en dan een heleboel plakjes verse gember erin en dan zeker een half uur laten trekken wel tussentijds de zakjes thee er uit halen anders word het bitterHeb ik van Spud hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wie moet het bekijken, Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 AR, na een half uur is het dus koud. Is het een soort Ice-Tea? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 zo'n pittig theetje is nu niet aan te raden voor Marjo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden