Mieke Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Geplaatst 30 januari 2009 Ja Wing wilde je me nog iets vertellen?Zat ff aan de foon
Rudy Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Geplaatst 30 januari 2009 ja fish, zo simpel zit het leven in elkaar.Meer hoeft dat niet te zijn.Niet dat houdertje maar het feit dat je gezien wordtis belangrijk.Ik stop ermee, word gek van al die dubbele verrichtingen.Tot morgen
Otje Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Geplaatst 30 januari 2009 Lekker zeg Fish !!! Joepie, geniet er maar lekker van !Elke dag zonder kater is een feest nietwaar ?!Ik voel me echt hartstikke goed, het buikdansen was weer spectaculair vanavond, helemaal nu ik besloten heb mn bescheidenheid overboord te zetten. Er waren veel mensen dit keer, erg leuk, veel belletjes en glitterpakjes. Betoverend !!
Otje Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Geplaatst 30 januari 2009 Zo ik ga de pecee uitzetten en genieten van een weldadige nachtrust. x
Mieke Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Geplaatst 30 januari 2009 Wow Woman klinkt super. Ik wou dat mijn kat wat dansen wilde, de lambada of zo
FishermansFriend Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Geplaatst 30 januari 2009 Ja, ik ga ook mijn mandje opzoeken....Weltruste allemaal!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden