albertina Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rudy noemde het gister berusting.Ik kon zelf het woord niet vinden.Dat is wat ik voel,ondanks alles wat ik nog te doen heb.Berusting in dat ik niet kan drinken.dat is een erg prettig gevoel.Nu ik de berusting voel is de trek ook helemaal verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Top Marjo wat kunnen we elkaar toch allemaal goed aanvoelen en aanvullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hoi Trees,alles goed bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 In het begin lijkt de innerlijke onrust onhoudbaarOm horendol van te worden. Heel langzaam draait het om.En krijg je weer een beetje in de gaten waar het om gaat.Dat dat niets met drinken te maken heeft. Integendeel. Er is een bepaalde gevoelsstatus dat je dus nooit met verdoving kunt bereiken.Je moet door de bagger! Om er sterker uit te komen!Om écht te kunnen voelen. De nare en de mooie dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 An en Marjo, ik weet ook dat het goed gaat komen en dat geduld iets is waar ik moeite mee heb maar wat ik wel nodig heb, ik raak er ook niet meer van in paniek.knuf, lastig is het wel he! ik dacht dat ik al zover was gekomen en niet drinken het laatste stapje was en nu blijkt toch maar weer dat het eigenlijk het eerste stapje weer geweest isHet enge vind ik momenteel dat veel dingen die ik leuk vond ik nu niet meer leuk vind en dat ik zo snel moe ben en mijn hoofd zo hard door blijft werken. Het is een sleurmaar ik ga er weer mee aan de slag al vind ik het ook weer eng.ik ga nog even kijken of ik vandaag nog wat aparte foto's heb kunnen nemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Dubbel effect zo'n forum.Doordat je het gaat opschrijven zie je ook een bepaald verloop.Een goed verloop.Rapilos: wat is goed en wat is niet goed.Niet goed is wanneer je je niet happy voelt in je eigen huis omdat we menen een reclame gezin te moeten zijn. Allemaal gezellig rond de tafel spelletjes doen, samen tv kijken, samen dit en samen dat.Op bepaalde momenten van de dag zijn we samen, met z'n allen en dan vertrekt ieder naar wat die zelf wil. Vrijheid, elkaar loslaten. Proberen belangstelling te hebben voor de ander.Wat deed je vandaag, waar kijk je naar.Was het leuk, niet leuk.Goed is dat ik kan accepteren dat ik me terug wil trekken.Niet schuldig voelen bij alles wat ik voor mezelf wil.Van daaruit kan ik het ook makkelijker een ander gunnen.Zeker nu we in het genezingproces zitten moeten we dit wel doen, DAT wat helpt om vooruit te komen.Dus conclusie:Het is goed.Antonia: het voelt heel rustig, 3 maanden en 1 dag.De stress is er nu echt vanaf.Vraag me niet waarom die drie maanden zo belangrijk zijn, maar het is een punt van:zo en vanaf nu ben ik een niet alcoholdrinker. Punt.Een deel van mijn identiteit, wie ik ben,waarvoor ik heb gekozen uit vrije wil.Ik mag dit voor mezelf opeisen en dat voelt goed.Dus conclusie:Het voelt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Foto's!!!! Ik kwam zelfs in een new-age winkeltje terecht... Veel leuke tweedehands zaakjes weer ontdekt.Gni, leuke meubeltjes enzo... Ach. Het voelde wel okee.Zo in mijn uppie. Gewoon op een bankje gaan zitten in het park.Beetje denken, staren. Gewoon. Niet zoveel eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 An, je klinkt ook goed!Even de honden eten geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 An dat wil ik ook zijn een niet alcoholdrinker dus voor mij nog maar 80 daagjes:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ik heb trouwens melatonine gehaald want dat niet in slaap komen word ik een beetje zat.Ben trouwens geen enkele morgen brak maar slaap maar hooguit 4 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 hoi Kirky,Is dat moeilijker met een Imac? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ik ben trouwens niet zo`n computernerd dat ik overal verstand van heb hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hé hoi, Tina, het gaat hier goed!Qua drank, prima, qua emoties..mwahhh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 An,Een reclamegezin zijn we allang niet meer.Kinderen al jaren de deur uit,Blijf je met z,n tweeen over, en het lijkt of we ieder in een bepaald verwerkingsproces zitten.Ik met m,n stoppen met drinkenMan met stoppen met roken(is nu een week gstopt) en moet ook minderen met drinken i.v.m zijn hartklachten.Is nu al 6 weken thuis en weet nog steeds niet wanneer hij opgeroepen word voor dat hartonderzoek.Dus is ieder erg bezig met verwerken en eigen gedachten.Hij beneden, ik boven.Voelt soms erg eenzaam, misschien wel voor beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hé AlbertRemmo, mag ik jou iets nogal heftigs vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 maar je hebt toch messenger staat er dan niet bij van update of zo dat je dat pakken kan op je Imac? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ook al ben ik er nog lang niet.Het is inmiddels zo dat het loskoppelen me makkelijker afgaat.Dat lijkt vanzelf te gaan. Ik koppel emoties niet meer aan drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 ja dat geloof ik Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 volhouden Wing je kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Okidoki Wing!Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 bezig blijven Wing Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 AR, mijn bericht van 20:44? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Sorry Trees over het hoofd gezien.en ja je mag me alles vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Onrustig, tja..Er is weer iets aangewakkerd.Heb je nog wat Seinfeld-tijd?Lekker toch. Geniet er maar van!Fijn dat je even kwam melden Straks nog ff een up-date? Seinfeld!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing, fijn om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden