AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Ja Tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 hallo kom even binnen vallenwil jullie vertellen over het afgelopen weekendben met een smoesje door mijn partner meegenomenboodschappen/rondje markt iets afleveren en in een hotel een kopje koffie drinkenhier kreeg ik van de ober een enveloppe overhandigd ,inhoud een kamersleutel en uitnodiging voor een valentijnsdiner.dus overnachting en uitgebreid diner toewe hebben heel lang op voor ons neutraal terrein zitten pratenlekker gegeten ,partner heeft heerlijk een wijntje gedronkendit is voor mij niet confronterend,hij geniet ervan en ik hoef niethet levert geen trekmomenten op,nu dinsdag nog steeds nietben blij dat we op deze manier de komende week zijn ingegaankomende week is een beladen weekhierin valt namelijk de datum dat wij een kindje dood bij de geboorte hadden en de datum van het begravendit levert bij mij onaangename gevoelens opde reactie na de geboorte:niet treuren u heeft nog 2 levende kinderen ,komt dan steeds bij mij bovenin die tijd werd het kind meteen bij je weggehaald laat staan dat je het vast kon houdengelukkig ben ik op het toilet bevallen en heb ik het kind zelf vastgepaktpartnerlief heeft hemel en aarde moeten bewegen om zijn zoon nog even te kunnen zien aan te raken en op de foto te zettenwe hebben het op de dag dat de elfstedentocht in 1985 gereden werd begravennatuurlijk is dit heel wat jaartjes terug,maar nog geeft het elk jaar onbestemde gevoelens in de buikook nu is mijn weerstand tegen onze tegenstander alcohol verminderd,maar ik weiger er aan toe te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Nil volentibus ardum (Bako)Quidquid latine dictum sit, altum videtur (Adam)Errare humanum est. Perseverare diabolicum ( Soothe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 toch sterkte Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Bako, wat een ontroerende verassing van je partner!En voor de komende periode wens ik je veel sterkte toe!Goed dat je het nuchter doorstaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Soothe Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.Ja, je hebt gelijk. Fouten maken is menselijk, maar fouten BLIJVEN maken is stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Et.......Eventus docebit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Tina,Wat zei de dokter? Had je die knapperd weer die je geopereerd had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Joehoeeeee,ik kom even met een totaal off topic mededeling.vanmorgen naar het Zh geweest.Vanaf donderdag met behulp van de Fysio op één kruk lopen.Dan na 2 weken mag ik zonder.Ik ben zo vreselijk blij.In april gaat het ijzerwerk eruit.Maar dat duurt nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Bako,Ik zal deze week extra een kaarsje branden. Natuurlijk kan ik me jouw verdriet niet echt voorstellen, maar ik weet wel hoe diep de liefde voor je kinderen zit en gaat. Sterkte, en onthoud: niets is de moeite waard te gaan drinken.Lief, dat weekend van je partner, en fijn dat je zonder alcohol er ook erg van genoten hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Tina,Wat een supergoed nieuws! Gefeliciteerd!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Ja Houtje,dat was 'm weer.Ik werd zowaar rood tot achter mijn oren.Hahahaha.Gefeliciteerd met Hansje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Tina:rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 sootheAut viam invenium,aut faciam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Bako,sorry, ik kom er zomaar doorheen gedenderd.Niet erg gepast.Sterkte ik kan me erg goed voorstellen dat je daar nog pijnelijke gevoelens bij hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Way to go Bako.Het leven heeft trieste zaken in petto!Maar niets is het waard... ach je weet het als de beste, toch!Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Albertina, stapje voor stapje ga je vooruit.Eerdaags loop je als een kievit.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Pip,hoe gaat het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 hahaha pip,ik lach alleen met goede bedoelingen er moet er toch eentje zijn die de boel een beetje relativeert hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 eigenlijk moet ik het anders brenge';ik ben gewoon jaloers op de openheid en eerlijkheid en gewoon snel de vinger op de zere plek legt!jammer als iemand zich aangevallen voelt maar de waarheid is nu eenmaal niet leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Take care Pips.Ik ga even het goede nieuws rond bellen.Fijne middag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 he gatver!!wat kunnen ze er ook een zooi van maken!als ouder zijnde moet je maar blijven praten en praten terwijl je ze eigenlijk achter het behang kan plakken.maar heb je in die twee uur praten geen afspraken gemaakt dat zij de boel opruimen en schoonmaken?oeps, ik ga er gevoegelijk van uit dat de kids dit op hun geweten hebbentrouwens wel even lekker dat ze naar hun vader gaan, heb je iets meer rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Tasseke, Pippi haar "waarheid" is niet DE WAARHEID!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Houtje gefeliciteerd met je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden