Spring naar bijdragen

Zeterdag 7 Februari 2009


bohemia

Aanbevolen berichten

Zoon speelt sinds drie maanden ook elektrische gitaar en heeft absoluut talent. Wsch. geërfd van zijn vader, niet van mij. Ik ben niet van de instrumenten, alleen van het zingen (in een koor dan). Zoon dacht aan een Amerikaanse Fender voor zijn verjaardag. Ach ja, kredietcrisis? Die gasten zegt het nog weinig.
Ik zou wel weer willen zingen in een koor, maar dan niet zo allemachtig moeilijk als mijn laatste koor. Daar werd ik doodnerveus van en dat is niet de bedoeling.

Nou ja, stapje voor stapje. Ben, mede door mijn psychiater, óók aangemeld bij PsyQ, hij kende de oprichter daarvan in Utrecht, en daar moet ik toch heen. Volgende week intake. Spannend, op vrijdag de 13e notabene.

En nu ga ik naar bed, er moet morgen om 8 uur (!!!!) verzameld worden voor de hockey. En dat op zondag, maar ja. We gaan gewoon. En hopen dat we niets vergeten. Dit was dan de 171e zaterdag zonder drank, ongelofelijk toch. En allemaal nuttige dingen gedaan.

Maar verveling, waar sommigen last van hebben, nee. Ik besteed wel meer aandacht aan huishouden, kids, koken en dat soort dingen. Vanmiddag hebben we met zijn allen alle fietsen een grote poetsbeurt gegeven, was ook hard nodig. En alles weer gesmeerd en ingevet. Lekker gevoel dat het weer zo soepel looopt al die fietsen. En de auto nog even gewassen, en ook nog gekookt. Had ik vroeger nooit gered. Never.

Lieve mensen, welterusten en tot morgen. Sleep tight, nighty night.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Marjo vind ik eigenlijk óók maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wannéér hij een kranten wijk zou moeten doen. Twee keer per week trainen (kwart over 4 thuis, na 3/4 uur fietsen), één keer per week gitaarles, één keer per week wiskunde bijles, en nog 2-3 uur huiswerk per dag maken. Hij heeft een tijdje mijn "strijkbaantje" overgenomen maar redde dat zelfs niet om erbij te doen. Ik vind serieus dat zijn dagen erg vol zijn. En 's ochtends om half 8 weer op de fiets, ik heb er wel respect voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ouders zijn ook al zo sportief, net terug van wintersport, langlaufen en wandelen.. en die zijn 78 en 76.
Gaan nog regelmatig kamperen met de caravan en fietsen in het buitenland.
Zo ik heb even flink gebuffeld vandaag, de helft van de vloer is weer zonder kieren, bureauhoek waar ik nu zit helemaal opgeruimd en schoongemaakt, blij dat ik weer eens iets aangepakt heb, geeft toch een beter gevoel dan iets willen aanpakken en niks doen en dan de discussie in je hoofd die daarbij hoort ;)

Rosan top dat je het vanavond droog hebt gehouden, lekker gevoel is dat he! Heb je maar mooi de 2 moeilijkste avonden van deze week doorstaan! mijn complimenten.

Pip, begint de antibiotica al te werken?

ze weten me trouwens wel te vinden, net bij een buurvrouw de ijskast versjouwd. Maar nu is het basta hoor!! genoeg gesjouwd voor dit weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Ik kijk tevreden terug op een wel zeer productieve dag.
Om 7.40 opgestaan met kleine oogjes na een heel slechte nacht slapen.
Om 8.30 de eerste was in de wasmachine gestopt.
Om 8.40 samen met zoon de deur uit om de wekelijkse boodschappen te halen.
Om 10.45 waren we daarmee klaar.
Dan eerste de volgende was erin gestopt en vervolgens een tweede ontbijt genuttigd.
Krantje en kop koffie erbij genomen.
In totaal heb ik vijf wassen gedaan en dat op één dag. Ik heb het hele trappenhuis geveegd en de woonverdieping. Ik heb gekookt en afgewassen, de kattenbak ververst en het vuilnis weggedragen.
Tussen de bedrijven door heb ik dochter en haar vriendin nog geholpen met een biologieproefopstelling thuis.
En toch heb ik tussendoor de tijd gevonden om een uurtje te liggen.
Allemaal zonder stress en er heeft zich ook nog een wonder voorgedaan. De kinderen hebben geen van beiden gemopperd over en tijdens het eten.
Oh, ik heb ook nog mijn man een smsje gestuurd dat dit 1-oudergezin perfect gedraaid heeft vandaag.

Wat heeft dit dagactiviteitenverslag met drank te maken? Wel alles en niets.
Alles: In mijn dranktijd zou dit een rampdag geweest zijn; alles zou ik tegen mijn zin hebben gedaan als ik het al gedaan zou kunnen hebben, want zo een dag betekende dat ik extra veel dronk.
Niets: Niet gedronken --> veel kunnen doen, zonder al te veel inspanning en het resultaat mag er zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben erg actief geweest vandaag een halve studio verhuisd met persoonlijke spullen en dat met 33 graden. Is niet echt een aanrader, ben iets van 20 liter vocht kwijt volgens mijn gevoel.

Daarna is het hier gaan regenen niet te geloven een echte tropische bui van 2 uur met heftig omweer, wel mooi om te zien vanuit je huis, straten worden rivieren en jawel het licht viel uit. Hebben 2 uur met een kaarsje gezeten.

Daarna meteen nieuws aangezet en heel Sao Paulo staat blank met een giga verkeers opstopping. Rioleringen hier kunnen dergelijke stortbuien niet bijwerken.

Nu lekker op de bank hangen en aan de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Bohemia,


Goed begin van de avond met een bakkie koffie.


33 graden is wel erg veel als je moet sjouwen.


Veel water drinken.


Mag ik even vragen hoe het nu met de drank staat en gaat?



Tuurljk mag je dat vragen, ik ben sinds ik hier ben veeeeel minder gaan drinken. Ik zeg niet dat ik reeds helemaal gestopt ben maar het is aanzienlijk minder. ik denk dat ik 60% gezakt ben met het gebruik.

We komen er wel!

En inderdaad sjouwen met deze temperaturen is niet echt leuk, mijn maag kon het water niet meer aan en mijn mond bleef schreeuwen om meer water, kurkdroog en het lek wel of ik zelfs meer dorst kreeg van al dat water. Het ergste was toen ik klaar was met sjouwen toen begon ik pas echt te zweten als een paard. Ben toen maar met mijn zoontje in het zwembad gesprongen en ben zowaar nog verbrand ook LOL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...