Spring naar bijdragen

Vroege vogel op zondag 1 februari

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
marjo

Zoon heeft het ook.

Last van een druk hoofd.

Teveel in een dag.

Spelen, logeren, verjaardagsfeest...

Kwam ook z'n bed uit.

Geeft niets. Eerst het hoofd leeg.

Kopje goede nachtrust thee.

Wil mijn hoofd niet meer
:D

Tijd om hoofd te reorganiseren....Je zal het toch nog ff met je hoofd moeten doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry ik kom on-bij-gelezen binnenstuiteren.... bij deze dus.
Discussie niet gevolgd.

Vandaag is de sterfdag van mijn moeder, ongelofelijk dat dat een jaar geleden is.

Mijn zus en ik hebben samen gelunched in Utrecht was gezellig. We hebben veel over onze jeugd gepraat, en hoe ik nu met mijn kinderen omga (ze heeft zelf geen kinderen). Maar ook over hoeveel ze vindt dat ik veranderd ben de afgelopen drie jaar, eigenlijk sinds ik niet meer drink. Ik merk het zelf ook. Vooral na het eerste jaar, eerst verandert je lijf en daarna verandert je geest zeg ik altijd maar. Ik vond het niet makkelijk en heb vaak naar de demping van de alcohol verlangd, maar vanmiddag was ik erg blij met het besluit om te stoppen. Voor één dag dan hè. Dus wat ik morgen doe, weet ik niet. Ik denk dat ik morgen dit volhoud, maar ik beslis alleen voor vandaag, en ga nu naar bed.

Grietje ligt bij mij, stress voor de Cito, net als kleine Pip van Pippi en de dochter van Marjo.

Ik ga gauw erin, dan slaapt zij ook gauw.

Welterusten allemaal en tot morgen.

Ik schrijf niet zoveel de laatste tijd, ben druk met andere dingen.

Maar ik ben wel erg trots op onze volhouders An & Orleando, allebei drie maanden, geweldig. Dan ga je je vierde maand in, en dat is een heerlijk gevoel.

En nu ga ik jullie echt alleen laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
FishermansFriend

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

dat heb ik ook na een drukke dag Fish, dan moet ik altijd nog even wat anders doen om inderdaad weer te acclimatiseren

Gelukkig, jij hebt het ook, en jij bent zelfs een man! Hahaha

Ik moet ook altijd even weer omschakelen als ik thuiskom van wat dan ook. Ik kan dan ook niet meteen m'n bedje in ofzo, want dan ga ik alleen maar piekeren. Gewoon even rustig de dag doordenken en in een paar punten ergens opschrijven wat voor een mooie dingen ik weer heb mee gemaakt!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Slush

Ik moet ook altijd even weer omschakelen als ik thuiskom van wat dan ook. Ik kan dan ook niet meteen m'n bedje in ofzo, want dan ga ik alleen maar piekeren. Gewoon even rustig de dag doordenken en in een paar punten ergens opschrijven wat voor een mooie dingen ik weer heb mee gemaakt!

Dat is ook een handige tip Slush, dan ga je met een fijn gevoel slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...