Spring naar bijdragen

Woensdag 18 Februari 2009

bohemia

Aanbevolen berichten

Appie gefeliciteerd man, je doet het zo goed, zeker van je zaak en standvastig, dat mag ik graag lezen, houdt mij ook weer scherp !

Pffff sufkopje ben ik
Morgen niet genoeg strippen voor de bus naar cursus. Heen gaat nog net lukken met mn laatste stips en mn laatste kleingeld. maar terug niet. Dus moet ik daar vragen of iemand mij een lift kan geven naar een pinmachien. Helemaal vergeten.....
Nou ja nu alles uit, ben best moe, pecee, uit tevee uit, hondje uit, gedachten uit...........slaap en dromen aan.
Welterusten allemaal !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pip, begrijp ik nou goed dat je vanavond bent begonnen met drinken en daarmee doorgaat tot maandag en dan van plan bent alles in 1 keer te stoppen? zowel de pammen als de drank?
of dat je de komende dagen gaat drinken om van je pammetjes af te komen? Het is mij niet helemaal duidelijk. Ik begrijp in ieder geval dat de kinderen van morgenmiddag tot zondagavond weg zijn toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,

Ja, jij bent altijd eerlijk geweest naar ons toe. In hulp vragen terughoudend, in hulp gevend to the point en van verschillende gezichtspunten gezien.
Je zit in een rouwfase en in zo een fase wisselt je gevoel. Als ik het goed begrijp, heb jij nu het idee dat je je ex bedrogen hebt door met een oude jeugdvlam intiem te zijn.
Lieverd, het was je ex, jullie waren uit elkaar, ook al was er nog aardig wat innige kameraadschap.
Je ex is overleden, je bent bezig je leven terug op te pakken en dan kom je toevallig die ene oude liefde tegen waarbij je je zo geborgen voelde. Dat je die liefde en intimiteit hebt toegelaten is geen verraad, maar een teken dat je terugkeert naar het leven NU. Het is wel fout van die man om je hartelijkheid verkeerd te interpreteren. Hij had ook gewoon op de man af kunnen vragen hoe je ervoor staat. Het heeft geen zin in het verleden te blijven hangen. Je moet verder en je wilt verder. De tijd dat je een jaar en een dag in zwarte rouw moest doorbrengen is al lang voorbij. Gelukkig maar. Volg je hart.

Ik vond de eerste therapiegesprekken ook erg eng. Met angst en beven ging ik er naar toe. Vertel daar datgene waar je aan toe bent om het uit te spreken. Ja, ik vond het moeilijk en vind dat nog steeds en in het begin durfde ik haast mijn mond niet open te doen. Inmiddels wel. Zweren worden doorgeprikt, de tranen vloeien. Het doet verrekte pijn op dat moment en de dagen erna. De boosheid en het verdriet komen er uit en al wat er uitgegooid is, maakt mij weer wat lichter. Ruim veertig jaar door schaamte en schuldgevoel opgekropte pijn, ingeslikt verdriet, ingehouden boosheid. Er komt een dag dat mijn rugzak alleen nog maar goede dingen zal bevatten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...