Spring naar bijdragen

zaterdag 31 januari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe, heb mijn huis maar gedweild met de voordeur open, duurde nog een tijd maar uiteindelijk is de poes binnen, en ik te laat in bed naar mijn zin
ben maar gaan dweilen want ik zat me helemaal op te fokken!! Nu heb ik in ieder geval morgen 2 schone trappen, 2 schone slaapkamers, schone badkamer en 2 schone overlopen! Nu nog opslomen want ik zit nu vol adrenaline grmpfffff

slaap lekker nogmaals!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker Tapas !
Ik zit te kijken naar TMF, daar hebben ze webcams in verschillend discotheken hangenzodat je mee kan kijken.
Nu weet ik weer waarom ik daar geen zin meer in heb. Muziek is prut en niemand danst, goed tegen de uitgaanskriebels waar ik nog wel eens last van heb :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katten en honden, 't is me wat.
We hebben één kat uit A'damzuidoost meegenomen naar het heerlijke platteland, 'n kat die slechts 1 keer op jonge leeftijd van het driehoge balkon gedonderd was, maar zich daarna wel toelegde op het "balkonvogelvangen", en daar ook goed in werd.
En mijn hond, natuurlijk, die nog vrijere dreven gewend was, gewoon de hele dag zonder toezicht buiten, buurman boer reed ze echt niet aan, toen had ik er nog twee.
Deze beesten hadden allang 'n pact, geen liefde, gewoon 'n begrip.
Orven we hier 'n "hiemkat", 'n kat die hier op 't erf woonde en haar eigen kostje bij mekaar scharrelde, maar wel te eten kreeg als ze zich melde. Ongeveer twee keer per week.
Onze balkonkat werd alras 'n echte buitenkat, had ik wel gedacht. Katten konden absoluut niet met elkaar, blazen, vechten, noem maar op. Balkonkat moest het afleggen tegen de doorgewinterde hiemtijger, natuurlijk, maar gaf niet op. Hond werd altoos afzijdig van de katten bemoeienissen gehouden, zoveel mogelijk, tenminste. Toen hond echter 'n keer per ongeluk zag hoe de katten zich vermaakten greep ze bruut in, we dachten dat de hiemkat het loodje zou leggen, maar gelukkig bleek twee dagen later dat ze ongeschonden uit de strijd was gekomen. Want dat is wel degene die zonder gifgebruik de boel rat- en muisvrij houdt. De hiemkat, dus.
Balkonkat en hond is nu echte liefde, liggen samen op de bank, gewoon 'n sprookje. Maar dan waar. They know. What? I don't.

De beestachtige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...