Houtje Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Goedemorgen allemaal,Laten we vandaag proberen iets KLEINS te zoeken en daar iets positiefs uit te halen, voor jezelf of voor een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Deze uitspraak waarmee ik de dag opende was van Dochter en een variant op wat ze gisteren zei. Maar deze is ook heel mooi. Ik wilde haar eerst niet noemen (lijkt zo op "pronken") maar ja, ze heeft het nou eenmaal gezegd en ik ben er trots op.Ik wens jullie dus vandaag allemaal iets KLEINS toe.An, ook al wakker en aan het rennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 O, ik zie nog veel meer mensen die om een ochtendbabbel verlegen zijn: albertina, AlbertRemmo, An, marjo.Hallloooooo!!!!!!!!!!! Goedemorgen ! Lekker geslapen?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ha, goedemorgen Houtje en alle anderen,er zijn twee draadjes, laten we maar op dit draadje verder gaan.Ja ik heb geslapen als een roosje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Mogguh!Geslapen ja. om half 5 schrok ik in wilde paniek wakker.Lig weer helemaal verstijfd in bed. Voel me nu wel rustig hoor.Maak me gewoon een beetje zorgen, denk ik.Eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Als jullie dit draadje kiezen kun je je bijdrage even knippen en plakken en hiernaar toe brengen, als je dat zou willen. EVENTUEEL. hahahahahahha.Ik ga ook aan mijn eerste bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Marjo, hoe is de Cito (en de stress) bij jou gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Houtje, geen stress voor de Cito.Het is goed gegaan. Wel een zeker mate van opluchtingdat het is geweest. Bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Hallo, goede morgen gewenst, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Nou er was wel stress, maar vooral bij de moeder. Die is nogal een stresskip .Nu weer lekker alles gewoon. We hadden we een "klein" (zeg maar "groot") verwennerijtje voor dochter, ze mocht drie dagen de lunch en het eten kiezen. Ze koos hutspot, zelfgemaakte courgettesoep, en gisteren een patatje. Keurig toch en nog gezond ook. En één keer hotdogs van de Hema tussen de middag. Z'on voordeeldoos.Maar er is op school onrust geweest in de klas en ik ben bang (ben echt nerveus) dat dat haar heeft aangezet tot onnodige fouten. Er is een kind geflipt (die daarom bekend staat, daar niet van, en het is hartstikke triest, hij noch zijn ouders kunnen er wat aan doen) maar ik baal er wel van dat het resultaat van de Cito van MIJN dochter daardoor wsch. beïnvloed is. Maar ik moet maar meer vertrouwen hebben in de school, dat de school bij de gekozen middelbare school zijn best zal doen om Grietje daar te plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik lees mezelf en moet dus "vertrouwen"hebben. MOETEN is niet goed hè. Krijgen, hebben is beter.Verder is er nog iets heel groots waar ik mee zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Houtje, dat komt wel goed joh!Vertrouwen inderdaad...Iets groots? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik ga voor de duidelijkheid even verder op één draadje...Tina, succes hoor vandaag met je gesprek!Laat je niet van de wijs brengen! Albert, het is alleen maar mooi om te horen dat je zo goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Geweldig Kirky!Dat is groot!Veel succes voor hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Hallo,spelen de Cito testen dan een rol voor de toelating op bepaalde scholen?? Of is het "gewoon" een advies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Waarschijnlijk Joske, spelen de Citotoetsen een belangrijker rol dan we willen weten.Uiteindelijk hebben wel het kind, de ouders en de basisschool het laatste woord.In de meeste gevallen. Het eindniveau moet duidelijk worden middels de toets.Basisscholen kennen het leerling volg systeem, waarbij ze alle ontwikkelingenen behaalde toetsresultaten uit de afgelopen 8 jaar hebben bijgehouden. Dus als het éénen ander erg van elkaar afwijkt, wordt daar ook naar gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Goedemorgen allemaal,hier is 'de nieuwe' , jullie kennen elkaar al zo goed alsik dat zo lees. Maar ik weet dat het goed voor me is om contact te maken, dus ik schuif even aan.Ik heb nachtdienst gehad, zat me gisterenavond al druk te maken, want ik verwachtte trek te krijgen. De afgelopen jaren was thuis komen na de nachtdienst s'ochtends een trigger om te drinken, heel veel te drinken. En gisterenavond dacht ik daar aan en op een bepaalde manier miste ik dat. Ik wist ook al, dat ik nÃet zou gaan drinken.Nou, inderdaad gierende trek vannacht, tot en met het water dat me in de mond liep.Best heftig om mezelf zo te 'zien' reageren. Tegelijkertijd ben ik best trots op mezelf, dat ik vandaag de drank laat staan. Ik wens jullie allemaal iets GROOTS toe vandaag, als toevoeging op de wens waar deze draad mee begonnen is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Beetje jammer dat er een wijnglas in mijn bericht staat, dat had een moeten zijn... Wine en Wink staan boven elkaar bij de emoticons, hmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Welk draadje wordt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Hier dan maar? Morguh! Vandaag wat meer forum quality time...Sterkte Bohemia, hopelijk word je nu niet alleen maar een beach boy (ben gewoon jaloers hoor) maar vind je vooral handvatten en de juiste hulp om van de drank af te blijven Citotoetsmoeders ook weer een zorg minder? Kirky, goed dat het 'normale' leven door kan gaan; niet onbelangrijk ondanks je financieële problemen. Mooi dat je het voor elkaar hebt gekregen voor je zoon.Welkom JoyHope! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Helemaal met je eens Kirky, ik vind het ook vreemd dat er wijn en ook bier bij de emoticons zit. Ik wist niet dat ik mijn bericht kan editen, ff proberen. Dank je voor de tip.Hallo Har, nice to meet you.JoyHope:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Tjonge, ik ben zo moe. Ik ga gauw slapen mensen. Heb allemaal een goede, droge dag.JoyHopeB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik ga het draadje van gisteren maar eens doorlezen.Oh...Pip, snap ik ook niet helemaal maar misschien is dit de oplossing: 06-02-2009 05:33 bohemiaBijdragen: 37Aangemeld: 22-01-2009 Goedemorgen allemaal, Vandaag emotionele dag. Bedrijf gaat dicht, afrekenen met personeel en opzeggen van vele contracten. Gelukkig want neemt een hoop stress weg maar van de andere kant ook weer erg vervelend. Ik heb nog een constructie bedrijf maar dat slikt niet al mijn tijd en mijn grote vrees is, wat ga ik met mijn vrije tijd doen. Goed dat zien we dan wel weer als het zover is. Prettige dag allemaal! -------------------------Groet uit Brazilie,Bohemia Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:08 AnBijdragen: 5993Aangemeld: 14-08-2007 Bohemia: sterkte vandaag in ieder geval. Tja, wat ga je met je vrije tijd doen? Ik zou zeggen een luxe probleem. Positief bekijken dus. Benut deze vrije tijd voor iets nieuws. Nieuw stuk van je leven. Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:15 albertinaBijdragen: 3522Aangemeld: 30-12-2007 Goedemorgen, Sterkte vandaag, Bohemia. Vrije tijd, ja daar moet je een invulling voor zoeken. Zelf ben ik al 5 weken "vrij"". Geen behoefte aan drank. Ik wil het gewoon niet. Simpel. Vandaag komt mijn leidinggevende, we zullen zien wat het gesprek mij gaat brengen. Ik probeer niet te veel op de zaak vooruit te lopen met negatieve gedachten. Het gaat zoals het moet gaan. Ik weet goed wat ik NIET meer wil, daar gaat het om. Wellicht wordt er niet eens zoveel besproken, voorlopig kan ik nog niet werken. Ik wacht het maar af. En nu een koffie. -------------------------Welk een genot is het om rust te voelen inhet hart van de chaos.Virginia Woolf. Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:25 marjoBijdragen: 8030Aangemeld: 02-11-2007 Sterkte vandaag Bohemia. Dat wordt vast niet makkelijk. Hou je taai! -------------------------Wees niet bang Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:37 AlbertRemmoBijdragen: 602Aangemeld: 21-01-2009 Bohemia sterkte vandaag Ik ben wat rustig op het Forum. `t gaat z`n gang, ik drink niet heb er geen moeite mee dus gewoon niet zoveel te melden wel ben ik iedere dag online en volg jullie wel want dat kan ik toch niet missen. verder mis ik Orleando al een poosje en Break ook, hoe zou het zijn? fijne droge dag -------------------------It`s my life and now or never (Bon Jovi)To turn the stone (Frida)leuk aan elkaar gekoppeld hè Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:39 JoskeBijdragen: 99Aangemeld: 14-01-2009 Hallo Bohemia, ook van mij veel sterkte gewenst, -------------------------groetjes,Joske Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:43 AnBijdragen: 5993Aangemeld: 14-08-2007 AlbertRemmo: ja mooi eigenlijk dat we niet veel te melden hebben. Hoe vaak ik hier kwam, hoe ellendig ik me voelde, of schuldig of zuchtig...... Allemaal verdwenen, lijkt alsof er niet veel overblijft, niet veel te melden dus, idem. Evengoed moet ik alert blijven, want een ongeluk zit in een klein hoekje, Gister even naar een bijeenkomst en ja hoor, drank vloeide rijkelijk. De mensen werden vrolijker en vrolijker. Zo gemaakt eigenlijk. Zonder drank zitten ze wat suf te doen en dan ineens is het 'leuk'. Nou ja, dat zal dan wel denk ik dan. Ik ga lekker naar huis, naar bed en morgen weer fris op. Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:45 marjoBijdragen: 8030Aangemeld: 02-11-2007 Hihi, ja nix mis met suf doen eigenlijk! -------------------------Wees niet bang Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:47 AnBijdragen: 5993Aangemeld: 14-08-2007 Nee he Marjo: het is ff wennen, maar hier kies ik toch echt voor. Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:49 marjoBijdragen: 8030Aangemeld: 02-11-2007 Beter suf vanuit het hart Dan leuk vanuit het nietsenep! -------------------------Wees niet bang Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 08:59 AnBijdragen: 5993Aangemeld: 14-08-2007 hihi 'suf vanuit het hart'! Zo, ik ga zo eens lekker shoppen. Heb wat nodig om aan de muur te hangen en dat kan ik maar niet vinden. Dus ik hoop dat het gaat lukken. Tot straks maar weer. Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 09:00 marjoBijdragen: 8030Aangemeld: 02-11-2007 Shopze An! Je klinkt zo lékker these days!! Goed van je vrouw! -------------------------Wees niet bang Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 09:20 pippiBijdragen: 8970Aangemeld: 18-09-2007 Goedemorgen, Dat geflip heen en weer ga ik niet doen hoor. Ik vind 5.30 een mooie tijd om een draadje te openen en waarom zou Bohemia dat niet mogen doen? Bohemia heel veel sterkte vandaag, en dat je je komende vrije tijd goed mag gaan gevruiken. Tina, sterkte, misschien valt het mee en is het alleen maar even koffieleuten. An shop ze, en ik hoop dat je slaagt. -------------------------Pippilotta Victualia vouwgordijna Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 09:25 AlbertRemmoBijdragen: 602Aangemeld: 21-01-2009 Welk draadje wordt het? -------------------------It`s my life and now or never (Bon Jovi)To turn the stone (Frida)leuk aan elkaar gekoppeld hè Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden 06-02-2009 09:31 pippiBijdragen: 8970Aangemeld: 18-09-2007 Houtje waarom open je eigenlijk een nieuw draadje terwijl er al 2 en een half uur lang 1 was? Zo onduidelijk. -------------------------Pippilotta Victualia vouwgordijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Slimme Har..Zo, ik ga opschieten,zit te treuzelen en moet mezelf nog oppoetsen en afstoffen.Je baas in negligé :Pontvangen kan ook niet.Dus actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Goedemorgen!!Gisteren en eergisteren een vliegdag, dus 's avonds bekaf m'n mandje ingerold, maar nu eindelijk tijd, dus evn melden, dat alles goed gegaan is in het ziekenhuis. Gelukkig wel, zag er enorm tegenop...Moest bijna een uur wachten, maar was binnen 10 min. weer uit de behandelkamer. Geen punctie gehad, want het goedaardige gezwel (wat ik al had) zit er nog, alleen is die wat platter geworden. De pijn is logisch, zei de chirurg, want ik ben nu meer bezig (tillen enz) met 3 kids. Maar als ik het niet vertrouw of meer last krijg,dan krijg ik alsnog een punctie. Doen ze tegenwoordig met een robotarm en wel onder plaatselijke verdoving, maar hij snapte wel, dat ik zo bang was. Begon te huilen van opluchting, al die mensen in het ziekehuis keken naar me. Zullen wel iets anders gedacht hebben, maar ik was gewoon blij, dit achter de rug te hebben. An , jouw positieve energie heeft geholpen!En julie allemaal, dankjewel voor de steun en lieve woorden...ik was zooooo bang...Ook geen gremlins gezien. Vreemd , maar de trekmomenten nemen af. Ben daar wel blij om Hoetje, vandaag proberen uit iets kleins iets positiefs te haeln. Okee, ik doe mee! In ons aquarium babyvisjes gezien (pakweg 2 dagen oud) en die moeten zien te overleven tussen de grotere vissen. Moelijk voor ze, want ze worden vaak opgegeten. Hun strijd om te overleven tegen mijn geworstel met de drank. Ik hou me vast aan hun overlevingsdrang!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden