Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hee Kaia! Lieve vrouw!Neem je tijd meid, om de balans weer te vinden!Niet eenvoudig. Maar duidelijker zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ja lieve Marjo alles is heel veel duidelijker zonder drank, dat geldt voor ons allemaal... en betekent soms ook heftige veranderingen in je leven waar jij een ik en velen hier met ons ook alles van weten... en het kost even tijd en energie en geduld, maar het zijn wel juist die veranderingen die ons weer doen Léven... een voor jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Kaia: fijn je te zien hier. Mij valt het gewoon op dat ik gewoon niet de behoefte heb aan drank.Nu die drankduivel gewoon niet opnieuw wakker maken en dan komt alles wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 goedemiddag allemaalhier koud en wit buiten maar wel zonnigga even lekker naar buiten tot strakkies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ik ben zover!Morgen een aktievere aktie!Ben al ingeschreven, maar ga nu ook aktief achterde schermen op zoek naar woonruimte.Naar de gemeente óf ik wel recht heb op bijstand.Anders de uitzendburo's af! Zo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Goed zo Marjo!Een dame met zoveel spunk, drive, vuur, wil, die komt er wel. One way or another.(In Grun nuim wie dat "brandig" ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Spank you very much Water!Dat is lief van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Marjo, ik vond dat idee van postbode worden wel wat voor jou!Lekker in de buitenlucht, je eigen tempo, mensen die blij zijn je te zien!Moet je natuurlijk wel een wijk hebben zonder portiekwoningen, anders moet je trap op, trap af!En of je bijstand krijgt hangt ook af van het inkomen van Klaas. Ook als je daar geen inzicht in hebt, krijg je waarschijnlijk wel bijstand, maar dat verhalen ze dan achteraf op Klaas. Lijkt me niet goed voor de onderlinge pais en vree! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Rosan, zet je je begindag iedere dag één dag naar voren? Dan gaat het dubbel zo hard!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 ja als je een eigen huis hebt kom je waarschijnlijk niet in aanmerking voor bijstand en dan ligt het er ook nog aan of je in gemeenschap van goederen bent getrouwd, zoja, moet het huis verkocht en de opbrengst gedeeld. Huwelijksevoorwaarden ligt weer anders dan hangt het er van af op wiens naam het huis staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 en ik ooooooook weer terug, sjonge wat een koude wind en inderdaad een koude beeeeenen, brrrr....Marjo, Tapas, ik zag jullie in gedachten voorbij lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 ha Trees, dat vind ik nog 's goed opgemerkt!!! Ik realiseerde me vanmorgen dat ik vrijdag de knop om heb gezet, vandaar...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hoi again. Werd er weer hardhandig uitgegooid... Ja, eigen huis(je). Moet voorlopig veilige basis voor kinderen blijven.Kan net betaald. Maar niet door mij. Wel graag helft van overwaarde..Dus baantje, wil eigenlijk ook helemaal niet thuiszitten meer.Dus morgen op pad. Ik vind wel wat!Postbode zou het leukst zijn. Maar ook dat is een gewild baantje.Genoeg werkgevers die beloofden dat ik áltijd terug mocht komen... They 'll know! Het is allemaal het vieze financiële plaatje. Waar ik me nu niet meer door laat weerhouden.Ik heb niet zoveel nodig. Klaas springt maar bij voor de kids.We zien, we zien. De spirit lijkt iig terug. Hèhè.Nuchter ga ik dit beleven!Rennen helpt me de kop in toom te houden.Mensen. Ik ben zo blij dat ik niet meer drink!Woooowwwww!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hoi Trees,Dat boek waar we het over hadden heeft nogal voor opschudding gezorgd op het strand. Eerst keken de obers alleen naar de kaft en zeiden ze dat lijkt wel Egypte. Dus ik liet aan de binnenkant van de kaft de Arabische naam zien. Het schijnt een beroemde film te zijn, over politieke misstanden maar het staat ook vol met sex. Niet banaal maar wel sex. Was wel leuk want vaak kwam er een ober vragen wat ik dacht over het boek en als ik iets niet snapte kon hij uitleggen waar het over ging. Ik heb echt hele leuke discussies gehad.Het strandje was heerlijk, ligbedden, parasols met een betoverd uitzicht. En heel lekker eten. Het was wel prive maar je was binnen voor 3 Euro. Jammer dat het door de wind s'middags wat afkoelde en dan ging ik maar een eindje lopen of ging terug naar het hotel.Ik had nog wel een weekje op dat strandje kunnen blijven. Je kon er prachtige snorkelen maar helaas werd ik zo verkouden dat ik zelfs mijn stem kwijtraakte.Het hotel was goed, niet erg luxe maar het was okay, alleen zouden ze de Russen en de Britten in hun eigen hotels moeten zetten. Met hen had ik het geen week meer uitgehouden.Volgend jaar wil ik beslist terug maar dan wel naar het echte Egypte.Hoe gaat het verder met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Marjo,Ik wens je zoveel geluk. De sociale dienst kunnen erg aardig zijn maar het is een defecte papieren malle molen. Maak van alles kopies en laat die tekenen. Dat vinden ze niet erg dat vinden ze gewoon slim.En houd alles in een map. Zegt warrige vrouw maar ik heb weken lopen zoeken voor dingen of moest dingen tekenen die ik al drie keer getekend had. Nu hoef ik alleen mijn map maar open te slaan.Postbode schijnt leuk te zijn maar ik dacht juist dat een dringend te kort aan was?Je komt er wel. Je doet het tot zo ver zooooo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hoi An,Vanmorgen schreef je dat je al na een paar dagen af was van lever pijn. Ik heb dat volgens mij ook, is dat die constant zeurende pijn net onder je ribbenbood? Hebben meer mensen hier daar last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Het gaat goed met mij, Anjo!Niet jubelend en juichend, maar ik hou vooralsnog vol!Ik blijf het zeggen: de eerste keer stoppen was het makkelijkst! Voor mij dan toch hè!Marjo, volgens mij is er ook een tekort aan postbodes! Ik krijg vaak foldertjes in de bus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Rosan: ja het is zo'n 'pijn' waarbij de drinker zegt 'mijn lever heeft dorst'.Doordat je dan weer drinkt verdoofd de boel, dus denk je dat de pijn weg is.Rechts onder de ribben ja, daar zit je lever.Ik heb hier vaker gelezen dat mensen daar pijn aan hebben.Trees: niet jubelend en juichend? Maar het lukt je toch wel. Volhouden he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Nog steeds slechte verbinding..Rosan, ja dat is hem, rechts.Als je stopt zal het snel beter gaan.Ik had ook altijd last van mijn slokdarm, geel oogwit,doof gevoel in tenen, paniekaanvallen, zweten, vreselijke vermoeidheid.depressie, etc.Beloon jezelf door de eerste steeds te laten staan. Kijk elkedag in de spiegel voor het resultaat. Voor volledig lichamelijk herstel kun je gerusteen jaar rekenen... Het is waar. Dat lijkt lang. Maar door per dag te gaan kom jetelkens een stapje verder! hou vol hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ik had vreselijke last van mijn darmen.Aambeien ook nog.Ja klinkt niet gezellig, maar als je dat hebt gehad dan weet je het wel.Dat heeft nog wel even geduurd.Als ik terugviel, hop had ik het weer.Ik was het haast vergeten.Mijn lijst was heel lang, die je maar allemaal neemt.Maar als je stopt komt alles weer goed.Het enige wat er nog zit is de angst voor de angst.Weet niet goed hoe ik daar vanaf kom.De confrontatie komt komende maand pas weer.Maar goed, niet de tijd vooruit lopen, voorlopig nog maar rustig aan doen.Dus de psychische schade die ik mezelf heb aangedaan is niet zo snel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hallo lieve mensenWat een droom, ik droomde dat mn moeder was overleden (waar ik geen contact meer mee heb) En dat mn zus (ook geen contact meer) het huis gingen opruimen. Er werd meteen een verdeling van de kamers gemaakt terwijl mn moeder nog opgebaard lag....zij nam de grootste kamer en ging de ena grootste kamer alvast inrichten. Typisch mn zus. Ik vroeg: en ik dan ?? ja jij hebt hier en kamer en wees mij een hokje van 1 x 1. Ik hoop niet dat ik straks een vervelend telefoontje krijg, want soms heb ik wel eens voorspellende dromen of komen mensen die sterven afscheid nemen in mn droom, en het gaat nu zo lekker met mij, even geen zin in ellende.....Een mailtje gehad over Zowie. St. Haas is een website aan het maken en daarop komen succesverhalen te staan. Waaronder Zowie. Degene die haar vond schrijft eerst, danhet gastgezin in nederland en uiteindelijk ik. Ik had begrepen dat Zowie een zwerfhondje was, maar het is nog veel erger. Ze is gered uit het dodenstation, wat ongebruikelijk is, want ze geven niet zomaar honden aan het asiel. In het dodenstation worden ze binnen 8 dagen gedood.....Zo heeft er eentje mazzel gehad zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 De melatonine pas nemen als je in bed ligt, anders mis je het inslaapmoment. En dan braaf de lichtjes uit quote: Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen Tapas ik lag er ook pas weer in om 3.00 uur. We hadden besyt nog een duo gesprek kunnen hebben dan maar ik heb niet meer gekeken op het forum. bij mij was het geen kat of kater maar gewoon weer klaar wakker ondanks de melatonine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Marjo, hoe doe je het allemaal....hoop sores aan je kop, gestopt met drinken en ook nog luisterend oor voor anderen. Lees natuurlijk ook wel dat het je niet gemakkelijk afgaat en dat je constant heen en weer wordt geslingerd, maar heb bewondering voor je.An, bedankt voor het berichtje terug, ik vind het fijn dat ik hier ook dat soort vragen kwijt kan. Ik hoop op spoedig herstel van vanalles, zowel lichamelijk als geestelijk.Ik ben vanmorgen na het hardlopen vreselijk tegen mijn kinderen uitgevallen, nu was daar ook wel reden voor, maar het had ook wel wat minder gekund, ik ontplofte echt. Ik voel me zo rot daarna. Natuurlijk wel uitgepraat met ze en weer geknuffeld met elkaar, maar toch het overkwam me. Ik voel me het ene uur in gloria stemming en het andere uur weer compleet anders, hopelijk wordt dit ook snel stabiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Rosan: ja dat hoort er ook bij, die wisselende stemmingen.Langzaam komt er toch wel stabiliteit.Vantevoren proberen dingen meer uit te spreken.Zeggen wat je wel of niet leuk vindt.Ontploffen schiet niks op, maarja dat weet je zelf ook wel.Het moment van ontploffen krijgt dan alle aandacht i.p.v. wat er fout is gedaan.Maar ben niet te streng met jezelf. Goed dat je ze weer hebt geknuffeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 owja 1 maand vandaag hiep hoi holadijeeBij mij werkt het goed om het in tijdsdelen te verdelen. Ik plak er nu nog een maand aanvast. Uiteindelijk wil ik in ieder geval langer dan de vorige keer (2.5 maand )volhouden. Maar eerst weer een maand. Op naar 1 maart !!!! En dat ik iets vind om te doen in het weekend. Zaterdag overdag of savonds of zondagmiddag. Graag met expressie, creatief enzo....ik zoek me de blubber maar kan nix vinden. Alles is doordeweeks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden