BamBam Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Ja pipperdepip, anders looop jij straks weer te eameljen dat je niet kunt slapen:angry:Dusssssss, huppakee, afsluiten, opslomen, kopje thee, tandjes poetsen en koese!
FishermansFriend Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 En IK WIL OOK EEN BOBSLEUTELHANGER
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Wat gaan jullie vroeg slapen zeg, als ik er om 12 uur in ga dan lig ik nog 3 uur te woelen.
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Ik wilde ook aangehouden worden om te blazen en ik was niet eens zenuwachtigwel jammer van die hanger
BamBam Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Heb ik ook nog regelmatig last van Bohemia, toch blijf ik het maar proberen.
water Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 WIJ WILLEN BOBSLEUTELHANGERS!WIJ WILLEN BOBSLEUTELHANGERS!WIJ WILLEN BOBSLEUTELHANGERS!WIJ WILLEN BOBSLEUTELHANGERS!WIJ WILLEN BOBSLEUTELHANGERS!WIJ WILLEN BOBSLEUTELHANGERS!
Otje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Wauw Alberto !!Ik heb zoiets dergelijks ook wel eens gehad, een mafkees stond op zondagochtend heel erg vroeg (half 6 ofzo) 10 x aan mijn deur te bellen. Normaal zou ik straalbezopen zijn geweest maar toen was ik net een paar weken gestopt. Ik kon dus de politie bellen, en de boel oplossen. Ik was zo blij !!!!!!!!!!!!!!!Kijk je wel uit met gevaarlijk terrein (de kroeg), niet overmoedig worden, een uitglijder zit in een onverwacht klein hoekje !! Be carefull !!! quote: Originally posted by: AlbertRemmozo ik heb net even een paar bekenden uit de kroeg gehaald en naar huis gebracht EN ik kreeg alcoholcontrole onderweg, nou ik heb naar hartelust geblazen en mocht doorrijden. ik heb nog gevraagd voor zo`n sleutelhanger maar die hadden ze niet bij zich. ik WIL een BOBSLEUTELHANGER
FishermansFriend Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 De honden lijken zich te schikken in dit redelijk saaie dagje.Tim kon nog wel lekker lang met zijn activity ball spelen (zo'n bal waar al rollend steeds wat kleine brokjes uitkomen door het gat) en Shinta heeft zich vermaakt met haar kauwstaafje.Nu zijn ze weer uitgelaten en liggen al weer in de slaapstand....
BamBam Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Pippi toch. Ik weet niet hoe je het precies schrijft hoor. Ik kreeg geen Fries op school, kan het helaas niet schrijven. Ik doe maar wat. Cursus Fries staat nog steeds op het lijstje maar ja, ik had het in het verleden altijd zo druk he!? Wie weet komt het er nog wel es van. Zou ik leuk vinden.Maar voor mij nu toch wel tijd, see u laterssss.
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Pom pom pom póóóm!Koud! En helder!Sleutelhanger in bezit. Weet niet hoe die hier gekomen is...
water Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 'k Ben d'r moe van, ik ga maar horizontaal.IJs en weder dienende wil ik u gaarne morgen weer tot last zijn.ZZZZZzzzzzzz.......
BamBam Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 KOm maar door Water met je geneuzel, heerlijk.Pip, zonder lietse bern? Nou gooi de stereo dan maar op 10:D Toedels.
CPAS Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Bohemia,Dat is dan een goed begin. Als je dat nog verder zou kunnen terugdringen.Heb je je al aangemeld voor de gratis internetbehandeling? Voor mij was het ideaal.
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Zo ziet het eruit na wat regen: http://g1.globo.com/Noticias/S.../0,,17649888-EX,00.jpg
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst 7 februari 2009 quote: Originally posted by: CPASBohemia, Dat is dan een goed begin. Als je dat nog verder zou kunnen terugdringen. Heb je je al aangemeld voor de gratis internetbehandeling? Voor mij was het ideaal. Ja ik heb me aangemed maar er is een wachtlijst, dus ik wacht rustig af
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Kijk je wel uit met gevaarlijk terrein (de kroeg), niet overmoedig worden, een uitglijder zit in een onverwacht klein hoekje !! Be carefull !!!Ik kijk wel uit Woman, ik heb daar nog op ze gewacht en een glas water gedronken.Wat kunnen bezopen mensen toch vervelend zijn, daarom zou je al niet drinken(misschien was ik zelf ook wel zo, maar dat zag niemand want ik dronk alleen thuis en woon alleen)
CPAS Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Water,Ik eis dat jij last komt verkopen morgen!Bohemia,Die carburators zijn vast een beetje nat geworden. Een hoop schade en een hoop voor de schroothoop.Is jouw huis nog wel droog gebleven?
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Oh ja Woman,Morgen nationale yogadag hoorde ik net op het nieuws
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Ja ik woon hoog, mijn huis staat ongeveer 10 meter boven het wegdek, dus ik heb geen last er van.
CPAS Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 BamBam,Misschien wil Pippi wel een tikkie van jouw knotsje? BAM BAM! En geef mij er dan gelijk ook eentje.Slaap lekker! Ga ik straks ook doen, hoop ik.
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Water trusteen ik wacht op je morgen lastpak
CPAS Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Bohemia,Gelukkig voor jou!Trouwens, ik wil geen BOBSLEUTELHANGER! Ik wil er een met : Corinne.
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Geplaatst 7 februari 2009 Nou vooruit.. Nog eentje dan!Roken. Daarna duik ik ook!Trusten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden