Spring naar bijdragen

donderdag 5 februari 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dat is waar, het was een hele bijzondere middag zeg pfoeh. Allemaal dierbare vrienden van mn vader, en dan zo samen zijn is heel bijzonder. Overal kaarsjes, echt fijn hoor.
Ik ga binnnenkort iets afspreken met de ex van mn pa die ik nog niet kende, wat een goed mens is dat, en gelukkig was het gevoel wederzijds :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun,
Jij bent dubbel aanwezig :D met je scheeltje.

Woman,
Ik heb in de zomer van 2007 (3,5 maand droog) van mijn tijdelijk werkgever als afscheidscadeau een boek en een fles wijn gekregen voor mijn voortreffelijke en efficiente inzet als invalkracht. Even overwoog ik de fles te weigeren, maar durfde het niet. Ik heb ze samen met het boek in mijn fietstas gestopt en onderweg naar huis kwamen heel wat drankgedachten voor mijn geestesoog. In dubio geweest of ik de fles onderweg in een vuilnisbak zou deponeren, of ik ze onderweg zou drinken (kon niet, ik slikte Refusal). Thuisgekomen overwoog ik nog om de fles ergens te zetten voor als ik alleen thuis zou zijn. Toen mijn man thuiskwam, heb ik hem gelijk de fles overhandigd met het verzoek ze weg te werken. De nachten erna heb ik veel drankdromen gehad en overdag veel gedacht aan drank.
Jammer dat het bij jou anders liep, maar daarentegen ook weer goed dat je opgekrabbeld bent.
Het zijn deze onvoorziene gebeurtenissen die de grootste bedreiging vormen.

Adam,
Ik heb vanmiddag na de lunch mijn pyama aangetrokken.

AlbertRemmo,
PowerPoint krijg je niet hier naartoe. Wel kun je foto's uploaden via image shack en dan de link er heen in je bericht plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, Corinne, hier was ik niet op bedacht. Maar nu weet ik het voor een volgende keer ! Op het moment dat ik de fles kreeg wist ik al dat ik het niet zou kunnen weerstaan, ik hoopte zelfs stiekum dat er een fles sterke drank uit de kadoverpakking zou komen......idioot he......
Dus, ga ik vol trots vermelden dat ik liever geen alcohol meer wil. Geen punt, mag ik ook best trots op zijn !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, ik vind het niet raar dat het gisteren mis ging, het is ook een heftige gebeurtenis en zeker als je probeert niet teveel te voelen en de perfectie na te streven dan nekt dat zich later toch. Maar soms kan zo'n uitglijder je ook weer helpen om je keuze te maken. Ik had na 5 maanden een fikse uitglijder en schrok ook van de hoeveelheid drank die ik toen opdronk, alsof ik 5 maanden moest inhalen. Het is wel meteen de laatste keer geweestl! Spijt had ik toen wel, nu niet meer omdat het me geholpen heeft definitief de knoop door te hakken, dit wilde ik dus echt niet meer!! Het was mijn keerpunt!

Ik ga zo ook maar sliepele, ben erg moe, en mijn hogere macht, oftewel mijn verantwoordelijkheidsgevoel ten aanzien van mezelf zegt me dat ik niet te laat naar bed moet gaan. Ben nog steeds van slag van dinsdag en mijn hoofd maakt overuren. Voor nu laat ik het zo en mag ik nog braaf mijn pammetjes nemen zodat ik voor het slapen gaan de zwaarte daarvan wat dragelijker kan maken... maar morgen moet ik actief iets gaan ondernemen en mijn oude actiepunten weer uit mijn geheugen gaan halen en gaan toepassen want anders ga ik te zelfdestructief denken en dat is niet goed... morgen dus maar een kast uit gaan ruimen ofzo ;).. een klein kastje eerst maar eens.

Marjo, ik vind het een fantastisch idee van je om dat te gaan doen, ook lekker om gewoon even weg te zijn van thuis, afstand doet vaak wonderen en dan ook nog werken aan jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oepperdepoep zat op de stoep. Ik schrijf en verstuur even een e-mailtje en ondertussen is iedereen hier op het forum uitgepraat en onderweg naar bedje toe.
Tja, dan ga ik jullie voorbeeld maar volgen en ook die richting uit.
Slaap lekker iedereen.

Ja, Tapas, ik moet morgen ook zorgen dat ik tenminste 2 dingen doe. Niet lang, maar wel dat wat ik in gedachten heb iig voor een deel doen. Als ik zo lamlendig als ik me voel op de bank ga hangen, word ik alleen maar lamlendiger.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...