Spring naar bijdragen

Woensdag 28 januari

knuffie

Aanbevolen berichten

Ai wing, ook weer zo herkenbaar, werken, tv hangen, internetten, verder kom ik momenteel ook niet.. hard werken tot in november, nu op halve kracht en zit er zelfs over te denken om er even mee te stoppen... maar wat dan? nog meer tv hangen en internetten???

maar ik ga slapen, ben erg moe van vandaag, met 15 man op stap en ik was zo blij dat ik in het busje mee kon rijden en niet met de trein hoefde, alleen jammer dat je dan toch nog in een file terecht komt, 10 km voor Haarlem grmpfff

file

morgen de hele dag werken, tenminste, zolang ik het trek, dat is weer het voordeel van vrijwilligerswerk, als ik het niet trek ga ik naar huis!!

weltrusten voor hen die slapengaan en nog een genoeglijke avond voor hen die gaan nachtbraken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het kan van een grote vermoeidheid komen, waar maar niet aan toe wordt gegeven...
Maar ik snap ff helemaal niets meer van dat ge-Tse :D

Tapas is leuk! Die wil iedereen wel ontmoeten als ze dat allemaal wisten

Trusten Corientje. Wordt maar snel weer warmer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ontzettend leuk om te horen Pippi!
Geeft mij weer motivatie!
Kan ik niet eens een dagje met hem meelopen?;)

--------------
Pippi schreef: "FF de dierenarts is hier soep blijven eten tijdens intervieuw van dochter. Op de vraag wat hij liever anders had willen doen tijdens zijn studie was het antwoord , homeopatie en alternatieve geneeswijzen voor dieren. Moest ff aan jou denken. "
------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...