CPAS Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 :camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::camera::clock::light::rose::clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock::D:clock: An! 3 maanden kurkiedroog! HARTELIJK GEFELICITEERD!En hadden ze nu ook maar vlaggetjes en ballonnetjes.A propos, ik zei toch dat jij dat kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Stien!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ben wegDit gaat niet goed...Runrunrunrun.... later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: marieke44Ik voel me vandaag nog erg druk in mijn hoofd, dat is ook niet zo verwonderlijk, mijn besluit heeft nog nooit zo vast gestaan om te verhuizen, wat zal ik, als het eenmaal voorbij is, een hoop rust krijgen. Maar niet te hard van stapel lopen, ik weet het, wil nu echt eerst weten in wat voor buurt in kom en wie mijn buren zijn, voordat ik besluit het huis te nemen. . Blijkbaar heb ik iets gemist?Niemand reageert dus zal al wel bekend zijn?Of je schrijft niet volledig Marieke, wat zijn de plannen?Misschien kan ik van je leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Jaja, al snap ik best wat me vroegguh zo roerdeJanken, schreeuwen, springen Gnigni!!!!Brrrrrrrrr!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Stien,mij is het wellicht ook ontgaan, dus ik ben gelukkig niet de enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 ADAMSKI!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Adam,:light::light::light::light::light::heart::light::light::light::light::light::light::light::l:heart::light::light::light::light::present:ight;:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marieke, je schrijft, dat je druk in je hofd bent. Snap even niet waarom, sorry. Je hebt het over een eventuele verhuizing, maar ik moetje bekennen, dat ik niet alles meer bijlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 dank Adam maar waarvoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 ..........is en dag niet geleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Bammetje, veel sterkte vandaag. Komende dagen zullen er wel wordenvan bezinking en verwerking. Vele indrukken zullen de revue passerendie je later gewaar wordt. Je toont je sterk meis, hou vol, je kán het!Albertina, ben je weer terug op eigen honk?Heb niet alles gevolgd zoals je ziet, dacht jij bent in goede handen. Rudy, als je griep hebt, voorzichtigheid geboden.Zitten dit keer gemene kantjes aan.Vooral je spieren moeten het ontgelden en de luchtwegen kannog een verhaal apart zijn.Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi stien en marieke;Ben er ook weer; heb net m'n week nachtdiensten achter de rug en begin eindelijk weer in het dagritme te raken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 welkom in die vreselijke wereld Mariekewaarschijnlijk kunnen ze jou aanen zijn ze bang voor represailles van die andere buren als ze er wat van zeggenzo zit het meestal in elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 hoi Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ok, en voor An::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Hartelijk gefeliciteerd!! Way tot go, girl!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoStien!!!!! Wat een geweldige enthousiastme!Waar heb ik dat aan verdiend? Lente kriebels, hi,hi,hi.Gewoon er in houden hoor kan nooit geen kwaad!Vind je niet Adam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi albert, jou ken ik nog niet, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marieke, dankje voor je uitleg. Als je je, waar je nu woont, niet meer op je gemak voelt (en zo lees ik het wel tussen de regels door), dan is een verhuizing misschien wel beter. Zie het als een nieuwe start voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Zou er zich soms iemand geroepen voelen om een korte inhoud van de laatste week te maken? Of vraag ik nu teveel?:$Ik heb echt geen tijd om die ganse week terug te lezen! Anders spring ik er gewoon zo tussen, ok?Liefs van knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 nee klopt knuffie lees maar effe wie is wie dan weet je wat meeren prettig kennis te makenjouw naam vergeet ik nooit want SORRY onze eerste Jack Russell noem ik zo terwijl hij Sam heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Adam uit Adam. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Ik voel dat je het nodig hebt. Toedeloe!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marieke, PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ha die Stien fijn dat je weer van je laat horen.Ja na de griepprik, je verwacht het niet.Het zijn de luchtwegen waar ik het meest last van heb.Ik ken al verschillenden in mijn omgeving met longontsteking.Ik hou me maar een beetje in de luwte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Jongelui ik ben effe weg ik zie jullie laterKnuffie ik spreek je later nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden