AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 hoi Waterop hoeveel sta je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 en corinne?op hoeveel sta jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Op dit moment de elfde, Albert.Al met al rook ik al vier dagen lang minder dan de helft van het "normale".Niet slecht, kan beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 en weet iemand of Spud een ban heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 ik denk er ook sterk over om te minderen mag ik vragen wat je doet om dat te bereiken? want ik rook er 60 en soms nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoen corinne? op hoeveel sta jij? Oei, Albert, dat is een pijnlijke vraag.dag 1: 9dag 2: 9dag 3: 10dag 4: 11 (tot nu en dat is dus niet goed!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 An,Wat is jouw stand tot nu toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wat ik doe? Hm. Nadenken.Of ik niet even wat anders kan gaan doen.Of ik deze niet kan overslaan.Of ik niet een uurtje kan wachten. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Albert,Ik turf op een lijst die ik gemaakt heb.Kolommen voor de datum en rijen voor elk uur.Zo ben ik in de periode zomer 2007 van gemiddeld 19 à 20 op een dag naar gemiddeld 11 per dag. Daarna heb ik 40 dagen gestopt, maar dat was wel heel ongelukkig gekozen in de periode dat net mijn behandeling tegen mijn depressie was begonnen. De eerste dagen daarna bleef het beperkt, maar al snel zat ik op 16 à 17 sigaretten gemiddeld op een dag. Ik ben toen gaan proberen te minderen door als maximum te nemen wat ik de dag ervoor gerookt had. Dat werkte niet, de drang werd alleen maar groter door het opleggen van die grens. Ik ben toen weer zoals eerst gaan turven en heb zo weer mijn daggemiddelde naar 11 weten te krijgen. Daarom koos ik bij dit pact voor een gemiddelde van 10 i.p.v. een maximum van 10.De knop naar niet-roken zal ik ook wel vinden en omkrijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Trees zo moeilijk was die vraag toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 ik help het je hopen Corinneen volgens mij is het nog moeilijker dan stoppen met drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 AlbertRemmo,heb ik dan de vraag gemist?Graag nog een antwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing:heart:Water volgens mij heeft Wingw el wat aan je gedicht over het gat in de weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Trees,hoe houd jij je thee warm Trees? ik heb het op zo`n waxinelichtje staan maar drink continue lauwe thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Albert, je vroeg of ik nog aan drank dacht of bang was te weer te gaan drinken, ja denken wel, maar nee, ik drink niet meer, het is raar om het te zeggen maar ik wil het echt niet meer en doe het ook niet meer. Het staat me tegen, mensen die dronken of aangeschoten zijn irriteren me, het slap geouwehoer vind ik irritant. Ik heb het drinken losgekoppeld van de rest. Maar ik merk wel dat het wat met me doet, misschien wel wat Wing schrijft, de angst om saai te zijn of om een kluizenaar te worden. Drank is voor mij pure zelfkwelling en dat wil ik mezelf niet meer aan doen. Daarvoor vind ik mezelf te waardevol!Aan de andere kant heb ik nu eigenlijk meer sociale kontakten dan ooit tevoren, echte kontakten dan, geen zuipvrienden meer. aan de andere kant vind ik dat ook weer moeilijk, en merk ik dat omgaan met anderen in RL een struikelblok voor me is. Ik vind het snel te veel of te lang, ben het liefst alleen maar dan voel ik me soms zo eenzaam maar met anderen om me heen voel ik me nog eenzamer. Daar moet ik mijn weg in gaan vindenmaar ik had nog een foto beloofd. Deze foto is zeer heftig vond ik, hing in het museum, de weerspiegeling van het museum in de foto maakt het wat milderbeeld in beeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Adem stokt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Tapas,Idd een heel aangrijpende foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Waarmee ik wil zeggen dat het beeld me diep raakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 quote: Originally posted by: marjoWaarmee ik wil zeggen dat het beeld me diep raakt Ik dacht al dat jij ook wel eens vergeet te ademhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 het was inderdaad een foto waar je even bij moest stilstaan en het verdriet zo ongeveer mee kon voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Jeetje Tapas, wat zit jij ook in een vervelende hoek, ik zou er naar van worden.Op dit moment mag ik van geluk spreken dat ik het zo makkelijk heb om niet te drinken dat het soms eng is. Natuurlijk boodschappen halen en mijn lijf doet jippie flesje, maar ik neem niet mee.Mijn grootste angst was een delirium dat weet je je hebt mijn kennismaking gelezen.Niks van dat alles ik tril niet moet niet overgeven zie geen rare dingen ben niet onrustig nu met jullie en leef iedere dag naar het forum toe want daar zit mijn kracht, dank zij jullie en waar het maar over gaat.Dit alles tot nu toe hè ik weet niet wat er gebeurt na 3 maanden of zo.en dan zie ik waar jij allemaal doorheen moet om je een weg te banen naar jezelf.Mag ik zeggen; wees jezelf? en ik weet zeker dat je er komt hoor, ik weet niet hoelang het gaat duren, maar de lucht kan nooit zó donker zijn of er komt vanzelf een straaltje zon doorheen.Kop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Continue moe en gespannen.Dat wil je dus niet meer door te hard te werkenen zonder sociale contacten. Dat wil je dus niet meer met drank...Seinfeld is een goeie.Wat nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 prachtige foto trouwens Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Die Leipe Loetje Tse Zei ze nog wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Auw, Tasseke. Doet me pijn om dit van je te horen. Wat kan ik je zeggen....dat het leven doorgaat en er gelukkig geen gewonden of erger... bij zijn gevallen, tis natuurlijk kl@te genoeg, daar niet van.Ben het verder eens met Carolien....hulptroepen inschakelen! Kan zo niet verder.Aah...lees nu verder dat je morgen met therapie begint....haal er uit wat er voor je in zit! Verder zijn er waardevolle en wijze dingen aan je geschreven, ik wens je verder veel KMW toe. Ga door met stoppen meid!Mooi, je laat je opnemen...beste oplossing. Je krijgt dan iig DIRECT hulp; heb je ook nodig. Hug....ik denk aan je!Albert, sterk en evenwichtig antwoord over gisteren Complimenten Verder de hele dagdraad gelezen maar wens niet te reageren. Ben moe maar voldaan, wel een beetje hyper vandaag. Toneel vind ik wel een hele uitdaging...het onderwerp (schrijf er nog wel eens over) spreekt me aan, ben zelf mijn rol aan het schrijven.Daarvoor gedragstherapie, kom daar later nog wel op terug. Stom, dacht dat het om 10.30 begon, was al om 10 uur begonnen :$ Het het verwisseld met morgen, beeldende therapie begint om half elf. Had het verdorie zowel op de computer als in mijn agenda opgeschreven en dan nog.....pfff.Mooie rieten stoel gekocht trouwens met houten leuningen...ziet er nog goed uit....Kringloop; € 17,50! Gni....heeft minstens 150 euro gekost. Kan ik wat meer mensen in huis ook een stoel aanbieden:D Is thuis gebracht met de auto van een db'er....heerlijk, dat netwerken Phoeh....genoeg nu, pammetje zit er in. Ga eens plat. Fijna avond en goede nacht allemaalGroetHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden