tapas Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ai wing, ook weer zo herkenbaar, werken, tv hangen, internetten, verder kom ik momenteel ook niet.. hard werken tot in november, nu op halve kracht en zit er zelfs over te denken om er even mee te stoppen... maar wat dan? nog meer tv hangen en internetten???maar ik ga slapen, ben erg moe van vandaag, met 15 man op stap en ik was zo blij dat ik in het busje mee kon rijden en niet met de trein hoefde, alleen jammer dat je dan toch nog in een file terecht komt, 10 km voor Haarlem grmpffffilemorgen de hele dag werken, tenminste, zolang ik het trek, dat is weer het voordeel van vrijwilligerswerk, als ik het niet trek ga ik naar huis!!weltrusten voor hen die slapengaan en nog een genoeglijke avond voor hen die gaan nachtbraken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Het kan van een grote vermoeidheid komen, waar maar niet aan toe wordt gegeven...Maar ik snap ff helemaal niets meer van dat ge-Tse Tapas is leuk! Die wil iedereen wel ontmoeten als ze dat allemaal wistenTrusten Corientje. Wordt maar snel weer warmer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing, het is 12 uur geweest!De stand nog steeds gelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Slaap lekker Winchi, morgen weer een frisse dag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wat bedoel je met I'll be gone, Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Slaap lekker Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wat ontzettend leuk om te horen Pippi!Geeft mij weer motivatie!Kan ik niet eens een dagje met hem meelopen?--------------Pippi schreef: "FF de dierenarts is hier soep blijven eten tijdens intervieuw van dochter. Op de vraag wat hij liever anders had willen doen tijdens zijn studie was het antwoord , homeopatie en alternatieve geneeswijzen voor dieren. Moest ff aan jou denken. "------------------ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hier gaat de pecee uit.Tot morgen, dappere strijders, een zachte nacht gewenst met fijne dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Oh, gaat Wing gewoon lekker slapen?Ik wist ff niet wat ik er van moest denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ik kruip er ook in.Morgen vroeg de koeien melken...Trusten all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Woman hetzelfde voor jou!Slaap lekker en morgen ben je nóg wijzer en sterker dan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ja echt Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wat is er Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 De leegte wordt steeds comfortabeler denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Je bent niet de enige hoor Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Fish Tse zou zeggen:als men weet waar het lichaam drijfthoeft men niet meer te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing Morgen weer een dag.....Ga maar lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Welterusten goedemorgen.Word ik uit mijn bed gehaald om een formulier in te vullen... ja sorry .... vergeten.Klaar wakker dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Huh? Wie haalde je uit je bed dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik ga nog even een heel klein laatste rondje met de honden doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Zo'n lieverdje hier. Wandelse Fish. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Oh! Dat is gek An, dat je daarvoor je bed uit wordt gehaald...Ik rook nog één ter verdrijving. Dan ga ik slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ja, ik duik er ook weer in. Hier gebeuren wel meer rare dingen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Weltruste allebei! Ik heb vakantie dus ik mag laat naar bed! (of het ook gezond is, is een tweede...)Maar ik ga zo ook naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden