Spring naar bijdragen

Donderdag 29 januari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tina: het zal mei, begin juni zijn. Wij hadden staan plaatsen, rechts voor.
Nu voel ik weer dat ik het weer kan.
Het is iets totaal anders als carnaval vieren.
Gewoon omdat ik zijn muziek super vind. Leuke kerel.
De stemming daar in het stadion was werkelijk top.
Echt geen rottigheid of zo.
Ook toen we naar huis gingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo op het eerste gezicht vermaken jullie je wel goed hier op het draadje.
Ik denk dat ik maar eens wat ga lezen.
Er is helaas iets tussen de afspraak zaterdag met mijn pianomaatje gekomen.
Geen overlijden dit keer, dus dat valt alweer mee en ik heb ze even kunnen helpen met haar laptopje.
Zoals zoveel mensen had ze per ongeluk de fn toets ingedrukt en ja, dan krijg bij een aantal letters cijfers op je scherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hei, allemaal stil gevallen na dat uitbundige meezingen?

Ik kwam nog even slaapwel zeggen, nog eerst CSI kijken en dan naar bed! Morgen weer een drukke dag voor de boeg én ik wil een nieuw recept uitproberen!

Ik werd deze avond nog gebeld door m'n chef, of ik deze avond en morgen kon inspringen in de nachtdienst doordat een collega ziek is.. en weet je wat??? Ik heb 'NEE' durven zeggen!!! Yihaa!! Een grote overwinning op mezelf!!!

Dikke knuffel en liefs van knuffie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal en meteen ook weer welterusten,

Ik ga naar bed. Ik schrijf weinig te laatste tijd, niet zoveel te vertellen. Ik heb inmiddels al weer geen PGB-hulp meer. Na 4 maanden met veel meer rust én minder pijn door de Pgb speelt de pijn nu akelig op en moet ik weer meer morfine. Met alle bijwerkingen van dien. Dus ik ben heel moe en ga nog steeds heel vroeg naar bed. Vandaag ben ik al laat voor mijn doen.

Druk met Dochter, die moet naar het voortgezet onderwijs, al die scholen bezoeken. En met gym haar lip heel heftig gescheurd, een bloedbad. Kon drie dagen amper eten, het schaap. Zoon rent zich suf tussen hockey, school, gitaarles, wiskunde-bijles en o ja gamen natuurlijk. Die zie ik af en toe als in zo'n stripje in een rookwolkje voorbijstuiven.

Omdat ik geen strijkwerk kan doen voor anderen naast mijn eigen werk (kost moeite genoeg) heb ik nu een administratieve klus voor 2 ochtenden in de week. Ach ja, de een poetst, de ander strijkt, en nu ruim ik schoenendozen met bonnen op. Dat is fysiek niet zo belastend, maar al dat gepuzzel is wel vermoeiend. Dus 's middags even plat.

Dan gaan de dagen ook wat sneller en dat vind ik fijn.

Nou snel mijn mandje in, en ik wens jullie allemaal het beste :present: en Vie sterkte morgen bij het ziekenhuis :present:. Dat heb ik wél meegekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van jou Knuffie!! zie je wel dat je het kan!!!
zou Wing al in Kramer veranderd zijn?
swingt An nu in bed verder?
Zou Corinne al opgewarmd zijn
en zijn de neusgaten van FF niet dichtgevroren tijdens het wandelen?
Zou Woman kunnen buikdansen op kedengkedeng van Guus Meeuwis?
Allemaal vragen die zomaar in me opkomen.

Ja ik heb er al bijna weer een droge donderdag-zonderdag opzitten, hard gewerkt vandaag en bekaf, gisteren de hele dag op stap, vandaag 6 uur gewerkt en vanavond extra hond over de vloer, dus dat is verplicht stilzitten op de bank met 2 boekensteunen naast me, niet erg want Wie is de mol kwam op tv en dat vind ik een heerlijk programma!

Vie, wat spannend morgen, stel dat het allemaal doorgaat dan moet er toch weer een wereld voor je opengaan, en of je nou een beetje meer of minder slechthorend bent zou dan toch niet uit mogen maken voor de verzekering!! Ik zal heel hard voor je duimen, kan me voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent want het is nogal wat.. hoop dat je vannacht kunt slapen!!

Spud, doe niet zo raar meis, vriendschappen komen soms en gaan weer en daar kunnen we weer van leren. Ik ken dat gevoel erg goed, je afsluiten voor anderen, mensen om me heen weten ook dat wanneer ze niks van me horen het niet denderend hier gaat. Ik maak me daar niet meer zo druk over, want dat hoort dus bij mij. Anderen geven teveel prikkels op zo'n moment en als ik me weer goed voel zoek ik anderen ook wel weer op.

Zet jezelf nou even niet in de ban maar probeer misschien eens om je achterdocht hier te omschrijven en te checken. Het is te vaak dat we al invullen voor een ander wat diegene wel niet zal denken van ons zonder dat we nagaan of het zo is, worden we al boos omdat het misschien zo zou kunnen zijn ;)

Morgen overdag vrij en savonds hebben we een ondernemersborrel in de wijk. Ik ben dan wel geen ondernemer maar ga foto's maken daar en er komen 2 foto's van mijn expositie te hangen in de borrelruimte en er worden visitekaarthoudersdoosjes uitgedeeld waarop een logo staat wat ik ontworpen heb. En nee, ik borrel niet mee, ik fris mee!
Het is altijd grappig als ik foto's van buurtactiviteiten maak, mensen vragen dan vaak van welke krant ik ben.. het wijkblaadje dus! hihi

En nu de kou maar even trotseren en met de beestjes eruit, met hond, die alleen maar zoekt naar eten en amper tijd heeft om te plassen en kat die over de hond springt, hem opwacht of onderweg even halfweg een boompje klimt en als ze te ver achterblijft hard gaat miauwen omdat ik moet wachten.. pfft. hele organisatie maar wel leuk!

tot zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...