Spring naar bijdragen

Donderdag 29 januari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gebruik je verder medicatie Pip?
De Pil bv?
Als het te persoonlijk wordt, niet hier antwoorden hoor.
evt. in PB.
Maar je moet daar rekening mee houden met je reinigingskuur.
Als je groene leem gebruikt, werken je medicijnen niet goed meer.
Je kan dan bv Chlorofyl gebruiken. Is milder, maar ook minder effectief.
Weleda heeft ook een Berkendrankje was je als reiniging als kuur kan nemen.
Is niet zo heftig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, morgen echt even doorvragen over de Refusal.
Het gaat om wat jij wil, en dit voelt goed voor jou (die indruk kreeg ik tenminste)
Goed op je voeten staan en standvastig zijn hierover hoor, laat je niet met een kluitje in het riet sturen !!! Desnoods zoek je alvast wat op erover op internet en print je dat uit en neem je het mee. x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinsdag heb ik een afspraak, Fish. Ondertussen zal ik zorgen om goed water te drinken. Geen koud, maar warm water (doe ik al) en goed eten. Ondertemperatuur zorgt dat je minder dorst voelt, dus ik heb mezelf op een schema gezet van elke uur minstens een flinke beker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, ik heb wel eens een sapjeskuur gedaan, 12 dagen alleen maar groentesapjes, op dat moment voel je je enorm gezond! alles leeg van binnen, maar als je dan weer mag eten moet je natuurlijk niet meteen een brok kaas naar binnen proppen, dagen ziek van geweest.

Fish, ik heb een spaans zwervertje met maar 1 doel in het leven, eten want je weet maar nooit wanneer er weer eten is, hij heeft nu na bijna 6 jaar nog steeds niet door dat hij iedere dag eten krijgt. Dat overlevingsgedrag krijg je er dus nooit meer uit. Hoe ik er mee omga? deels accepteer ik het en deels leid ik hem af door zelf overheerlijke rodiworst mee te nemen en uitlaatplekken te zoeken waar hij los kan en waar niet teveel afval ligt. Het is ook nog eens een jachthondje (podencomix) onafhankelijk, eigengereid en zelfstandig en het leert je in ieder geval vertrouwen te hebben en los te laten.

maar verder issie wel lief hoor!!

Wing, ik zat me net af te vragen, waarom is er toch die drang om jezelf pijn te willen doen. Want dat is dat drinken toch.. op het moment denk je even een oplossing te hebben maar daarna voel je je rot en schuldig en heb je spijt. Door als ik wilde drinken de aandacht te verleggen naar de dag erna lukte het me om het steeds een dag uit te stellen, weet niet of dat voor jou zou werken maar iedere ochtend zonder schuldgevoel en brak zijn gaf me een boost waardoor ik weer een dag er aan kon plakken.. dus het drinken uitstellen tot morgen!!

succes bij de Brijder... ik heb nooit meer wat van ze gehoord trouwens, dus geef ze van katoen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Pip!
Je bedoeld dat je menstruatie er gewoon 'doorheen brak'?
(we maken er gewoon een vrouwenavondje van;))
Ik zou zeggen: zoekk iemand die naar de achtergronden kijkt van zulke problemen.
Dan kan je het meeste leren en zo 'profiteren' van lichamelijke ongemakken.
Klinkt misschien zweverig, en misschien is het nu niks voor jou.
Maar ik wilde het ff zeggen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...