Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Goed dat je ff hier kwam hoor Wing!Jij ook Tina! laat je de kop niet gek maken meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Precies Wing, strak plan.Albertina: ja ik zat zo aan Wingchun te denken...Doemscenario's zijn er om snel aan de kant te zetten.Naar mijn idee kan je beter aan je herstel werken.Je werk inderdaad aan de kant zetten om dan vervolgens goed tevoorschijn te komen.Wat heb je er aan wanneer je te vroeg begint.In de auto stapt, begint te hyperventileren.Je dan toch naar je werk gaat en niet voldoende naar eigen gevoel functioneert.Je weer thuis komt en je aversie steeds groter en groter wordt?????????Daar heb je dus helemaal niks aan.Die therapeut heeft er voor geleerd dus ze zal wel weten wat ze zegt.Probeer je over te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Vie, succes morgen! We denken aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Fishie hoestie met jou????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Lekker kluppie zijn we toch hè! Ik ga de hort op. Alle vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 quote: Originally posted by: adamquote: Originally posted by: AnWing: soms is humor het beste middel om de vijand te verdrijven, ik herken het wel. Ik hoop dat het je vandaag wel lukt. Maar dan wel droge humor !! Hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Albertina, je bent heel veel waard, of je nou werkt of niet. Daar hangt je eigenwaarde niet vanaf!Ik snap wel dat het vaak zo kan voelen, ik heb er zelf ook last van.Maar het is een bedriegertje, die gedachte.Je kan zonder te werken ook veel mensen helpen, neem alleen al dit forum!Deze gedachten zullen wel bij het proces van herstel horen, maar je kan die negatieve gedachten ook bedanken en zeggen: voor jullie in de plaats heb ik veel werkzamere gedachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Wing: ja dat ken ik. Toen ik lang geleden stopte wist ik dat ik niet meer lang te leven had als ik zo doorging.Man wat was ik er aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Geen optie Wing!That's like Zombie!Keus gemaakt... Gaan!!!!Naspelen op de eerst volgende meeting!Wie wordt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Wing, je hebt gekozen en besloten!En wij zijn ook nog blij met je keuze!Wat wil je nog meer? Kies voor het goede in je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik ga ff een paar schilderen ophangen, man is weg, mocht het niet zelf doen, hihi, ff lekker tegendraads doen............. tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 quote: Originally posted by: VieHoi Corinne, dat was vast een grapje, van met me mee gaan. Ja ik zou het eigenlijk wel willen. Dat is iets wat ik hier heb geleerd, dat er mensen met je meeleven. En dat er morgen vast wel iemand vraagt hoe het is geweest. Woman hier aan de weg is het een gekkenhuis geweest de afgelopen maanden. Vanmorgen wilde ik boodschappen doen, was er weer een gat gegraven. Ben er met fiets en al overheen getild. Maar hoe kan ik nou iets bij jou bestellen? Nee, hoor, dat was en is serieus bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 An, het gaat best goed. Vandaag had ik een intake voor een programma, dat heet: 'Mindfulness'.Erg interessant hoor. Gaat erom dat je leert met aandacht dingen te doen, in het HIER en NU zijn.Maar de sessies beginnen al om 13:30 op donderdagen, dan werk ik nog.En het kost 3 kwartier à 1 uur huiswerk per dag.Dat gaat nu dus niet lukken. Zeker niet nu ik nog met het internetprogramma van ADB bezig bent.Dan eerst maar eens melden bij Brijder. Zie ik wel tegenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Dank jullie wel hoor.het zou ook helemaal niet kunnen om te gaan werken.Maar dan opeens wil ik weer van alles tegelijk geregeld hebben.Kan niet, alles op zijn tijd, ik wil niet weer dezelfde fout maken.Ik ben juist blij dat ik weer goed slaap.Wisten jullie trouwens dat de narcose en de pijstillers(ik heb 2 dagen morfine gehad)Zeker een 1/2 jaar nodig hebben om het lichaam te verlaten?Schrok ik best wel van trouwens.Nu neem ik helemaal niets meer behalve 2 paracetamolletjes voor het slapen.Af en toe voel ik me een beetje wezenloos.Volgens hem is dat nog het restant van het trauma.Als ik me wezenloos voel is dat goed, dat is verwerken.Nou allemaal geleerd vandaag.Maalt nu wat rond in mijn hoofd dus schrijf ik het maar even van mij af.Ben ik het een beetje kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Hee grappig Fish, denk ik ook wel eens aan.Op aanraden van m'n osteopaat.Nou, kan altijd nog toch?Succes bij Brijder dan. Moet gaan!Ja tuurlijk, Kramer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Goed hoor Albertina!En wie vertelde dat, dat het ene half jaar duurt voor de narcose uit je lichaam is?Je zou er voor kunnen kiezen dat als je klaar bent met medicijnen nemen, je een reinigingskuur begint.Dan werk je extra veel weg en extra snel.Is dat trouwens een bewuste keuze, die Paracetamol?Ik gruwel er altijd wel van, omdat het zo slecht is voor je lever.Het wordt overal gepromoot, maar ik ben er dus geen fan van.Asparine is dan wel slechter voor je maag, dat merk je meteen.Ik neem zelf als het niet anders kan de gebonden versie, Ascal. Wat minder heftig voor je maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Fijne avond Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Kleikuurtje Tien!Werkt uitstekend!Doehoeiiii.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Niet echt weggaan hè Wing..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Fisch,ik ben anti medicatie zeker allopatische middelen ben ik geen voorstander van.Dit is mij voorgeschreven als pijnstilling, eigenlijk 4xdaags 2 tabletten.Dat neem ik allang niet meer.Voor de nacht is het echter wel prettig in de avond is het best nog pijnlijk.Ik denk zelf aan een chlorellakuur.Dat bouw je langzaam op en ook weer af is niet te heftig maar werkt goed.Inmiddels ben ik al 8 kilo afgevallen dus ik moet het niet te gek maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Albertina, een niet te heftige reinigingskuur lijkt me goed ja. Chlorella, is dat net zoiets als Chlorofyl? Dat kan je ook gebruiken icm allopathische medicijnen, groene leem (klei) niet! Handig als je dus chronisch medicijnen moet gebruiken. Groene leem kan ook botpennen verwijderen, dus dat kan sowieso niet geloof ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Fish,een paar jaar geleden heb ik mijn drogisterij diploma gehaald.zo ook cursussen homeopathie en masteclass bij Solgar.Dus ben van eea wel op de hoogte, van de klei wist ik nietLeuk dat jij ook veel weet.Thanx.Ik zie zomaar die pen uit mijn been schieten.Chlorella is een plantje je zou zelfs alleen van die plant kunnen leven.Het is een algensoort.Maar ik vraag het morgen even aan de fysio die komt dan.Hij is ook erg geintersseerd in natuurmiddelen,Wordt vervold, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 hier even een bericht van break ,ben net ff naar de eippa geweest om boodschapjes te halen,gelukkig met een grote bocht om de beruchte schappen gelopen ,daar werd ik erg blij van toen ik buiten was.nu de rest van de avond hopelijk een beetje rust.... verder sterkte aan iedereen die dat nodig heeft en aan vie morgen bij de doc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Goedzo Break,dat heb je maar weer gehad.De schappen voorbij en veilig thuis.Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Fish: er loopt tenminste van alles. Nu nog zien te combineren met al je bezigheden.Maar maak een keuze Fish. Hulp heb je echt nodig. Ik hoop dat je eruit komt.Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar die mensen doen niet anders moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden