Spring naar bijdragen

Zondag 15 februari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogguh Tina

Hier ook pas om een uur of twee de slaap
lag er wel om 12 uur in. Gedachtenstroom
paniekgevoel.

Maar het is weer een nieuwe dag
Spring zo onder de douche en ga maar
eens op pad. Heb de auto vandaag
Dus een leuk wandel cq renplekje zoeken
en misschien nog eens wat mensen lastig vallen.
Geen hond, geen kinderen... Alweer ik.
Ceedeetjes mee, wat wortelen enzo
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kilinkt goed Marjo.
Hier is het niet bepaald wandel weer.
Grijs, regen en sombertjes.
Maak er een goede dag van voor jezelf.
Wandelen geeft lucht in je hoofd.
Ik zal blij zijn als ik er ook weer op uit
kan gaan.
Trouwens toch is het voorjaar in aantocht,
zo rond 7.00 begint het al licht te worden.
De vogeltjes fluiten al steeds vroeger.
Gister heb ik bijna de hele dag de deur
naar mijn terrasje open gehad.
Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal

hier ook een vroege vogel, ik werd om 05.00 wakker doordat iemand in mijn bedje stapte :huh:

ik heb nog een uurtje geprobeerd om te fantaseren voordat ik mij omdraaide maar helaas, dochterlief kwam thuis van een verjaardag en nam als verlaat valentijnkadootje twee vriendinnen mee.
helaas dag droom!
geen lekkere vent maar dochterlief, nog even liggen woelen en draaien (ben ik nietg ewend dat er iemand naast me ligt) geef ik de moed op uitslapen op.

maar goed, ik ben wraakzuchtig want de muziek gaat zo knalhard aan, schoonmaaktijd!!!

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Marjo, Tina, AN, Wing en Tasseke,
Hier een uitslaper die lekker heeft geslapen. Werd wel een paar keren waren maar viel toch weer in slaap. ONrustige dromen gehad over alcohol maar gelukkig waren het dromen. Nu hup naar dag 4. Het gaat weer goed en voel me weer lekker in mijn vel. Besluit staat nog steeds vast om niet te drinken. Kreeg gister wel heel even een zwak moment maar heb niet aan toegegeven.

Allemaal een fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge wat een activiteit hebben jullie op de vroege ochtend. Ik ben blij dat ik weer eens een beetje heb kunnen uitslapen en de rust had om te blijven liggen.
Ja zo'n avondje uit zou ik misschien ook weer eens moeten ondernemen, ik ging vroeger vaak naar het theater, kon ik me echt helemaal in verliezen.

Vandaag mijn printer aansluiten en me dan eens gaan verdiepen hoe mijn foto's zo mooi mogelijk uit die printer te krijgen.
maar niet voordat mijn huis echt netjes is en alle snoeren van oude en nieuwe computer helemaal uit de knoop zijn ;)

ik vermaak me dus wel weer vandaag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe vlug door het draadje van gisteren heen gescrold...lees ik natuurlijk over de essentie heen, maar ja....heb weer haast :$ Ga zo aan het ontbijtje beginnen...A. ligt nog een beetje te ronken, heb haar al wel wakker gekieteld en een koppie thee gebracht...gni, gni voor het wat serieuzere stoeiwerk maken we vast nog wel tijd vandaag...oh, wat zeg ik nu! :D
In een notedop alles goed hier, kan me niet beter wensen....lekker happy wezen vandaag :)
De zon schijnt hier nog, wordt toch een beetje veel kl@teweer vandaag volgens de berichten...helaas, tis nog geen lente...
Nou, eitjes opzetten...broodjes in de oven. Wens jullie een fijne dag toe ennuh niet jaloers worden hé? Kan het ook niet helpen dat ik het met deze meid inmiddels weer uitstekend kan vinden. Fotootje is wel 30 jaar oud, maar ze is nauwelijks veranderd :D Duuhh....
Groet
Har

P.s. Tapas, veel plezier met je nieuwe electrieke speelgoed ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen twee dagen veel genoten en relaxed.
Vrijdag had ik vrijgenomen en heb ik het ABN/AMRO tennistoernooi bezocht met wat vrienden.
De hele dag geweest en 4 partijen gezien en als klapstuk s' avonds de nummer 1 van de wereld aan het werk gezien. Rafael Nadal speelde tegen een fransman Tjonga en die gasten stonden toch een partij te hakken ongelooflijk. En de sfeer was fantastisch. Tussen het middag en avondprogramma zijn we uit eten geweest in het centrum van Rotterdam bij een goed steak-house waar ik mijn beste maat kon trakteren i.v.m. zijn 4 jaar nuchterheid/clean zijn. (hij dronk after-shave als alles op was ; debiel hahaha)

Gisteren in een wellness centrum geweest en ik moest wel ff wennen dat iedereen daar in zijn blootje aan de activiteiten deelnam ; niet echt mijn idee van Valentijnsdag maar ja wat weet ik er van hahaha.
Na wat aftasten dan ook de stoute schoenen maar uitgetrokken (woordspeling) en mezelf overgegeven.
Wat sauna' s bezocht en ook een scrub-behandeling gehad met schelp/dier extracten. Wat was dat relaxed zeg ! We hebben ook nog een een modderbad , heet rasul geloof ik , gedaan. Insmeren met modder in ongelooflijk veel stoom en dan laten intrekken en dan afspoelen met warm water.
S' avonds een 4-gangen menu wat ook goed te doen was. En we hebben veel gelachen om onze eigen angsten want ook mijn partner moest een grens over. En we hebben nu besloten om regelmatig naar de sauna te gaan in de buurt van onze woonplaats. Want het is wel heel erg lekker.

Het is ongelooflijk wat ik de afgelopen 3 jaar allemaal heb gedaan en meegemaakt.
Want toen ik nog dronk en gebruikte waren er geen uitjes en geen vakanties.
Ik ging alleen maar op vakantie of op reis in mijn eigen hoofd. "Ik ga dit doen , ik ga dat doen" maar ik kwam nooit de drempel over ; te bang en ja wie nodigde mij nog uit als ik toch nooit kwam opdagen met of zonder stompzinnig excuus ? En als ik al eens meeging was ik alleen maar bezig met cocaine en/of alcohol. Als ik bijvoorbeeld in staat zou zijn geweest naar het ABN/AMRO tennis te gaan toen ik nog gebruikte zou ik niet kunnen genieten van wat er is maar paranoide zijn omdat ik denk dat 8000 mensen met mij bezig zijn en ALLEMAAL zien dat IK , ZIZA , strak stond van de coke. Waanzin.. hahaha...
Of ik zou de vervelende figuur uithangen en overal kritiek op hebben zodat ik weer snel buiten zou staan om mijn ding te doen ; nl drinken en gebruiken...

Geslaagd weekendje dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, Ziza, Tasseke, Sandra, An,Har,Marjo

Goede morgen allemaal

quote:

Originally posted by:
pippi

AR heb het idee dat je al 2 uur lang iets wilt zeggen of kwijt wilt.

quote:

Originally posted by:
An

AR: hoe is het met je? Lukt het allemaal wel?

Sorry ik was gisteren terecht gekomen op een spelletjes site.
`t gaat vooralsnog goed hoor dank voor de belangstelling, jullie denken toch niet ècht dat ik voor woensdag ook nog maar 1 druppie zou drinken? of wel? woensdag is MIJN 2de mijlpaal 1 MAAND.
dus heb ik iets leuks om naar uit te kijken.
voor jullie allemaal een :rose: op deze trieste sneeuwerige dag (hier althans) en ook voor jullie allemaal een :present: omdat ik hier altijd terecht kan met vragen met vertellen met hulp (probeer althans) en ook als ik niets te melden heb en alleen maar mee lees
fijne droge dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...