CPAS Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Hallo,Ik log nog maar eventjes in om jullie te groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Het lukt niet..Dan het oude beproefde recept maar eens uit de kast getrokken: Warme melk met anijs.Avond aan avond heb ik hier daarmee gezeten.En een cocosmacroon. Twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Ik kom ook ff kijken want ik ben niet moe.Klinkt lekker Marjo, ik lust alleen geen melk, dus heb een potje thee gezet. Ook lekker.Heb al heel veel smaakjes in huis en uitgeprobeerd en een mooie theepot gekocht.Verwennerijtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Ach en wee..Het zullen die pesthormoontje toch niet zijn Ook lekker Mieke! Hoe gaat het meid?Heftige tijd voor jou met je werk.Uiteindelijk wel een goede keus van je, denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Ik kom alleen jullie even goede nacht wensen!En Mieke, heb je nog iets leuks gevonden? Om te werken bedoel ik!Kan je niet via het arbeidsbureau een beroepentest doen? Misschien komt daar wel iets uit waar je zelf niet aan zou denken!Net zoals Marjo de postbode! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Ja, ik hoop dat ik snel wat hoor.Morgen maar eens bellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 @ Marjo, probeer maar ff te genieten van mijn vrije tijd en wat op een rijtje te krijgen.Verkeerde keuzes gemaakt denk ik.Mo lekker naar Mr. Right en hij woont in een centrum. Lekker winkelen en een valentijnskado kopen.Lekker om eruit te zijn en zo zie ik werk ook. Onder de mensen en de deur uit zijn.Vrijdag ga ik naar mijn dochter en dan een box kopen. Allemaal leuke dingen in het verschiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Heb je echt gesolliciteerd, Marjo? Stoer hoor!Het lijkt me ook echt iets voor jou! Door weer en wind, en dan lekker de lente inlopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Mooi Mieke!Ga er maar lekker van genieten!Zo is het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Het lijkt me fantástisch!Simone de postbode..Haaai! Simone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Ha Trees, een beroepenkeuzetest heb ik al wel vaker gedaan.Maar waar ik iets in zoek, daar is niet zoveel in te vinden.Ga er mo weer met Mr. Right over bomen en we komen wel tot iets. En wie weet levert slieren in de stad donderdag wel wat op.Slaap lekker met je lammetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 ; Is d'r nog post?; kzal ns even kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Ja Marjo ga je postbode worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 ; Jawis en waarachtig!Een valentijnse kaart.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Zo, nog een rondje met 't hondje, en dan naar bed!Slaap lekker, meiden!(heren natuurlijk ook, maar die zijn niet ingelogd!) :lips:zzzzz:lips:zzzzz:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Als het de Nederlandse posterijen belieft..Yep! Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Slaap lekker Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Truste Trees, Lijkt me doodeng met een hond in het donker lopen. Alleen daarom geen hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Nou Marjo als jou dat leuk lijkt dan is dat toch geweldig voor je?Op de fiets of met een autootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Het liefst lopend Mieke.Met zo een kek karretje Verbinding is weer haperendDuik er maar weer eens in!Melk op. Cocoskoeken nog niet.Gevarenzone..Trusten alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Ben benieuwd Marjo, we horen het wel toch?Truste, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Volle maan en storm, wat is er nog meer nodig om onrustig te worden? Vandaar dat we een beetje massaal saggerijnig zijn vandaag denk ik, honden waren ook onrustig vandaag.goh Wing, ik word helemaal jaloers als ik je lees. Dat gevoel ben ik alweer een tijdje kwijt.. er gewoon zijn, niet meer en niet minder en in het hier en nu.Moet nog wel wennen trouwens aan mijn lichte muur, die was eerst 'koffie verkeerd' van Flexa, en is nu 'biscuit', een stuk neutraler en lichterik zal zo even foto's plaatsen van voor en na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Dan moet je kiezen Pippi wie je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook !!!!!!! quote: Originally posted by: pippiIk wil heel veel Valentijnskaartjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 vanmorgen zag mijn huis er zo uiten vanavond zomoet er nog wel aan wennen hoor, heb zo wel een enorm grote en lichte huiskamer maar vond de vorige kleur ook mooi, was het alleen zat na 3 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden