Spring naar bijdragen

Zeterdag 7 Februari 2009

bohemia

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is een waarheid als een koe Albertina, zonder drank gaat het beter. Ondanks dat ik nog steeds wel eens gremlins heb (van die lieverdjes, die je smekend aankijkien) wil ik er niet meer aan.
Misschien stel ik mijn eisen ook te hoog, van wat er vroeger van me werd verwacht. Zoveel talent, en blabla, daar zou wel iets moois van komen! En wat heb ik nou eigenlijk gedaan? Mezelf in leven gehouden en twintig jaar verzopen. Als mijn echtgenoot dit zou lezen zou hij in de lach schieten en me vreselijk gaan pesten met mijn negatieve gedachtes. Enfin, blijkbaar moet je af en toe wat minder positief zijn, het moet er uit, ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, Pip.
Ik werd al wakker met hersenenoverload, ik werd gebeld en het duurde effen voor ik door had met wie aan het praten was.:$ gewoon zo diep geslapen. En dan boem er boven op Wing. Oef, ging mijn hoofd.

Fijn dat je je al iets beter voelt en laat je niet verleidden tot gaan helpen in dat bos. Je moet een beetje zuinig op je zelf zijn vrouwke.

Jammer, dat er zoveel zijn met trek. Echt het wordt minder, na een paar maanden zijn ze bijna weg en dan schrik je je een hoedje als er ineens weer een voor de deur staat. het zelfde met dat slaapdrinkendromen, die vond ik het ergst want die lijken soms zo echt dat ik onder mijn bed keek of er iets lag.

Wing, fijne dag.

Marjo, veel sterkte

iedereen een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen beste soortgenoten,

Vanochtend vroeg opgestaan na een onrustige nacht. Boodschappen gedaan met zoonlief door de regen. Toen we met alle boodschappen klaar waren, hield het op met regenen. Inmiddels alweer een vroege lunch genomen en zoon gaat zo op pad. Ik ben al aan mijn tweede was bezig.
Ik ga zo eens kijken welke klusjes ik ter hand zal nemen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako: laat het gevoel maar gewoon toe. Die stemming zit er nu en laat zich niet opkrikken met alcohol. Dat lijkt gewoon zo. De hersens moeten nu weer stimuli gaan activeren zodat je in een betere stemming kan komen zonder zooi, verbreek dit proces niet.

Ik ga weer lekker verder met mijn heeeeeeeeeeeerlijke administratie, goh wat een knudde klus zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, wat heb je allemaal gehaald met je zoon?

Bako, ik voel me regelmatig flink rot, maar gelukkig is dat niet meer van de drank! Dan zou het alleen maar rotter worden.

An, succes met je administratie, ik ben er gisteren in gedoken, en heb nu nog steeds stapeltjes op de grond liggen. Maar gelukkig zijn het inmiddels stapeltjes, geen chaos-bergen meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik begrijp dat er gisteren een soort van gremlin-reunie was...ook ik had er 1 op bezoek, al heel vroeg aan het begin van de middag. Gelukkig heb ik hem kunnen laten wegrennen. Voelt trouwens wel als een overwinning, eigenlijk voor mij de eerste keer na een droge week om heel heftig met zo'n trekmoment om te gaan, voelt zo lekker als je er weerstand aan hebt geboden, lekker puh! Sta nu een dikke week droog en dat voelt goed. Heb vanavond een etentje en ik zal wel weer om me heen horen, goh joh doe niet zo ongezellig, nou mooi niet voor deze dame.
Ik sta versteld hoe snel je lichaam "herstelt", zelfs al na een week. Ik heb geen of nauwelijke pijn meer in mijn lever, mijn huiduitslag is zo goed als weg en het voelt zo lekker met een helder hoofd, het is net of je het leven meer proeft.....
Geniet van het weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...