Spring naar bijdragen

vrijdag 6 februari 2009

Houtje

Aanbevolen berichten

Nou, ik ben wel aan het drinken, maar dat mag na een uur hollen en strompelen en wandelen in de frisse buitenlucht waar de vogels zich steeds meer laten horen, maar ik drink dus wel een flink glas sap met water!!
dan zometeen nog een bakkie Allbran met melk en dan kan ik er weer tegenaan

balkondeuren staan open, hond heeft zich al genesteld in het zonnetje, nu ik nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo even zitten
bouillon staat te trekken,currykip is klaar,cake staat in de oven en het brood staat te rijzen
zie wat een bedrijvigheid
morgen komen 2 van onze kinderen met partner eten en slapen
dus nu druk, dan kan ik er morgen gewoon bijzitten als een ieder er is enhoef ik nergens voor te zorgen
ga even bijlezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos,

Van harte gefeliciteerd, meid. Neem je wel je zakdoekjes mee of ben jij zo'n stoere moeder?

Vie,

Hartstikke te begrijpen dat je zenuwachtig ben maar probeer dat nog even van je af te zetten. En even practisch, elk ziekenhuis heeft zijn eigen generator.

Houtje,

Maak je nu ook niet druk. Ik heb Grietje nog nooit ontmoet maar van alles dat ik heb gehoord over haar is het gewoon een ontzettende pientere meid en ik verwacht dat de bassisschool dat ook wel bemerkt heeft. Denk je niet?
Citotoetsen hebben ontzettend veel invloed maar dat speelt vooral op kader/gt niveau. En middelbare scholen hebben zo in de gaten of een kind of een kind goed zit. Daar wordt echt wel opgelet in het eerste jaar. Ik hoop dat ik je wat gerust gesteld heb.

Gisteren een moeilijke dag niet qua drank, hoor. Ben met mijn dekbedje op de bank gekropen en ben vrijwel direct in slaap gevallen. Vanmorgen gelijk weer even crissis, niet met mij maar met zoon lief maar heb dat rustig voor hem glad kunnen strijken. Dat was even vlug denken en praten als brugman maar wat mij opviel is dat ik rustig bleef. Goed teken lijkt mij. Daarna een goed gesprek gehad met zoon lief. Hij is zo ongerust over mij maar ik geloof dat ik hem redelijk gerust heb kunnen stellen.

Vanmiddag bezoek van de bemoeizuchtigen, ik krijg hulp met de papierenhandel. Dus ik verwacht dat ik straks weer met mijn dekbedje op de bank zal liggen. Is best een confrontatie met jezelf, acceptatie blijft voor mij moeilijk. Heb nu al wel even een plan gemaakt om mijzelf wat houvast te geven.

Wing, geniet van je vrije dag en de anderen ook.

Pippi, voel jij je al wat beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Orleando,
fijn dat het zo is verlopen gister.
Je ziet maar dat niet alles volgens een
doemscenario hoeft te gaan.

Rapilos,
fijne dag en vast gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon.

Vie,
ik kan me iets voorstellen bij je ongeruste gevoel.
Maar wel geweldig dat je straks beter kan horen.
Lijkt me een openbaring.

Zo verder heb ik hier ook een beetje klotsende oksels.
Leidinggevende is net de deur uit.
Een zeer goed gesprek gehad.
In elk geval heb ik nu officieel mijn oude functie neergelegd.
Voelt wel een beetje raar dat het nu officieel bekend wordt gemaakt.
Maar terug naar hoe het was wil ik niet meer.
We gaan bekijken wat ik kan gaan doen en het ziet er niet echt slecht uit,
ondanks de slechte prognoses qua werkgelegenheid.
Zo nu het volgende bezoek en de fysio.
Ik heb het nog druk zo.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat iets beter vandaag.
Is maar goed dat ik mezelf een weekje rust had gegeven.....
Ik doe dit volgend jaar niet meer, zo op uitnodiging, als mensen willen komen zijn ze van harte welkom. En ik zal met een aantal wel het contact onderhouden.
Werd vandaag huilend wakker....pfffff
Nou ja, nu gaan we weer constructief verder, vanmiddag naar Amsterdam voor een expositie, en vanaf maandag weer wat regelmaat inboeken.
Het drinken heeft me weer inzicht gegeven in de enorme hoeveelheid die ik vroegah dronk, mijn hemeltje, elke dag 2 liter. In het weekend nog meer......
Nu ben ik er dagen ziek van, toen ook waarschijnlijk, maar als je dat savonds weer wegspoelt....
Ik had natuurlijk ook niet gegeten, heb wel een dappere poging gedaan, maar na een half bakje soep heb ik het weggezet.

Hoi Joyhope, mooie naam heb jij gekozen zeg !!
Welkom op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,
na een droog weekje, moet ik eerlijk bekennen dat ik in de gevarenzone zit.....het weekend begint bijna, ik moet boodschappen doen en er zit een gremlin op mijn nek die zegt dat ik heus wel wat kan kopen en dat ik mijn grens dan heus wel ken :huh:
Ik ga maar even hardlopen, kijken of ik dat kreng van mijn nek kan wippen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos: geweldig proficiat dat je zoon gaat trouwen vandaag.
En het mooiste is nog dat je dit vandaag helemaal nuchter mee gaat maken.
Heerlijk genieten van alles en dan de volgende dag ook nog eens alles weten haha.
Een hele hele fijne dag.

Orleando: wat een opluchting voor jou zeg. Maar eerlijk gezegd dacht ik het ook wel.
Je schreef er vaker over en het kwam me erg bekend voor.
Een kwaadaardig ding doet anders, geloof mij maar.

Houtje: waarom heb je eigenlijk een nieuw draadje geopend? Was je nog niet goed wakker? of was er een rede?

Zo ik heb toch ff lekker geshopt. Leuk schilderij, nou ja, schilderij, voor aan de muur.
Goedkoop ding, maar enorm gezellig en een mooie pot. Paar plantjes. Helemaal blij.
Het huis wordt steeds gezelliger hier. Wil straks helemaal niet meer de deur uit.

Pippi: klonk zo leuk, die verloving van jou. Kunnen we het gewoon even zo laten.
Fantasie verloofde???

Woman: plots weer veel drinken is nog gevaarlijker.
Je lichaam is er niet op voorbereid zeg maar.
De mensen die te komen overlijden aan overdosis zijn mensen die op een vreemde plaats op een ander moment misschien net zoveel innemen dan op de plaats waar ze gewend zijn.
Dat verklaard ook dat je er op het ene moment beter tegen kan dan een ander moment.
Dat geldt ook voor een uitglijder.
We worden er strontziek van.
Vroeger, ja vroeger kon ik weet ik hoe veel drinken, nu met mijn uitglijders is het eigenlijk super weinig in verhouding dan. Mijn man snapt het probleem dan ook niet.
Dus Woman: die eerste laten staan, soms moeten we het weer even weten.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: zo dus je leidinggevende is geweest.
Lijkt me wel heel spannend allemaal.
Heb je nu iemand tegen wie je dat kan vertellen?
Want je pa is nog op vakantie toch? mis je hem?
Heel veel vragen, hihi.
Het lijkt me dat je het nu wel heel moeilijk moet hebben.
Kan ik als dat zo is, wat voor je doen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal!!!!

een knuffel van het oorlogs front (oepie waar zijn de icoontjes gebleven??)

zo verplicht zit ik op ma, wo en vr op creativiteitstherapie en ben omringd door vele kunstenaars. niet echt mijn ding dus mag ik op de pc!!

voor alle citomoeders.........blij toe dat het voorbij is
orleando, fijn om te horen dat het allemaal is meegevallen!\
pip, voordat je je gaat verloven, eerst voorstellen die vent aub (moet toch een degelijke keuring krijgen voordat je je vastlegt!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

ja hoor ik kan mijn verhaal zeker kwijt.
Hahaha, ja mijn Pa is nog op vakantie.
Gelukkig zijn er ook vrienden/vriendinnen.
Nee, ik heb het niet moeilijk, ik ben erg blij
dat het zo gaat zoals het gaat.
Dus geen zorgen om mij hoor.
Het gaat goed met mij.
Lief dat je zo meeleeft.
Als er iets is weet ik je te vinden hoor.
:heart:

Fysio is geweest nog één keer thuis en dan ga ik
naar de praktijk, loopband en zo.
Dus ik ga vooruit.
Waar een wil is is een weg.
OOk nu weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ogguttegut Pippi en An, ik heb me gewoon vergist met het draadje. Maar het volgende moet me wel van het hart:

Ik vind het wél fijn (en da's persoonlijk, maar weet niet precies waarom) als iemand HIER in Nederland (of België natuurlijk, bv. onze lieve Blacky, of laten we zeggen iemand in Europa) het opent (en dan echt de dag opent) en dan vind ik het helemaal fijn als die iemand er enigszin over na denkt om de dag nog een motto mee te geven.
Ik heb nu al drie draadjes gezien over "fabriek gaat sluiten" en hoezeer dat voor die persoon ook een ingrijpende gebeurtenis is, die ongetwijfeld niet alleen zijn dag, maar ook andere dagen, en andere dagen van andere personen zal beheersen, heeft het weinig met ADB te maken.

Zo, nu zal ik iedereen wel over me heen krijgen, nou vooruit dan maar.

Ik vind het fijn als iemand de dag opent en diegene probeert de dag iets mee te geven, of een nadenkertje te schrijven, of gewoon gezellig de dag opent door heel hard Koffie !!!!!! te roepen, dat maakt me niet uit.

Zulke "openingen" voelen voor mij gewoon "lekkerder".

Tevreden?

P.S. Bohemia, ik begrijp heel goed dat het sluiten van jouw fabrieken een hoop stress met zich meebrent en leegte in je leven waardoor je het moeilijk hebt om niet te gaan drinken. En ik hoop dat je hier op het forum ook steun kunt vinden in het vinden van invulling voor je dag, en genoeg argumenten en redenen om niet te gaan drinken.
Heb je je trouwens inmiddels al opgegeven voor de internetbehandeling on-line van Tactus? Want die kan je ook gewoon in Brazilië doen.

Ach, ik zal voortaal beter kijken mensen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,

Bedankt voor je ondersteunende woorden over Dochter. Gelukkig telt op de school waar ze heengaat, hel algemene beeld van de afgelopen 8 jaar op de basisschool zwaarder dan alleen de Cito. Het is natuurlijk wel fijn als die twee overéénkomen. Maar het voorlopige schooladvies van november hebben we al in onze zak, en dat zal niet erg veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...