Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Rudy, een onder de riem. Onkruid vergaat niet.We vinden je erg zielig! Groet en beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi Albert,Net even wie is wie gelezen, je klinkt heel zeker van je stuk, zeg!! Doe zo voort, zou ik zeggen, je gaat goed!! Ik vind het helemaal niet erg om met je hondje vergeleken te worden, op voorwaarde dat het een lieveke is!Hoi Adam, even vissen kan nooit kwaad, hé? HihiEn nee, wij kennen elkaar ook nog niet zo goed! Dat komt wel, ik ben er een tijd niet geweest door problemen met m'n gezondheid maar nu ben ik terug! Heb net een week nachtdiensten gehad dus was ik er de laatste week ook niet!!En mijn onderschrift slaat op het feit dat zovelen denken je te kennen, alleen kennen ze je enkel door wat ze van jou zien!! Wat je voelt, je innerlijke, hoe je écht bent... weinigen kennen je zo!! Begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Tijd vliegt, 's middags. Moet zo de kinderen weer ophalen en de jongste naar een speelkammeraadje brengen. Meld me later weer en als dat niet gaat lukken, dan tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Orleando, nu begrijp ik je beter.Bedankt.Eenmaal gestopt met drinken kan het alleen maar beter met je gaan.en is er geen weg meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi Knuf,Nou onze identieke koppies erbij en het wordt lekker chaos hier.Antwoord jij gewoon voor mij, of ik voor jou?Rol d'r maar gewoon telkens in hoor, is geen bijhouden maar aanhier.Als je vraagt krijg je antwoord als je niets vraagd ben je blond. toch? Marieke, dank je voor je antwoord.Een spook hi, hi. Nee, ik merk het bij meerdere mensen hier op hoor.Je bent niet de enige waar men nogal eens over heen walst hier.Maar meis, eindelijk een wijs besluit. Rust is wat jullie nodig hebben enzo langzamerhand verdiend hebben. Hou de eer aan jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ok, albert! Tot later!Je zal nog wel ondervinden dat ik een trage typster ben.... tja, 4 vingers..pff:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Soothe,wil je ook een beetje gepamperd worden?Komtie.............:;):light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::lig:heart::light::light::light::light::present:ht;:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Jaja stien..blond.. maar ik haal m'n intelligentie uit een doosje, ben nu een soort van paars-rood, hahaha!!Ik wil wel voor jou antwoorden maar of ik het ook op de stien-manier kan?? Da's een andere vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Adam, :D:DDankje!!:$Ben jij atijd zo'n grapjas?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Bohemia denk aan HALTHungryLonelyAngryTiredDat zijn de grootste triggers !!Als je trek krijgt, ga even zitten ontspannen, een dutje doen en eet iets. quote: Originally posted by: AnBohemia: dat is mooi dat je vrouw je daarbij gaat ondersteunen. Nu minderen lijkt me een goed plan. De ontwenning zal minder heftig zijn, maar je maakt het jezelf ook niet makkelijker. Kom geregeld schrijven en deel je ervaringen, je zal er zeker van leren. Leren wat je moeilijke momenten zijn en hoe ermee om te gaan. Het is goed te doen, kijk maar naar ons hier op het forum. Drink tussendoor goed water e.d. Als je zin krijgt in ieder geval eerst eten, want dat willen we nog wel eens vergeten. Veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Soothe, sinds wanneer kom jij tekort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albertina, you made my day. Gepamperd? Ach waarom niet!Ik loop mezelf steeds schouderklopjes te geven,dat schiet niet echt op.Je krijgt weer babbels, een goed teken.Vechtertje, ik groet je. Ga door met herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Soothe precies op tijd. perfecte timing.Ik dreigde weg te zakken in een moeras van zelfmedelijden hahaha.Hihihi voor de Belgen onder ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: womanBohemia denk aan HALTHungryLonelyAngryTiredDat zijn de grootste triggers !!Als je trek krijgt, ga even zitten ontspannen, een dutje doen en eet iets. quote: Originally posted by: AnDit gegeven is ook héél handig als je dus al wat langer gestopt bent.Moet je dus ramen lappen of ander zinds, gewoon even rustiggaan zitten en even ontspannen. De trek ofwel zin erin verdwijnt in luttele secondes. En dit leer ik dus van mede stoppers hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Waar staat dat Stien? Ik kom ruim aan m'n trekken.Jij ook naar ik hoop!Je was er een tijdje niet, dan moet het haast wel goed gaan.Stien, vele dingen lossen weer op, alles heeft tijd nodig.Het komt goed met je. Groet, uit een zonnig wordend A'dam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Zo! Blijft goed voor mij!Gewoon 6. Lekker! Klein sprintje..Wie had ooit gedacht dit soort termen van mij te horen!Woesh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ben ik weeren ja Knuffie het is een goedzak een lieverd dol op puppie`s en 7 jaar nugeeft niet hoor dat je typt met 4 vingers dat kan snelik typ met twee wijsvingers en dat gaat ook best snel totdat ik een letter kwijt ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Waterfeest!!!! Waterballonnen. Snoephappen.Waterboys.. Aquagym.. Onderwaterradslag..........Ik kom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Heel diep geslapen vannacht, heel lekker, dus ook niet wakker geworden van hijkneuters of timmerende buurmannen.Veel gedroomd, onder andere dat ik een soort reunie had en mijn twee hartsvriendinnen van vroeger weer zag. Ik mocht vroeger niet met ze omgaan omdat ze een 'slechte invloed op mij hadden' . Een van de moeders was nudist geloof ik. Maar ze zaten bij mij in de klas dus echt tegenhouden konden ze niet. Ze waren heel stoer, gingen dan brutaal voor de ramen staan enzo, echte vriendinnen dus.Maar M en E waren boos, toen ik ze in mijn droom weer zag op die reunie, nog steeds, omdat ik ze toch heb laten barsten toen we naar de middelbare school gingen. Ik vond het echt verschrikkelijk. Ik voelde echt een heel heel groot machteloos verdriet, omdat ik nou eenmaal aan de hondenriem vast zat en thuis geen bewegingsvrijheid had. Ze wilden niet met me praten, en ik dacht dat ze begrepen hadden dat het door mijn moeder kwam, maar dat bleek niet zo te zijn.....OefVoel me nu prima hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Soothe:DAdam,Ik ben meestal een heel opgewekt ding en probeer in alles het goede te zien! Volgens diegenen die mij goed kennen ben ik blijkbaar aanstekelijk! Dus.. Maar ook ik ken slechte depri dagen, hoor! Maar na het overwinnen van m'n ziekte trek ik me heel wat minder aan van iets waar ik toch niets aan kan doen!! Enne, ideetjes voor een feestje..even denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Tha Deejee van Woman om nare dromen weg te draaien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hihi albert, Ik ben ook dol op puppy's maar dan in mensenmodel! Heb er zelf vier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Morgen morgen, nur nicht heute, sagen alle faulen leute!Ik werd wakker met wilde plannen. Bed verschonen, mag wel na twee maanden!Beetje rommel op ruimen.Ik heb de hond uitgelaten en Piano "gespeeld" verder is er niets gebeurd, en de dag is bijna ten einde.Ik heb echt nergens zin in. Alleen in leuke dingen.Het huis doorwerken, is niet m'n hobby. moet ook nog naar Lidl. PfffffffffffffHeb bijRAF in Amsterdam een nieuwe versterker gekocht. Wat een geluid, hartstikke ongekleurd!Dat vind ik leuk, zulke zaken!!!**Aanp, vergeet lettertjes, nerveusiteit- jazeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Een smoothie voor Soothie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Woman, kan me erg inleven.. zat vroeger ook met de leiband vast thuis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden