AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 DE thee is nu pas echt lekker Spud jiiieeeeehhhhiiieeee.
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Wie is Geer en ken ik hem dan van het forum of in het eggie
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Wat een lugubere teksten.Dit gaat mijn simpele brein iets te boven.
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 nou da`s dus volkomen verkeerd gedacht Spud, hoe kom je daar op door de video?Ik vind het geweldig om met iedereen te kwekken en jij kwekt heel vaak terugtoen ik van mijn werk naar huis ging moest jij stil blijven zitten en daarnet was Wing aan de beurt daar kwek ik ook veel mee en met An en Marjo en Soothe En Rosan die net als Wing en ik 8 dagen bezig is met stoppen en tasseke en ik vergeet er echt wel een paardus als ik alleen maar Spud gericht was had ik al die namen niet uit mijn hoofd geweten nee hoor ik zit echt niet achter iemand aan ik ken niemand alleen zoals ik ze me voorstel hier op het forum en ben gelukkig naar omstandigheden met Will al 14 jaaren zal ik je nog een klein geheimpje verklappen?tot aan vanavond dacht ik dat je een vent was met de opmerking van motor (ik had dus GEEN draadje gelezen)zo dat was effe snel typen
antonia Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 getver peper in je thee albert dat lijkt mij dus echt niet lekker he
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 en nee Spud ik blijf niet weg maar als jij je ongemakkelijk voelt bij mij zal ik je wel negerenIk ben niet op vrouwen uit en soms zegt een naam me dat ook nieten lees maar terug waarom ik Wing een kiss toe werp
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Okè AlbertJIMMY http://img440.imageshack.us/img440/740/p1010137tx1.jpg
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 niet over Abba beginnen Spud want je komt een hele week niet meer achter je pc vandaan
antonia Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Rudy wat schrijf jij toch altijd mooie dingen, ik leer van je.
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Hoezo te positief Wing?Bij mij zijn eerst mijn ogen open gegaan en zet me nu in met heel mijn hartomdat drank zoveel meer kapot maakt dan jezelf bevatten kan
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Hee Spud! Ik kocht zomaar gemberthee in een pakje vanavond...Van Zonnatura geloof ik.
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Marjo!!! hoi verse gember is veeeeel lekkerder maar ik vind het wel leuk dat je het gaat proberen
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Albert, heb jij weleens berichten van geer gelezen, zeg eens eerlijk. Er valt mij iets op.
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Je kan beter m'n terrier bekijken, voor de gemoedsrust!!
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Ik ben Kalm, je weet toch niet wat ik Albert wil vragen Marjo!
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: Spud Ik ben gewoon achterdochtig, ben gekwetst. Da`s mijn vriendin Will ook 10 jaar lang mishandeld door een bezopen vent in huis en daar heb ik 14 jaar een relatie meedus ik snap wat je bedoelt Spudhoe ik aan het vechten ben geweest dat ze me vertrouwd is niet op te schrijventrek het je niet aan alleen kreeg ik wel zo`n benauwd gevoel van dat is niet de bedoeling dusik hoop dat we op oude voeten verder kunnen gaan?Will sms`t moeilijk moment voor haar dus ik ga haar even bellentot zo
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Marjo, ik weet inderdaad niets! Ik speculeer niets en heb ook niets gezegd!Mag ik er buiten blijven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden