AlbertRemmo Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: marjoOh! Ik benzo lui!Dat wil idd niemand weten.Dat heb ik nou vandaag ook Marjo precies hetzelfde, er komt niks uit mijn handen en zit me stierlijk te vervelen hier met die K baanEn `t liefst zou ik m`n nest induiken. Nee ik ben niet ziek en heb ook niet gedronkenDus waar het aan ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Nee! Tapas.Ik wou het vanavond maar weer eens aanzwengelen.Het zit mijzelf niet lekker. Klaas denkt er anders over.Maar het voelt voor mij of ik continue de kluit belazer.Pijnpuntje wel. Maar aan de andere kant wil ik hem ook nog even tijd gunnen.Of dat handig is, weet ik niet eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Goeie middag,Ik heb weer lekker gewerkt en ben daarna met het pontje naar de overkant gegaan om te zingen. Wat is het een bar weer met die hagelbuitjes tussendoor en die gure wind. Ik ga me nu eerst maar eens onder mijn dekbed opwarmen. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Nou Marjo,ik wist wel dat je het graag rustig aan deed,maar dit!Hahahahahaha, goed dat je je pas hebt gevonden.Goh, Tapas,Ook al zo mooi geschreven naar Pippi,Corinne,lekker hoor onder je dekbedje,ik heb al de hele dag een dekentje op de bank.In bed gaat me wat te ver maar ik zou wel even zin hebben.Maar dan slaap in vanavond weer minder,dus ik blijf wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Ik baal zooooo ontzettend van mijn kind op het moment. Het verschil van mein en dein zit er nog niet zo goed in geloof ik dus nu kan ik deze maand de electriciteit rekening niet betalen.Doe ik potjan zo mijn best............Ik denk dat ik maar even naar buiten ga anders breekt hier de pleurie los en daar heb ik even geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Ik zeg alleen even goedendag. Kom net binnenvallen, nog niets gelezen van gisteren en vandaag.Heb vannacht gewerkt dus overdag geslapen.Deze nacht mag ik weer, brrrrrrrrrrrrr koud hoor buiten, wat een akelige storm. Hier gaat het goed en ik hoop met jullie ook. Zal tussendoor even proberen wat te lezen want ik wil wel graag op de hoogte blijven natuurlijk.lieve groet van Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Nog een staaltje chaos uit huize marjo:Tijdens het hond uitlaten belt dochter met de mededelingdat ze vandaag haar eerste muziektheorieles heeft..10 km verderop.Geen auto. te laat voor op de fiets. Dus naar de vriendelijkebuurvrouw... Komen we daar,leraar al weg Hahaa wat een bud-day!Maar de zonsondergang is weer mooi. Dat scheelt!Oh en terwijl ik bedenk in een waas van verschrikkelijke vermoeidheidwat nu weer te eten, schiet me opeens te binnen dat ik vanavond nog een voorl avond heb op de m-school. well, shoot me this day!Maar goed, als dat alles is. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Waarom bellen al die ouders mij? Ik weet niks!Ohohohoh... Blieperdebliepbliep! Ze maar naar school als centraal punt gestuurd. 7 uur, moet ik nu net aardappels kokenen nog in de oven tot frietachtig verwerken...Hoi Wing!Das mooi.Een trekremmer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoMarjo, is er een manier dat je es even je hoofd leeg maakt? Je lijkt me net een locomotief die continue de wagons moet trekken. Bedenk dan even dat ook een locomotief stations heeft om even te stoppen, op adem komen en bij te tanken, om vervolgens met al zijn kracht weer aan de volgende rit begint. Liefs Lief van je AR, ook al is het bericht niet voor mij bedoeld Mooie beeldspraak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Oh! Voor mij Tnx!Alles in de oven.Visje bakken.. Zo.Nog wat andere ouders bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Gevaarlijke tijd om boodschappen te doen Wing!Pas je op in de winkel. Eerst maar wat snaaien... Relaxe vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunIk zie m'n icoontje niet. Vreemd... Ikke wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Vandaag op mijn werk al duizelig geworden, was ook best druk, ook met de telefoon....En ik was vanmorgen niet fit, geestelijk niet uitgerust.Zit er nu ff doorheen, ik ga maar even op de bank liggen.Weet niet precies wat er is, maar ik moet nu even mijn rust nemen.Rust zonder drank dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Rustig aan Fish!Zorg goed voor jezelf hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Weer eens wat bijgelezen.Er waren wel een paar dingen die me raakten.Lieve Blacky als nog meeleest: Houd moed, ook al lijkt alles nog zo zwaar. Er zit kracht in je, je kunt het. Denk aan jezelf.Bambam, ook jij gecondoleerd en veel sterkte. Je gaat nog steeds hartstikke goed. Je komt er wel wou ik zegggen maar waar je nu bent is al helemaal goed. Anjo, pas je alsjeblieft heel goed op jezelf? Corinne, oei dat is lastig in deze ijzige tijden. Ben je weer een beetje opgewarmd. Af en toe verzucht ik dat er een nieuwe ijstijd is aangebroken. Ben geen wintermens.Met mij gaat het goed. Ik stink er nog steeds soms in. 6 weken niks, dan weer 1 glas.En het is nooit bevredigend. Ik voel me later nooit beter. Ik heb op het moment veel aan gedachtenonderzoek via de methode van Byron Katie.We geloven gedachten die niet waar zijn, en oh wat zijn ze hardnekkig en wat werken ze onbewust door.Heel boeiend, maar je moet er wel een beetje voor open staan dat je negatieve gedachten heel misschien wel eens niet waar zouden kunnen zijn...... En dat het leven wel eens een stuk gemakkelijker zou kunnen worden zonder al dat gepieker...........Voor de geinteresseerden: googelen! Er staan ook leuke filmpjes op haar site waarin je kunt zien hoe het werkt.liefs voor iedereen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Ah Kate, alweer weg zie ik. Je herkenbaar, zoveel weken niks en dan dat glas, waarom dat glas of glazen? Een glas lijkt me niet zo'n punt. Maar als ik de ene dag heel braaf EEN glas heb gedronken dan wil ik alsnog de week daarop de boel inhalen. Mijn hersens zijn dan weer geactiveerd.Heb geprobeerd bij te lezen, niet gelukt vandaag.Alleen Pippi, wil ik zeggen, dat het haast een onmogelijke toestand is waarin je zit.Ik zou er dus niet aan moeten denken.Ik heb ook een puberdochter gehad. En puberdochters kiezen zowiezo voor pa.Kan niet bommen hoe of wat, pappa's kindje.En ja ze weten precies waar de gevoelige plek zit.Hun eigen boosheid afreageren op jou, want zo zit het meestal.Ik kijk wel eens naar dr. Phil en dan zie je ook die ouders en hun kinderen.Dr. Phil kijkt dan in eerste plaats naar de kinderen.Hoe dit op een volwassen manier op te lossen.ja makkelijker gezegd dan gedaan.Vraag me af als het met zijn kinderen zou spelen.Dus Pippi: ik weet het ook niet.WAT ik WEL weet is dat drank alles veel en veel erger gaat maken.Jouw reacties worden emotioneler en groter en sterker.Je familie kan dan zeggen 'zie je wel' en ze krijgen nog gelijk ook.En dat wil je dus niet.Hou je verstand erbij xxxxxxxxx ............Ik ga zo direct, sinds tijden (nou ja na oud en nieuw) naar een feest.Zit hier opgedirkt klaar, bang te wezen.Niet bang dat ik ga drinken, want dat doe ik niet.Ik wil gewoon thuis op mijn bankje, veilig achter mijn gordijntjes zitten.Vandaag wel gewerkt als een buldozer, maar niet echt van harte.Heb niet vaak zoveel bagger geschreven.Maar goed.Ik vind het wel goed allemaal. Tot straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Log snel even in en uit. Nix te melden hier, gaat goed.Ga zo even een uurtje naar de sportschool,fijne avond,Rosan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 An ik wens je vanavond veel plezier.Eenmaal in het feestgedruis beland, valt hetvaak wel mee.zeg tegen je man dat je erg tegen de avond opziet.Mocht het helemaal niet gaan, spreek met je man afdat je zonder problemen eerder naar huis gaat.Ik kan wel pb ontvangen.Maar niet versturen.stuur me je emailadres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Hey Kate leuk dat je even schrijft.Precies Kate wat is waar en wat is ons op de mouw gespeld.Welke fantasien hebben wij zelf aan onze gedachten toegevoegd en voor waarheid aan genomen.Gedachten doordrengd met angst en wij er zelf in zijn gaan geloven.Het onstane schuldgevoel, altijd gestraft voelen en minderwaard zijn dan de ander, bang in de steek te worden gelaten zijn de gevolgen van deze negatieve of oneerlijke berichten die ons bereikten.Wat is waar en wat onwaar.Na veel onderzoek ontdekte ik dat in ieder geval mijn leven een grote leugen is geweest.Die lijn heb ik doorgetrokken in mijn later leven en ben hopeloos vast gelopen.eerst heb je veel drank en daarna alle hulp nodig om te achterhalen waar het is mis gegaan.Voer voor psychologen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Hey Woodie welkom hier op het forum.Je gebruikersprofiel staat open.Iedereen kan je gegevens inzien.Even een bericht naar de moderator sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Hallo,Woodie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Jongelui ik ga melotanine innemen en dan naar bed.Ik weet niet hoe het komt, bijna niks uitgevreten vandaag, vannacht heel vast geslapen, en vanmorgen al moe opgestaan.heb ook sinds ruim een week weer branderige wallen.Misschien schreeuwt het lijf wel om alcohol, ik weet het niet maar krijgen doet het niet, daar zorg ik persoonlijk voorjullie welterusten voor latertot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 vorige week de 100ste droge dag gescoordzit nu op 103 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Wing, ik zie jouw icoontje zelfs VAKER dan alleen bij jouw naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Nu even eten....proberen zo min mogelijk dingen tegelijk te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden