Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Nee, ik waardeerde het. Maar werd gewoon achterdochtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoezo te positief Wing?Bij mij zijn eerst mijn ogen open gegaan en zet me nu in met heel mijn hartomdat drank zoveel meer kapot maakt dan jezelf bevatten kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hee Spud! Ik kocht zomaar gemberthee in een pakje vanavond...Van Zonnatura geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marjo!!! hoi verse gember is veeeeel lekkerder maar ik vind het wel leuk dat je het gaat proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albert, heb jij weleens berichten van geer gelezen, zeg eens eerlijk. Er valt mij iets op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Je kan beter m'n terrier bekijken, voor de gemoedsrust!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 ***** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Abba??? Hierdoor hielt ik vol in het reguliere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik ben Kalm, je weet toch niet wat ik Albert wil vragen Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 En hoe smaakt het Marjo? Die Gember thee? Oeps, komt niet door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 ***** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: Spud Ik ben gewoon achterdochtig, ben gekwetst. Da`s mijn vriendin Will ook 10 jaar lang mishandeld door een bezopen vent in huis en daar heb ik 14 jaar een relatie meedus ik snap wat je bedoelt Spudhoe ik aan het vechten ben geweest dat ze me vertrouwd is niet op te schrijventrek het je niet aan alleen kreeg ik wel zo`n benauwd gevoel van dat is niet de bedoeling dusik hoop dat we op oude voeten verder kunnen gaan?Will sms`t moeilijk moment voor haar dus ik ga haar even bellentot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marjo, ik weet inderdaad niets! Ik speculeer niets en heb ook niets gezegd!Mag ik er buiten blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja goed!Ik ben al stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 nee Soothe ik heb nog geen berichten van Geer gelezenwat is er toch met die vent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 leuke hond heb je ook Soothe geinig koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik ben een beetje opgefokt. Sorry.Trek me even terug!!!!Hush Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkytoen ik nog zoop en ik werd boos of gefrustreerd o.i.d dan gingen bij mij de stoppen erdoor en sloeg ik compleet op tilt . het probleem is dat je de volgende dag zelf niks meer weet van het voorval , daar zorgt drank wel voor . dus wat er echt door mijn kop ging op zo,n moment weet ik niet want het is niet opgeslagen in mijn geheugen . als ik het zou weten zou ik het rustig willen vertellen maar ik mis hele stukken van de film . kirky zo herkenbaar:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 dan ken jij Geer waarschijnlijk ook niet KirkyIk ben nog geen week bij het forumIs die Geer gebanned? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Antonia: je bent lief en het is een geweldige slinger. Was in een overmoedige bui vanmorgen, hihi.En wat een slingers heb ik gekregen. Ja daar heb ik wel naar uitgekeken.Hoe gaat het met jou?De rest kan ik niet zo goed volgen hier. Duik zo mijn bed maar weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 dat ben ik ook nog Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Laat ook maar AnAnders word het misschien erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hé hallo!!! Mag ik gewoon mijn achterdocht uiten zonder dat iemand dat steunt??? Vind het nu wel lullig worden....Ja Albert, ik hoop dat we het bijgelegd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 An het gaat goed, Tonia staat weer overeind en gemotiveerder dan ooit.Ik snap er ook allemaal niets meer van en al mijn berichten komen te laat aan dus ik ga ook lekker slapen. Trusten voor strakkies An en we gaan heel oud worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden