Spring naar bijdragen

Vroege vogel op zondag 1 februari

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Albert: het is goed te doen. Eigenlijk ben ik op alle gebieden van mijn leven bezig.
Veel rust nemen. Keuzes bewust maken met wat ik doe.
Even pauze van het maar doorzwoegen in het leven.
Pas op de plaats ... rust.
Niks moet en alles mag, als ik maar niet drink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An dat gevoel krijg ik dus sinds gister ook over mij heen, zéker minderen met roken of zelfs stoppen en ik heb een bier buik (terwijl ik dat niet eens lust dus hoe heb ik die gekregen? ;))
en ik heb tieten van de alcohol en dan bedoel ik ècht niet aa maar a komt eerst (als ik een verkeerde blouse aan zou trekken zou ik een mooi decolleté hebben mét haar) zou ik dat ooit weer in normale proporties kunnen krijgen?

ik heb het maar wat luchtig geschreven dan krijgen jullie even een glimlach op je gezicht:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren dat ik dat ik het nooit meer warm zou krijgen nu is het hier binnen te warm.
Ik zal toch echt het instructieboekje moeten gaan zoeken voor de cv.

Gosh Tapas, is het dinsdag al? Je zult zien dat het meevalt en dat het totaal geen nut heeft om je vandaag je er druk om te maken. Ren het er lekker uit, meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ben ik de eerste die terug is van het hardlopen?! joeheeej! Ik zag je nog langs de kant staan An, en Marjo en Rosan zag ik onderweg ook nog ergens voorbij flitsen.
Het was lekker alleen heb ik nog wel even tijd nodig om mijn benen te ontdooien, had beter een thermobroek onder mijn hardloopbroek aan kunnen doen.. dus nog maar even niet douchen en wachten tot ze weer op temperatuur zijn

FF veel succes bij het klussen vandaag!
An, je ziet er goed uit hoor!! hihihi
ik zie er meer zoals Albert uit geloof ik, behalve dan dat haar in mijn decolleté ;)
maar wel weer met een fris kort kapsel in de kleuren rood en bruin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net het dagdraadje van gisteren terug gelezen en nu barst ik van de honger.:huh:

Ik las gisteren over jullie thiamide, ik snap er niets van. Ik betaal 25 cent per week dus of ik heb een gulle apotheker of het is omdat het op recept is.

Pippi,
Toevallig las ik in een krant op vakantie dat hoe hoger opgeleid en werkend in dat gebied, de meesten veel drinken.
Ik denk niet dat het is dat ze dan bij leerlingen in een groep komen daar zorgen ze heus wel voor bij de in take.

Waar ik wel eens met mijn hulpverlener over gesproken heb is waarom de groepen zo worden samengesteld dat ondanks wij allemaal issues hebben, je in een groep zit waarin zwaar psychische patienten zitten?
Ondanks dat we allemaal verslaafd zijn, leven we allemaal een ander leven, sommige functioneren op het eerste gezicht nog goed. Sommige zijn alleen nog maar op zoek naar de volgende hit.
Ik heb eens een heel uur besteed om uit te leggen hoe je je dag indeelt zodat je boodschappen kunt doen,dit aan een man die niet werkte, geen gezin had maar flink blowde. Ik werkte full-time, met 3 kinderen en een studie. Voor hem was het een serieus probleem dus nam ik het ook serieus maar het was wel een vreemde ervaring. Of dat er iets wordt verteld en je mag niet doorvragen omdat het voor sommige onbekend is.

Mijn hulpverlener heeft de opinie dat mensen die nog functioneren niet zouden mogen worden opgenomen. Beetje dom vond ik dat want een rechter kan flink verslaafd zijn aan heroine en heeft toch echt opname nodig om af te kicken.

Ik denk dat het nog niet echt tot onze samenleving is doorgedrongen dat verslaafde in alle lagen van de bevolking zitten.

Hoe gaat het verder met je pippi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal ,ff een berichtje van mij.ik ben gisteravond weer goed door gekomen ,al had ik wel verschrikkelijk de bibbers.ik denk dat wel overgaat met de tijd .we moeten er even doorheen zeg maar....;)
nou,vandaag weer wat familie zaken ,dus misschien tot vanaaf ,en ik doe weer mn best vandaag en ik hoop jullie ook groetjes break.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
anjo

Ik denk dat het nog niet echt tot onze samenleving is doorgedrongen dat verslaafde in alle lagen van de bevolking zitten.

Ben ik niet helemaal met je eens Anjo.
Vergeet niet dat er vele miljoenen euro's omgaan in de verslavings-industrie.
Accijnzen op tabak en alcohol, een staats-monopolie op gokken, de farmaceutische industrie...
... de verslavings-, psychiatrische en medische zorg, de universitaire studies...
... en natuurlijk de fabrieken waarin al dat ongezonde spul wordt gemaakt...
Velen hebben er belang bij dat er een bepaald percentage van de bevolking verslavings-gedrag vertoont.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaaa, ik ben weer redelijk opgewarmd, nu wel mijn thermobroek aan onder mijn spijkerbroek en thermoshirt onder mijn dikke trui.
Marjo ik had juist geen koude handen, dat vond ik nog zo raar, alleen mijn neus en mijn benen, maar nu weet ik zeker dat ik je voorbij heb zien komen, die vrouw met die gekruiste armen voor de borst en An was jij dat die stond te zwaaien, tja ik herkende je ikoontje niet ;) hihihihi

Ik ben aan de poster begonnen die ik moet maken, moet morgen af zijn. Verder heb ik nu geen thuisklussen meer liggen en dat is maar goed ook. Even echte rust in de tent!!! en voortaan NEE zeggen!!! tot ik weer zin heb natuurlijk!!

Break, ik wou al schrijven Brak.. het gaat echt over, gewoon volhouden! het gaat echt steeds beter bevallen het pure leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Marjo ik vond de :Lotus; erg mooi zo op de 1ste februari.

So hee stoere hardloopsterren hier allemaal... en Tapas, heeft Albert dan géén haar in z'n decolleté? :D

Hoi Break en wat ben je goed bezig zo te lezen even snel... maareh maandag was het de 26ste hoor ;)

Hier nog een zieke, heb helaas geen An :) Vind het moeilijk evenwicht te vinden tussen werk en alles wat ik in m'n burnout-periode heb opgebouwd, het lijkt wel of ik maar energie heb voor 1 intensief ding tegelijk, maarja als ik niet werk kan ik niks betalen en als ik niet ontspan krijg ik weer een burnout... misschien heeft het allemaal tijd nodig... anyway: ik drink niet, het komt de laatste tijd niet eens meer in me op en daar ben ik mezelf en dit forum nog altijd intens dankbaar voor :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...