Spring naar bijdragen

De eerste 24 uur zit er op ! Morgen een grote dag !


Marcus

Aanbevolen berichten

donderdag 29 januari 2009 - Dag 1

Het is nu iets voor negenen en ik zit op mn hotelkamer in Utrecht. Morgenochtend begint de training 'vrij van alcohol'...eerst maar even terugkijken op de laatste 24 uur...het waren in ieder geval ALCOHOLVRIJE UREN !

Gisteravond had ik eigenlijk al direct het gevoel dat ik last van ontwenning had, normaal dronk ik 's avonds aardig door en viel ik om in bed. Nu was mijn (aller)laatste consumptie rond een uur of 18:00, dus toen ik rond 22:00 uur in bed lag had ik echt last van van alles en nog wat : hartkloppingen, zweetaanvallen en een soort van desoriƫntatie, heel vreemd, gelukkig viel ik in toch vrij snel in slaap.

Vandaag was ik vrij druk en moesten er aardig wat dingen geregeld worden; veel afleiding en dat was goed. Nu ik echter alleen op mijn hotelkamer zit heb ik toch al stiekem gekeken of er een minibar is; nee, pff dat valt mee...of is het balen...

Ben ook al naar beneden gegaan, ik had 20 euro in mn zak gestopt om...tja...wat ga ik nu beneden doen...een internet-kaartje kopen dan maar...maar het had ook zo maar iets anders kunnen zijn. Waarom is dit toch zo moeilijk !!!???

Boven toch maar een grote fles spa-blauw opengemaakt en dat maar 'lekker' gaan drinken : Concert van Guus Meewis aan op TV en maar een beetje aan mn dagboek werken.

Ik hoop morgen veel handvatten te krijgen hoe ik mn leven (in ieder geval qua drankgebruik) op de rit kan krijgen. Ik ben echt benieuwd; ik kan me er nog geen voorstelling van maken.

Ik zat net even snel te rekenen...ik denk toch al dat ik nu NIET een consumptie of 10 heb genomen in de afgelopen 24 uur...

Ik houd jullie op de hoogte hoe het morgen gaat bij 'De Helderheid' !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcus,
Veel succes! En de eerste en meest belangrijke stappen heb je al genomen:
toegeven aan jezelf dat je een probleem hebt,
hulp gaan zoeken,
en al gestopt voor je aan het programma begint.
Het wordt echt niet saai, hoor, maar een echte ontdekkingstocht naar jezelf.
Je mag alles doen, behalve die eerste nemen, dan geef je jezelf het mooiste cadeau: nuchterheid.
Koester je nuchterheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...