AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 nou ik kan veel aan hoor Houtjemaar misschien heb je liever vrouw/vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 was dat bericht voor mij? Houtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Ik heb je een pb gestuurd.Misschien is de kijk van een man juist verfrissend.Het is wel een heel verhaal waarmee ik je moet lastig vallen.Bij voorbaat voel ik me al schuldig daarover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Waarbij ik me afvraag, maar dat moet je niet verkeerd opvatten Houtje, wat er zo verschrikkelijk beschamend kan zijn. Ja nee, ik zit mezelf meteen voor te stellen waar ik me vreselijk voor zou schamen. Een wind gelaten tijdens een ehhh, intieme sessie, of doorgelekt in je witte broek, of dat je iemand per ongeluk het kadootje teruggeeft voor haar verjaardag dat ze voor jouw verjaardag had gekocht, maar waar je eigenlijk niets aan vond.Zijn er nog meer van die schaamtemomenten waar je achteraf eigenlijk heel erg om moet lachen?Dit heeft dus niets te maken met jouw gebeurtenis Houtje, gewoon een associatie van mezelf.Hoe dan ook, jullie zijn waarschijnlijk even in conclaaf, en voor de rest is er niemand meer ingelogd, dus ik log ook uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 quote: Originally posted by: bohemiaBOB = bewust onbeschoken bestuurder Ik ben dan BOV en BOF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Vertel, Houtje, ik luister of zal ik je bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 OK, ik blijf nog wel even op om te weten of je ook mij nog wilt bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 CorinneIk ben dan BOV en BOF bewust onbeschonken voetganger?bewust onbeschonken fietser? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Jullie zijn allemaal hartstikke lief en dat op deze tijd notabene.....Vie....ik mail je nog even straks of morgen okee? Het was niet zo zeer beschamend als wel tja, ontzettend dom, onnadenkend van mij.Lang verhaal kort: nee sorry ik durf het niet te zeggen. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoCorinne Ik ben dan BOV en BOF bewust onbeschonken voetganger?bewust onbeschonken fietser? Heel goed, AlbertRemmo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Mijn pecee gaat weer uit. Nog even chillen en mn hondje laten opdrogen en dan richting bed. (mn hondje is altijd nat van het natte gras).Sterkte Houtje, en slaap lekker allemaal xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 truste Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Ben altijd de laatste ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Hoi Bohemia hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Albert en Corinne, dank je wel.Vie, morgen meer maar ik sta op instorten, krijg je een mailtje van me. Het is nogal een verhaal nl. Kan je daar mee leven?Zoon moet om 8 uur naar de hockey dus nog even proberen wat slaap te pikken.Dank jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Prima... Niets te klagen op het moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Mooi Bohemia,hou het ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Ik ga ook maar slapen Morgen weer lekker werkentruste allemaaltot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Trsten slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden