Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Kirky, ik zat ook op 4 en lag aan de moniter. M'n hart, boezemfladderen.Al mijn functies worden beter. Ook een lagere bloeddruk.En geen gefladder meer. Ik dacht dat ik doodging. Is niet gebeurd.Bloedlink dat fibrileren, dan kunnen stolsels losschieten, omdat je bloed,met een rotgang door de vaten sjeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 hoi mensenwat is het rustig. Ik heb vandaag gewerkt en voel mij weer een stuk beter. Ik ga even het draadje lezen tot strakkiesgroetjes Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik had trouwens van Spud het lumineuze idee gekregen om pittige thee te drinken wat me goed is bevallen met die gemberVandaag zei ze dat tabasco er in ook lekker is maar ik had net hele rode pepers gehaald, 1 ervan heb ik open gesneden en in de thee gedaan en laten trekken inmiddels heb ik er twee glazen van ingeschonken en ben bang dat ik het pepertje er maar uit moet halen anders krijg ik straks ontzettend spijten kan ik morgen nie praten nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Redelijk Allbert. Beetje gespannen soms, de aard van het beest.Dat had ik altijd weggedronken, denk ik."Gewoon" een beetje labiel, maar beter dan toen ik dronk! Dus......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 In da womaneze soup :Pompoensoep en tomatensoep uit zo'n zakBakje kleine mozzarellaZak aardappelwings of blokjesZak stukjes winterpeenPaprikasalami in grote repenDrie tomaten in partjesVeel knoflookVeel basilicumMaroccaanse kruidenRoerei (4 stuks)Grillworst Bak quarn stukjes 'en dess'Blikje papayaBlikje peerOlijfolie en ZoutAllemaal in een grote pan en op een klein pitje sudderenWat je over hebt invriezenSmullen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ben ik weer dus was niet ernstig. Wel bizar hoor! Om te zien hoeveel iemand van een ander houdt en bijna flipt als de ander een blessure heeft. Mooi! Ik vind dat mooi, da's echte liefde. Vraag me niet wat die heeft, dat moet ik morgen vragen. Mijn verdrietige vriendinnetje troosten, en zien hoe blij ze was dat de paps en mams dan toch gevonden waren. Hij lag nog onder het operatiemes toen ik ging. Iets met een been gebroken, hoor het morgen wel.En ik zij blij dat ik niet gedronken heb!!!! Anders was ik no use voor my best friend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 wat valt er te zeggen?niksmaar ik wil je wel steunen en proberen een oppepper te geven zodat je je niet zo down voelt omdat je es een keer gevallen bent Wing. Iedereen zit hier voor het zelfde en dat je een keer valt is GEEN schandemaar praat erover WAAROM?dan kun je jezelf misschien helpen om de volgende keer dat vallen wat langer uit te stellenIkzelf had gewild dat je was ingelogd VOOR je had gedronken Wingik geef om je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 An super gefeliciteerd met je droge 3 maanden. Was ik maar zover. Hier voor jou een slinger om boven je bed te hangen :beer:Is het wat die slinger???? niet mijn sterkste punt geloof ik maarrrrrrrrrrrrr hij is van harte gemeend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Foei Wing !!!!Morgen weer een nieuwe start, gelukkig heb je de Brijder !!Je hebt 8 dagen niet gedronken en das hartstikke knap !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Spud, nu zie je de voordelen. Je was er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 het is wel een mooie slinger, nu zie ik het. ga nu lezen en huiswerk maken voor tactive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik heb vanmiddag een vast week rooster gemaakt.Overzichtje met vooral de leuke dingen die ik te doen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hihihi, Albert Ik lag me de blubbers aan jou, een Spaanse peper probeer je natuurlijk altijd stukje bij stukje. Ik had het over die gedroogde. Wing, hoezo gevallen? Ben je je doel uit het oog verloren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Fijn dat je er weer bent Spud ik miste je al die hele peper in de thee is niet zo`n succes iets te pittig hoormoet hem er uit halen anders kan ik morgen niet meer pratenFijn dat je er was voor je vriendin en wat je zei anders was ik no use dat had ik zelf ook jaar in jaar uit om een uur of zes beginnen te drinken en vervolgens belt mijn vriendin om een uur of 8 auto rijden kon ik sowieso al niet meer dus wat heeft de rest dan nog voor zin met haar gaan praten met een dubbele tong?Nee dit is veel beter zo zelfs als het nu 11 uur is kan en mag ik nog in de auto én ik praat nog normaalDak je wel trouwens dat jij er ook altijd voor me bent:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja Soothe, en nu ga ik een kneister harde mail versturen. Maar feit is feit. zo be it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 http://www.youtube.com/watch?v=k_abNQd8uJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 voor iedereen en speciaal voor Wing die hopelijk in bed ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albert? Wie ben jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Maar nu effe wat leuks dit zijn onze hondjeshttp://img128.imageshack.us/my...ambeaudaisy024yw1.jpgmet dank aan Spud en Charlie anders was het noooooooit gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albert, Spud.het word afgeraden om je achternaam te geven maar ook die mogen jullie weteneen vent van 48 lief en eerlijk en trouwwil je nog meer weten? oh ja ik woon in hilversum en ben geboren in de buurt van Marjoen we zitten hier voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 EN die veel te veel zoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja sorry Albert, werd een beetje achterdochtig. Kirky, weet jij wat er op zo'n moment dan door je kop raast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 OH ja niet te vergeten dat ik het SUPERGEWELDIG VIND OM ZO MET JULLIE ALLEMAAL OM TE KUNNEN GAAN WANT JULLIE WETEN NIET HALF HOEVEEL JULLIE ME HELPEN EN STEUNEN.ik zou willen dat zoiets ook voor rokers bestond maar eerst de drank afmaken letterlijk en figuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoezo werd je achterdochtig Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albert? ken je Geer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden