AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Verzet je er maar tegen dan Bako:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Hoi Soothe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Safi,het is een mooi verhaal.Je hebt het al eens geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Wat prachtig Safi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Safi Safi, een beetje gemoedsrust, en blij zijn met de heel kleine dingen,meer vraag ik niet.Ik wilde altijd meer en nog meer, het kon niet op.Nu leef ik het leven van een eerzaam burger, je reinste eenvoud.En... het stemt goed.Rustig de dagen door, zonder gez**k aan m'n kop.Take Care, jonge bloem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Bako,waarom zou je je er tegen moeten verzetten?Het verdriet is er dat mag toch?Soms is het beter gevoelens toe te laten dan zeweg te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Soothe, De drie R's ik leef ze met veel plezier en wil niet meer anders.Ik wens jouw een fijne dag en ooit kom ik een bakkie bij je halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Zo en nu de hond nog even lekker lopen voor een frisse neus voor allebei, dan lekker lunchen en me begeven onder artistieke vibraties.het doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Deal Safi. Nu Jimmy de Scottish rascal. groet allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Goedemiddag allemaal,Ik ben ook ernstig slaap aan het inhalen of in ieder geval "iets" eruit aan het slapen. Mag. Maar voel me dan zo nutteloos en zo. Maar ja, daar ga je weer van piekeren, dat is ook niet ideaal.AR, Gefeliciteerd met je EERSTE maand. Geweldig !!! Je bent een aardig mens en de moeite waard om nuchter door het leven te gaan. :::::::::::::Bako, heb maar verdriet, het mág. Ik stuur je moed & kracht . En gewoon erover praten hier, daar zijn we voor.Soothe wat een wijsheden in een paar woorden.Tina, ook lekker slaap inhalen en genieten dalijk van lopen met één kruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 quote: Originally posted by: albertinaBako, waarom zou je je er tegen moeten verzetten? Het verdriet is er dat mag toch? Soms is het beter gevoelens toe te laten dan ze weg te stoppen. men zegt het is al een tijd terugdat is zohet is wel iets wat nog steeds speelt men zegt ook dat het mijn eigen schuld is omdat ik toen ook dronkmen zegt ook dat mijn lichaamlijk falen ook daar aan ligtaltijd probeer ik de positieve kant te bekijkendit lukt mij niet altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 zal jullie er verder niet mee lastig vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Bako,je valt mij niet lastig,soms kan het wat helpen iets van je af te schrijven.Er zijn hier genoeg mensen die wel naar je willen luisteren.Daar is het Forum ook voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Bako, men zegt, men zegt, men zegt, wat kan jou het schelen wat men zegt. luister naar jezelf je weet zelf het beste wat je nu wel en niet mag voelen. ook al was er drank in het spel zoveel jaar geleden dan is dat juist de reden geweest dat je het niet hebt kunnen verwerken om dat de alcohol je gevoel lam legt.verwerk het voor jezelf doe wat je moet en wilt doen en blijf van de drank af.Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 quote: Originally posted by: bakozal jullie er verder niet mee lastig vallen we willen juist lastig gevallen worden Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Bako,het wellicht is niet aardig, ik schrijf het toch.Je schrijft dat je verdriet hebt,is niets mis mee.Maar schrijf dan later niet dat je er onsniet mee lastig wil vallen.Dat klinkt alsof je een slachtoffer bent.En dat ben je niet.Je hebt alles zelf in de hand.@woord toegevoegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 vind dit erg moeilijkdoor te schrijven komen dingen heel dichtbijmijn opgebouwde afweer word hierdoor ondermijndhet stukje zelfbescherming,de muur die ik opgetrokkenheb ter afweer, hier word dan aan gezaagdjezelf bloot geven is erg eng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Dat is doodeng,toch kan het een begin zijn van herstel.Door alles weg te stoppen verwerk je niet.We hebben immers lang genoeg alles weggedronken.Nu dat niet meer kan zijn er zaken die naar boven komen,door ze in de ogen te kijken kom je toch dichter bijhet verwerken ervan.Dat is mijn ervaring,ik hoop dat het voor jou ook is weggelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 albertinazoals je schrijft luctor et emergoik worstel en kom bovendat lukt mij nu ongetwijfeld ooknatuurlijk heb ik het zelf in de handmaar ook de eigen regie is niet altijd makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Safi, mooi verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Moet het zover komen?Nee toch!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Soothe hoe krijg je die tekst in plaats van de link? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Albert PB!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Bohemia,ben blij dat je veilig boven water bent en ook in de tussentijd op een veilige plek was. Succes en kracht toegewenst de komende tijd. Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Pippi, vooral die vlekjes! Later is alles weggetrokken. Weer een beetje"normaal" geworden.Houd je bijeen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden