An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Albertina: ja dat wist ik. Ik ben al een paar keer onder narcose geweest, en flink ook.Ook heftig aan de morfine gezeten. Een half jaar is normaal voordat je weer gewoon gaat functioneren.Maar als je een bezige bijtje bent is dat misschien moeilijk te verhappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 An,ik ben een bezig bijtje, altijd al geweest.Nu dus even niet, kan ook niet.Maar alles went, zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Zo, de schilderijen hangen. Sta ik heftig te timmeren staat mijn man ineens achter me.Schrik me kapot. Ik heb toch zo zin om het hier gezellig te maken.Alles wel oprgeruimd nu.Zo opgeruimd als mijn huis is, zo opgeruimd is mijn hoofd.Nu wil ik eens wat leuke dingen ophangen.Moet ik op strooptocht. Weet precies wat ik wil, maar alles is zo stervensduur.Ga ff lekker Guusie kijken op 3, krijg ik goede zin van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Tina: nu even niet dan. Misschien dat je toch iets kan doen waar je plezier aan hebt?Tja, ik zeg maar wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Haha, daar sta ik dus tussen, ergens, goed kijken. Ned 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 altijd leuk guus meeuwis an heb ik ook een keer bij de vrienden van amstel gezien echt gaaffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ja leuk he Break, maar hier was ik dus zelf bij. Feest hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 @corinne, jaja.;een droogzwierder ken ik, ik heb er zelfs een!!@albert, danke, joepie! nog een fan erbij!! @vie, véééééééééééééél succes morgen! Hoop dat je die OP krijgt want ik en iemand hier in de buurt die zoiets heeft laten doen en ze is nu heel gelukkig, al moest ze in het begin heel erg wennen aan geluiden die ze al lang niet meer gehoord had!!@Wing, durf niét, hé!!!!!@break, welkom!@An, Hier in belgië hebben we van die verkoopzalen waar alle dingen staan die na de solden niet verkocht zijn en waar dus nog een heel stuk van de prijs afgaat! Misschien eens in zoiets gaan koekeloeren?Aan allen een goedenavond van knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Enne Spud, hier blijven!! Gewoon soms even goed nadenken voor je een bericht plaatst, even bij jezelf te rade gaan of die achterdochtigheid geen oorzaak heeft diep in jou?Liefs van knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 dank je knuffie jij ook succes vanaaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 na, na na na life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 jij zegt het ik dacht het........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Sorry, ik was even mijn neus en sinussen aan het spoelen met de Rhino Horn!!zie: www.rhinohorn.nlReeds duizende jaren werden de tanden gepoetst in de Yoga cultuur, pas de laatste honderd jaar in de westerse cultuur. In de Yoga traditie is neusspoeling één van de reinigingsprocessen.Vissers overal ter weredl hebben generaties lang hun neus gespeold met zout water.In sommige Afrikaanse stammen wordt over de neusspoeling gesproken als een "zuivering van gedachten" ofwel het hoofd helder maken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 An, zo vrolijk!! hihi, je werkt aanstekelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Slaat dat op mij, break? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Albertina schreef:een paar jaar geleden heb ik mijn drogisterij diploma gehaald. zo ook cursussen homeopathie en masteclass bij Solgar. - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - Cool Albertina, Solgar is niet de eerste de beste!Mijn zus moet nu ook cursussen volgen voor haar Natuurvoedingswinkel.Interessant hoor!Ik wilde ook wel wat volgen, maar het is erg duur en ik ga er nog niet direct werken.Komt dus hopelijk nog!Misschien kan ik één dag cursus volgen, de dag waarop ook alcohol behandeld wordt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Je sinussen spoelen, fish??? Ik heb dat ooit eens bij een dokter laten doen, wow, wat deed dat pijn, zeg! Krijg er nu nog kippevel van als ik eraan denk..brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Misschien wil jij bij mijn zus gaan werken, Albertina? Het is in Schiedam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 nee nope het ging over het nummer life is life van opus als ik het goed heb,wat net op de tv was in het concert van guus meeuwis dussssssss vannnn lifffeee is liffffeee la lalal la la .......lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Knuffie: Je neusholten worden ermee gespoeld. Ook goed bij allergie.Was niet pijnlijk, wel een beetje gek gevoel.Alsof je per ongeluk door je neus ademt onder water.Maar je moet dus ondertussen door je mond ademhalen en rustig blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Break wordt ook helemaal vrolijk van dat nuchter zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Knuf bedankt voor de tip.:moon:Break doe je ook mee ......Even allemaal ... de zwoele zomeravond ...... NED 3 .....Even armpjes zwaaien ............... er is een nacht ......lalalalala....................met jou, ow ow..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ah, dus jij werd ook al aangestoken door an!!Fish, en toch kan ik dat pijnlijke gevoel erbij niet wegdenken! Heb ook al pijn als ik per ongeluk onder water adem tijdens m'n zwemuurtje! Als ik dan hoestend en proestend boven water kom met een rode kop, voel ik de pijnscheuten in 'n sinussen!!bwah!! Beetje een teer pietje, zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 :moon::moon:van links naar rechts.......... ffff meedoen..... ...wees maar niet bang... het gaat niet vanzelf.... nu heb je angst.....wees maar niet bang... het komt vanzelf weer goed.............:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Nu even tv kijken, van vlees en bloed op 1.;mooie vlaamse serie!! Tot later misschien!! Geniet van jullie avond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden