FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunZo. Boodschappen in huis. Schoenen uit, sloffen aan. Muziekje. Lekker. Heerlijk......je gaat goed Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: bakovorige week de 100ste droge dag gescoord zit nu op 103 :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: BAKO, GEFELICITEERD !! FANTASTISCH!ik kan niet anders zeggen...... :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Hallo Bako,dikke proficiat, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Bako ook van mij een welgemeende proficiat:present:Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: rvanthAn ik wens je vanavond veel plezier. Eenmaal in het feestgedruis beland, valt het vaak wel mee. zeg tegen je man dat je erg tegen de avond opziet. Mocht het helemaal niet gaan, spreek met je man af dat je zonder problemen eerder naar huis gaat. Het gaat dan wel niet over mij, maar dit klinkt heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunNog eens even wat rondgelezen over Naltrexon. Ik twijfel. Mijn gevoel zegt dat de dagelijkse situatie, thuis en werk, heel goed te doen is. Weinig trek. Zin in nuchter. De risico's zijn teruggedrongen tot onverwachte situaties. Onvoorziene triggers. Maar om daar nou medicijnen voor te gaan slikken. Dan kan ik net zo goed dagelijks een ibuprofen slikken voor het geval dat ik een kaakontsteking zou krijgen. Ik snap wat je bedoelt. Misschien beter een goed noodplan in elkaar spijkeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Wing dat is appels met peren vergelijken.Blijkbaar dringt het niet tot je door dat het gevechtmet alcohol ereen kan worden op leven en dood.Heb vertrouwen in je nieuwe medicijn.Beter medicatie slikken dan telkens hervallen in oudedrankgewoonten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Tim (hond) kauwt nu tenminste braaf op zijn kauwstrip...is -ie ff bezig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: rvanthBlijkbaar dringt het niet tot je door dat het gevecht met alcohol ereen kan worden op leven en dood. . Daar zit ook weer wat in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiHoi, Ik heb mijn gevoelens weer wat onder controle inmiddels. Wat een flarden gierden er door me heen. De paniek is weg. Fijn om te lezen Pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Even afwassen hier, dan komt er ook weer wat meer orde in de chaos.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Blij dat het beter met je gaat Pip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Zo! Terug van de middelbare school.Lees je dit. Ik kreeg anarchistische neigingen Dan gaat het over advocaten en mediators.Keuzes. We zijn beide sterk geneigd om van het gevoel uit te gaan.Wat betreft opleiding, ontwikkeling van de kinderen. Alswel van onszelf.Dat we maar geen drank nodig hebben. quote: Originally posted by: rvanthHey Kate leuk dat je even schrijft. Precies Kate wat is waar en wat is ons op de mouw gespeld. Welke fantasien hebben wij zelf aan onze gedachten toegevoegd en voor waarheid aan genomen. Gedachten doordrengd met angst en wij er zelf in zijn gaan geloven. Het onstane schuldgevoel, altijd gestraft voelen en minderwaard zijn dan de ander, bang in de steek te worden gelaten zijn de gevolgen van deze negatieve of oneerlijke berichten die ons bereikten. Wat is waar en wat onwaar. Na veel onderzoek ontdekte ik dat in ieder geval mijn leven een grote leugen is geweest. Die lijn heb ik doorgetrokken in mijn later leven en ben hopeloos vast gelopen. eerst heb je veel drank en daarna alle hulp nodig om te achterhalen waar het is mis gegaan. Voer voor psychologen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Bako geweldig!Gefeliciteerd! Wing, ik ben geneigd in je denken mee te gaan...Je stopt of je stopt niet. Als er nu geen trek is wil dat natuurlijk niet zeggendat dat niet meer komt. Nog vaak dus. Maar het is juist daar mee om leren gaanom sterker te worden. Aan de andere kant. Ik ren, dan ervaar ik geen depressie.Maar ik ren niet altijd. Dus slik ik daarnaast ook AD, voor de stabiliteit.Het is dus weer een gevoelskwestie. Wat wil jij. Je bent er natuurlijk ook niet voor je leven aan verbodenden meteen. Je kan ook een tijdje aanzien. Later opnieuw beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Wat een wijze mails heeft Rudy hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: marjoHet is dus weer een gevoelskwestie. Wat wil jij. Je bent er natuurlijk ook niet voor je leven aan verbodenden meteen. Je kan ook een tijdje aanzien. Later opnieuw beslissen. Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.Je kan stoppen als de situatie een tijd stabiel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Pip, ben blij dat het beter met je gaat!Het komt wel goed meid. Het zou in mijn ogen ook welgoed zijn dat ex wat meer opvoedingsverantwoordelijkheid krijgt.En jij wat meer ruimte voor jezelf ook. Ja, loslaten is soms heel moeilijk.Pfff! meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunEen noodplan: Als de wiedeweerga naar huis. Wijk niet af ter rechter nog ter linker zijde. Vermijd onzekere situaties. Houd het simpel. Medicijnen zal ik nooit vertrouwen. Denk dat het ook goed is om een ander in te kunnen schakelen, iemand die je altijd kan bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Goh wat gek, soms heb je een hele dagdraad dat je zegt: ja, dat herken ik! En soms lees je van alles door en zeg je, nee, daar heb ik nou niks aan.Geeft op zich niks. Het blijven stoppen is toch iets dat je zelf doet.Hoop dat jullie ook geen gekke dingen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 ja maar Rudy, met naltrexon kan je gewoon doordrinken, alleen zou het de trek kunnen remmen. Ik merkte er zelf weinig van toen ik het slikte en ben er ook al snel mee gestopt, het is een gevaarlijk goedje.Pip, knap dat je jezelf weer herpakt hebt. Het was ook niet niks wat je voor je kiezen hebt gekregen vandaag!! Zo te horen kan je het weer wat meer relativeren! knap!!Bako, gefeliciteerd en nu op naar de 104 dagen Anjo, ik begrijp dat een van je kids het geld opgemaakt heeft? dat is flink balen dus!!Ik zit ondertussen oude rapportages te zoeken ivm het onderzoek morgen, poeh! Wat een ellende als je dat terugleestWerd vanmiddag gebeld door PsyQ, was even bang dat ze de afspraak zouden afzeggen maar het was om me te herinneren wat ik morgen allemaal mee moet nemen.. wat een serviceID kaart, verzekeringspasje, verwijskaart enz...bedje aan, zometeen de hond uitlaten en dan maar langzaam aftaaien, morgen vroeg opstaan namelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunAnyways, voordat ik allerlei eigenwijze praatjes ga houden: Het is tijd om te gaan slapen. Weltrusten allen! Ja, goed om op tijd naar bed te gaan Wing!Ik ga nu ook laatste rondje doen en dan douchen en naar bed!Morgen weer heel vroeg op, moet weer naar Breda.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Keep it simple!Das het beste. En daar de tijd voor nemen.Praatjes Wing?Bedtijd Wing!Slaap lekker!Tapas, je bent goed voorbereid!Succes morgen meid!Slaap lekker alvast.Hier de kop maar weer eens legen.Ook niet te laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 weer problemen met pc.ben al blij als dit bericht bestemming bereikt.Pech.Ik probeer later opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Pippi, tuurlijk ben je geschrokken!Dat is niet erg. oppotten wel.Hoe vaak lees ik niet iets terug waarvan ik denk, tssssss!Nou en. Delen is helen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Nou, jullie reageren erg subtiel... Nog maar wat chips. Krijg je trek van, die docenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden