Spring naar bijdragen

Zondag 15 februari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
An

AR: ja iets om naar uit te kijken. Na een maand gaat het wat soepeler hoor. Het lijkt dan ook alsof de dagen van niet drinken sneller gaan.

Hahaha, zo raar: ik denk zo vaak dat ik de enige ben met -in mijn beleving- domme ideeën. Bijvoorbeeld dat de dagen zo langzaam gaan zonder drank. Níet dus, weet ik nu door jou post An. En dat blijft dus ook niet zo. Mooi. Dus bedankt!

:D Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, dat is een goed idee, thanx !

quote:

Originally posted by:
tapas

Woman, kijk of je een glossy tijdschrift heb liggen, daar pakte ik mijn kado's altijd in als ik geen pakpapier had.

ik ben mijn bed al uit hoor kate
;)

heb vandaag kneiterhard gewerkt hier in huis, eindelijk! computer en printer doen het, en de rest van de nu overbodige apparatuur en bedrading is opgeruimd. Daarna eindelijk alles opgeruimd in de huiskamer en ben nu aan het boenen en dweilen, de vloer dan, nog een klein stukje onder de tafel en dan is het klaarrrr!!!!

eindelijk!!!

voel me meteen een stuk opgeruimder!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey everybody,

ik heb een relaxte dag, ben in mijn duster aan het ronddarren, maskertje nemen en schaatsen kijken. Verder ben ik bezig geweest met mijn profiel op een christelijke datingsite. Kreeg alleen de foto niet gedownload, dus dan kijkt er ws niemand naar mijn profiel (doe ik ook niet...). Niks bijzonders te melden, dus dat is eigenlijk wel fijn. Vanavond nachtdienst.

Ik zit op dag 15! :D Fijne droge dag allemaal, enneh Rosan: opletten hoor, ik sluit me bij An aan,maak een plan en houd je daar aan.

Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ik weer.

Wat kunnen jullie kerels mooi uit tekenen;)

Er was dus geen moer te doen op het werk, wel gezellig met hun, maar verder erg saai want je verveelt je een ongeluk, ik loop dan liever te rennen en te vliegen zoals het in de horeca hoort.

Nu ga ik thuis maar even rennen en vliegen, (wassen,afwassen en een beetje opruimen).

ik blijf wel ingelogd om jullie af en toe in de gaten te houden.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR,

Ik geloofde niet dat ik iets negatiefs zei over mannen. Ik zei iets over mijn gedrag naar mannen toe.
En dat ik bepaalde dingen gewoon niet moet doen omdat ik ALLES met gevoel doe. Dit was een ontzettend domme move van mij en nu zit ik met de gebakken peren.
Terwijl ik ook nog middenin een rouwproces zit, misschien deed ik het daar wel om. Maar ondertussen zit ik wel met een steen in mijn maag. Ik haat het als mijn hele zijn op een ding gericht is vooral als je verstand zegt dat het over en uit is. En ik weet dat ik niet mag bellen of iets.
Ik voel mij dus net alsof ik een doos whiskey op heb, stom en vernederd.
Dus niets negatiefs over welke man figuur dan ook, Gewoon weer een levensles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cpas,

Beetje late reactie, maar ik kreeg visite,
Bedankt voor de verwijzing naar de site voor hart en vaatziekten, ik heb het opgezocht maar kon niet echt vinden dat stress tot vernauwing van de aderen kon leiden.
In elk geval zal ik de site doorverwijzen naar mijn man.

Houtje,

De schoonzoon die overspannen is, is NIET diegene die pas getrouwd is,
Mijn ZOON is pas getrouwd, maar toch leuk dat je meeleeft.

Albert,

Heb je je huis al schoon en opgeruimd.
Ja, er is niets aan he als het zo stil is op werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joy: goed hoe je gaat, je lijkt vastberaden. Ik heb je nog zitten lezen bij wie is wie en wat antwoorden die je had gegeven. Zeer herkenbaar je verhaal. Ik riep ook op een moment oh God help me van die rotdrank af. Het is toch een moment van overgave, het echt niet meer zien zitten. Als je geen zuipschuit bent kan je je dat toch niet voorstellen, maar dat gaat heel diep he?
Raar dat we dat ook weer zo snel kunnen 'vergeten'. Dus gewoon doorgaan hoor Joy.
Leuk dat je een Christen bent, ben ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ik plof er zomaar even midden tussen.

Man Ziza wat een weekend.
Insmeren met modder?
Je komt er net uit(lol)
De sauna is ok, dat was voor mij de eerste keer ook even wennen.
Het gevoel bekeken te worden, ik weet het.
Maar ik ben inmiddels de schaamte voorbij.

Zo ook het dwarsliggen toen ik nog dronk, om maar niet uit de schulp te hoeven kruipen.
Dwars liggen om me buiten te sluiten en in mijn eentje te gaan drinken.

Ik ben blij dat ik nu wel aan al deze aktiviteten durf deel te nemen, durf, want angst was de hoogste drempel en alleen maar te overwinnen met drank.
Geschenken zijn het, ga goed Ziza.

Ik heb vaak aan mijn verstandelijke vermogens getwijfeld, maar naar ik hier lees deze steeds op de verkeerde plaats gezocht.
Mochten ze werkelijk daar hangen waar Houtje (twas toch Houtje?)vermoed, hoef ik me niet ongerust te maken.
Mijn verstand werkt nog goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by: Rosan
Vanavond ga ik met manlief naar de sauna, zouden eigenlijk een etentje hebben bij vrienden maar dat werd afgebeld en aangezien we al oppas geregeld hadden, nemen we het er lekker van. Hopelijk houd ik het droog....
--------------------------------------------------------------------------------

Rosan, was het niet zo dat je het gisteren al een beetje aankondigde?
Ik hoop dat het vanavond goed gaat, want als je eenmaal weer die eerste hebt genomen wordt de verleiding zo groot!
In ieder geval moedig dat je het opbiecht, en sterkte vanavond!

Hier gaat alles goed, dry as a bone!
De enige restrictie die ik mezelf heb opgelegd, is dat ik het hie kom vertellen als ik gedronken heb (ja, en hopelijk ook daarvóór!)
Maar voor nu gaat het heel goed, gremlins zijn kennelijk op vakantie.
Ik heb het gevoel dat ik ook stevog in mijn schoenen sta!

Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar vandaag drink ik niet!

Fijne dag allemaal!

P.S. Ik had dit bericht al vanmiddag geplaatst, maar per ongeluk op het draadje van gisteren!~
En ik begreep maar niet dat er geen nieuwe berichten kwamen...keek steeds bij gisteren!
Dus maar gecopieerd naar hier!

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

Men zegt niet voor niks dat de liefde van een man door de maag gaat en zijn verstand tussen zijn benen bungelt.

Anjo, het was ook geen beschuldiging en bovendien in het algemeen, ik had er zelfs een knipoogje achtergezet. voel je niet aangesproken, (je had de opmerking niet eens gemaakt), want ik weet hoe het allemaal in elkaar zit en ik vind het soms echt vervelend om een kerel te zijn. omdat heel veel van die individuen zoveel kapot maken

Echt niet persoonlijk bedoeld dus Anjo
en ook niet dat ik nu Corinne aanval, want die uitspraken kan ik echt wel hanteren hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: camambersnitzel?? Dus een plak van die kaas paneren en dan bakken? Is dat niet erg machtig??

Zoals ik al zei: ik zit niet lekker in elkaar, niets nieuws natuurlijk. Ik moet weer eens wat gaan uitspreken. Nee geen dingen van vroeger of zo, maar alles wat er in 2007 is gebeurd.
Ik heb op internet zitten surfen en gekeken bij sociale angstoornis of zo. Nou dat heb ik dus niet.
Maar wat het wel is weet ik ook niet precies. Al mijn goede vriendschappen zijn in de soep gelopen om de eenvoudige reden dat ik gewoon niks meer van me heb laten horen. In hoeverre het met de drank te maken heeft weet ik ook niet. Lopen dingen door elkaar.
Vanavond voor het eerst weer iemand gebeld. En maar uitstellen en uitstellen, terwijl ik zoveel om die persoon geef. Nou ja, we zien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
rapilos

Albert,

Heb je je huis al schoon en opgeruimd.

Ja, er is niets aan he als het zo stil is op werk.

Sorry Rapilos, daar had ik overheen gelezen.

Nee het huis is nog niet schoon en opgeruimd ik maak er gewoon een langzaam aan aktie van
en inderdaad als het zo stil is op het werk kun je beter thuis op de bank gaan hangen volgens mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...