Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albert, je doorstond de Spud test. Hahahaha, bedenk ik nu ter plekken. Zijn nieuwe nummers die je me laat horen van de Abba medewerkers. Mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 dank je Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 truste Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja, het was Lotus Soothe.Rook je dat.De meningen zijn verdeeld.Ik doe niet meer aan de warming-up.In het begin wel. Maar ik blijk een geboren renner.Nergens last van. Wel rustige start. Voor zover mogelijk.Is goed voor je Soothe!Langzaam opbouwen. Volhouden.Je longetjes weer blij Ik voel me zo boos!Vreselijk. Wou wel rennen.Maar ja! Ga d'r ook niet van alles in gooien.Live my life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Dan heb je dat stuk alleen in je boeken gelopen of heb je het echt gelopen Soothe. Da's een flink eind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Adam-Purmerend?Hoeveel is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Kirky, dank voor je eerlijkheid. Agressie is lelijk, goed dat je het vertrouwen herwonnen hebt. Heb je met die promillages trouwens ook gereden? Ik wel.....in de jaren '80 met een promille van 3.2 GELUKKIG werd ik in de stad aangehouden, slingerde 'toch' wel een beetje....3 uur 's nachts. Als ik mezelf toen in de kreukels had gereden was dat niet verkeerd geweest....goddank heb ik en dat is veel belangrijker niemand geraakt. Wat een idioterie zeg, vreselijk.Ben mijn rijbewijs 2 jaar kwijtgeweest, terecht! Was verdorie de tweede keer...in 5 jaar. Eerste keer was het 1.8; een dronkaard leert nooit....dat is duidelijk.Goed dat de regels nadien verscherpt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Nee Spud like an angel is van hun laatste lpmaar ik heb ook nog een paar ouwe die nooit uitgebracht zijn 1 kan ik er misschien vinden en die stuur ik nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: SpudEn Har jij ben geen moderator. True, ik zou misschien wel teveel door de vingers zien maar ben dan ook een alkie hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Go for it Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoeveel km Soothe???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marjo, geen idee. Ik was op!! Tot de eerste brug voor Purmerend langs het Noord- Hollands kanaal, misschien 16 of zo!En dan om de twee dagen, steeds 10 minuten verder!!En Steady state. niet de snelheid, maar een duurloop.Nu doe ik andere dingen, de drank heeft een beetje lekkende hartklep veroorzaakt.maar rustig aan zou nog wel mogen. DE ENDORFINEN hè. Hyperdehyper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Tsja, Abbah gaat aan mij voorbij...alhoewel ze wel een frisheid en optimisme uitstralen. Ik hou ook niet van Gottic trouwens....en Grunt, geef mij maar Gert en Hermien, ooh...en de zangeres zonder naam. Hoe heette ze ook weer? Meri Servaas...yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Goeieavond allemaal!Heb ik net wat gemist? Nou ja, denk het niet, ging niet over mij Ik was vandaag weer in Schiedam om te helpen, honden naar vriendin van mijn zus, heel gedoe nog allemaal, maar ik hoop dat ik ze een beetje heb kunnen helpen met de winkel. Nu loopt mijn mannetjes hond het vrouwtje te pesten, beetje afreageren van de spanning van vandaag.Er was nog een naar incident met de lift, vrouwtje ging er per ongeluk aan de andere kant weer uit, zo'n lift die aan 2 kanten deuren heeft, en toen gingen wij omhoog en zij niet, maar de lus van haar riem zat wel in de lift! Ik had het niet meer! Drukte op de alarmbel maar de lift stopte niet!! Alleen die bel ging af, dat schoot niet echt op!!Gelukkig ging de lus door de deuren naar buiten en bleef ze ongedeerd!Maar ik stond te shaken op mijn beentjes!Snel Bach Rescue Remedy ingenomen, en de honden ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Oh! Ik dacht dat je dat vandaag had gedaan.Schrik me rot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Nu in het Radionieuws!!!! Een man in L.A schiet z'n hele familie dood. Zeven man!!!Men is het spoor bijster!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja. Hoef ik niet te weten.Dan zet ik de raio of de tv wel aan.Heb ik niet. Lekker rustig.Niet teveel prikkels...Ik ga slapen.De hele wereld is immers van de pot gerukt.Vind je het vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Jeetje Fish dan zou ik ook shaken wat een gedoe allemaal je moet er toch niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Da's van de hele club Albert! Nou effe iets anders...Komt meestal na de Abba, ietwat harder en dan harder )Mijn ringtone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Van de pot getrokken! treffend geformuleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Jammer dan Pippi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Soothe!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Nou, ik fl*kker er wel een pam in!Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 ....ik ren niet, ik (snel)wandel; moet continu mijn aangeleerd rengedrag afleren Ga ook eens rustig leren zwemmen...wil juist onthyperen. Wil daarmee niet zeggen dat jij Marjo of Soothe daar geen baat bij hebben; absoluut niet.Ik betrap mezelf ook steeds weer op het te hard fietsen....stom gedoe; en dat terwijl ik meestal op tijd vertrek en dus alle tijd heb.Kreeg trouwens vandaag te horen dat ik zeker rustiger ben geworden bij db, had het zelf wel enigszins in de gaten maar hun (personeel) is het zeker opgevallen. Kwam er als een wervelwind vol enthousiasme binnenstormen....typisch gedrag van mij dus. Heb dus wel degelijk baat bij diazepam...maakt me veel relaxter en meer gefocussed.Nu nog het vervolg met medicatie waar ik zonder verslaafd aan te worden verder kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja AR, het leek wel een nachtmerrie!!Ik was best in paniek. En vraag me nou nog steeds af of er een knop is om dat ding te stoppen. EEn noodrem. Pppff.....ik ging expres met de lift omdat dat beter is voor hun gewrichten.....Volgende keer nóg beter opletten met zo'n lift met dubbele deuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden