Spring naar bijdragen

Zeterdag 7 Februari 2009


bohemia

Aanbevolen berichten

Bako, wat zeggen de negatieve gedachten tegen je? waar moet je doorheen? misschien helpt het om het op te schrijven, gaan we er samen ons relativeringsvermogen op loslaten! en de negatieve gedachten uitdagen!!

Tjonge ik ben bekaf, om 10 uur al bij de Gamma en de Praxis, en omdat het behang er niet was naar de volgende praxis. Vloer in en uit de auto sjouwen. Ben net thuis en moe! Dus lekker de radio aan met spijkers met koppen en even 2 uurtjes voor mezelf, daarna douchen.

Albertina, je zegt dat je een beetje aan het rouwen bent, mens je bent volop aan het rouwen en dat mag ook. Je gaat een stapje terug, net zoals Vie het ook al beschrijft, en misschien was dat stapje teveel juist wel de reden dat je de drank nodig had. Geen nachtdiensten en wisseldiensten meer, gewoon regelmaat en hopelijk een functie waar je het enorm naar je zin gaat hebben en tot die tijd gewoon rouwen, dat moet!! je gaat goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
bako

het word echt niet beter vandaag




Bako, dit helpt je de dag niet door.
Je zou kunnen denken 'het wordt echt niet beter vandaag, maar wie weet, weet ik het niet zeker en kan er alsnog een omslag komen'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een licht eigen achtige laminaatvloer. Met houtnerfstructuur en 'naden'

Maar mijn vloer is mooier!! hihihihi
Ik heb hier thuis een massief houten vloer van gelakt eiken, moet wel een keer geschuurd en opnieuw gelakt worden. Een mazzeltje van marktplaats! 55 m2 voor 250 euro.

Bako, de zon schijnt, je dochter is er over een uur, zijn allemaal positieve dingen toch?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal en hallo An,

Ja, de bruiloft van mijn zoon is alweer voorbij.
Droog doorgekomen, dat wel.
Vond het even moeilijk bij het diner, je kent dat wel; Wilt u rode of witte wijn?
Doe mij maar gewoon water.
Water komt standaard op tafel mevrouw.
O, dank u wel.
Nou, dat was het dus,niemand die er ook maar enig aanstoot aan gaf dat ik niet dronk.
Maar trek had ik wel.
Als beloning heb ik bij de koffie een kersenbon-bon genomen.
Was lekker, heb er van genoten.

De bruiloft was verder superleuk,s,avonds hadden ze heerlijke alcoholvrije coctails, dus ik kwam toch wel aan mijn trekken.
Enfin, zoon ook weer gelukkig, en laatste kind nu getrouwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo! Effe pauze.. 4 boterhammen met roomboter en pindakaas.
Ha, lekker An, kopje koffie erbij. Huis weer schoonouderproof :D
Het lijkt mooi weer, dus zo eerst maar eens wandelen en nog naar de
winkel. Klaas kwam tegen enen ontzettend brak thuis, hihi ;)

Bako, ben blij dat je het weer lijkt te zien.
Heb een goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, het is toch te gek dat men er maar standaard van uit gaat dat je drinkt? Belachelijk gewoon. Ik maak het in mijn omgeving ook mee, als je zegt doe maar iets fris, dan vragen ze of je ziek of zwanger bent of je bent ongezellig. Vanavond heb ik ook een etentje en ik weet nu al dat er iemand een opmerking maakt als je om wat fris vraagt....niet dat het mij boeit, want ik ben nog steeds super gemotiveerd om door te gaan, ondanks de enkele gremlin die op mijn pad komt.

AR, bedankt voor je berichtje, ik ga weer lekker, maar jij helemaal; bijna 3 weken, knap man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerst even melden dan lezen
werd om 10.30 helemaal gebroken wakker geprobeerd wakker te blijven maar weer in slaap gevallen. Tot een uurtje of twee. Opgestaan, en echt mega ongesteld geworden.
zit nog te denken of ik de buren nog zal aanspreken of een kaartje in de bus ofzo.
vind eigenlijk van niet, heb toen ik hier net kwam wonen met klem gevraagd (aan de zoon weliswaar) of ze nou geen last hadden van mijn muziek, want toen gaf ik nog wel eens een feestje. En nu hadden ze toch aangebeld, dus ze horen het wel. dus ik laat het hier lekker bij mocht ik ze toevallig treffen dan breng ik het wel ten sprake. moet er ook geen groter punt van maken dan het is
nu snel lezen en opschieten want ik wil de stad nog even in doeg x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, sorrie, even weggeweest, bloesje gekocht bij de Hema in de uitverkoop

Ja, dat is wel gek dat er vaak standaard van uitgegaan wordt dat je drinkt.
Het wordt nu wel gemakkelijker omdat meer mensen uit mijn omgeving weten dat ik helemaal niet meer drink.

Zelfs mijn schoonmoeder die naast me zat Kon ook altijd zo "zeuren"als ik geen wijntje nam.
het valt me op dat ze dat nu niet meer doet, het heeft even een paar maanden geduurd, maar het kwartje is nu toch eindelijk gevallen.
Dus Rosan, gewoon volhouden met NEE zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ik me wel eens afvraag? Waar zijn toch al die mensen die zich voorstellen onder wie=wie, die 1 of 2 keer meeschrijven en waar je daarna niets meer van hoort. Geven deze mensen dan hun goede voornemens al weer op, leggen ze zich neer bij het feit dat ze drinken of lezen ze nog wel mee maar schrijven ze niet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosan, ik denk dat dat een kwestie is van loslaten. De een vindt haar of zijn draai niet hier en de ander zoekt weer een andere weg om van de drank te komen. Ik denk er maar het positiefste van.
Toen ik me hier aanmeldde, alweer dik anderhalf jaar geleden, voelde dat meteen goed. Maar misschien voelt een ander dat anders. Trouwens als iedereen hier zou blijven schrijven zou het wel erg druk worden. Stel je voor dat al die 7-honderdzoveel gebruikers mee zouden schrijven.

Wat koken jullie vanavond?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosan: ik heb weer eens bij wie is wie gekeken en ja inderdaad weer een aantal aanmeldingen.
Ik loop dus achter met reageren, vanavond maar weer.
Tja. ik kan me het wel voorstellen hoor. Hier aanmelden en dan zeggen 'morgen stop ik'.
Oei, morgen ga ik lijnen, morgen stop ik met roken en ...... vanaf morgen ga ik sporten... hik, hop.... maar NU even niet, hihi. Zo weer naar mijn pannetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...