tapas Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 wauw Albert, dat is een mooie bos, Je hebt wel smaak hoor! Soothe heeft het je goed uitgelegd nee Lianne, zelfs vandaag heb ik geen trek. Het zou namelijk niks aan de omstandigheden veranderen.en die kater...oooow daar moet ik echt niet meer aan denken, dat wil ik nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ik ben best wel oke, al zeg ik het zelf. 'k Vind jou eigenlijk ook wel oke, Lianne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Water, blues- klassiek, all the same jazz.Overigens houd ik ook van blues en jazz!Met Anna in het concertgebouw. In de pauze veel witte wijntjes.We hielden het droog, en de tweede helft leed er niet onder.Ook zonder drank valt te genieten. Het duurde even, maar de interessesgaan weer leven.Water doe je naam eer aan en neem een spaatje!Het blijft leuk.In het begin kon ik niet meer van jazz genieten, ik miste de "couleur locale"Allemaal in orde gekomen. Aanpassing, taalfout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 ja water, met zo'n naam moet je wel oke zijn haha!ik heb wat draadjes teruggelezen, kan iemand me zeggen waarom plus jamais nooit meer schrijft of is dat een lang verhaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunIk heb een zekere afstand genomen ten opzichte van het forum FF. Ik heb zitten zoeken, maar kan geen relavante draadjes vinden die over je beslissing gaan...Heb je die afstand al lang? En als je het wilt vertellen: waarom?Ben beetje benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ik denk als het punt komt dat je (ik) inziet dat het je niks brengt alles oke wordt.Persoonlijk denk ik nog in de term van : ik mag niet.. ipv ik HOEF niet.en dat wordt dan versterkd door mensen die wijn drinken op een feest of in een restaurant.Dan denk ik : ja, waarom ik niet?en dan zeker als het bijv zo'n 2 weken goed gaat.maar aan de andere kant, na zo'n week of 2 voel ik me fit en prettig en mijn hum knapt op.ik zie er beter uit en ben veel geduldiger.Niet meer geergerd kijken als de kids hun drinkbeker te hard (naar mijn idee) neerzetten bij het ontbijt.Ik heb zin in de dag ipv in mijn agenda turen en denken.. o my god.. Ik hoef geen wijntje meer om 5 uur om me de avond door te trekken..dus waarom ZOU ik dan terug willen naar de oorzaak?kan ik even van iemand een kwartje lenen haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 hee water, dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Lianne, ik weet het niet. Je moet het echt zat worden. En de hulp van lotgenoten!Men heeft mij er door gesleept. En een beetje wilskracht, nooit toegeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Tijd voor het laatste rondje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ik ben het nu ook zat Soothe,kan een boek schrijven.maar ik kan mezelf ook heel goed voor de gek houden..bijv kijk eens hoe goed het deze week ging?nu kan ik best wat drinken dit weekend.Maar ik moet naar: waarom zou ik het willen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ik lees orleando ook niet meer..dat is het nadeel van niet altijd inloggen, je mist een hoop en bijlezen is dan een dagtaak.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ja Lianne waarom zou je het willen?leg eens uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 quote: Originally posted by: SootheLianne, ik weet het niet. Je moet het echt zat worden. En de hulp van lotgenoten! Men heeft mij er door gesleept. En een beetje wilskracht, nooit toegeven! Juist, Soothe, en soms is het de wilskracht, het doorzettingsvermogen en het aanhoudende, niet aflatende steun bieden en aan mij trekken van die vriendin die me steunt en helpt om er door te komen. Lianne,In het begin is het idd voornamelijk die momenten door te zien komen. Ik was het ook echt zat. Al lang.Iedere keer dat ik de fles wegdeed, viel ze weer terug in mijn armen. Zelfs met hulp was het moeilijk, maar het is gelukt. Ik heb zelf weer de regie over mijn leven. Dus hou vol. 't Is toch zielig dat die andere mensen niet zonder wijn bij hun eten kunnen!*aangepast i.v.m. duidelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ja, ik zou het ook best kunnen dit weekend, een avondje doorzakken. Alleen thuis, hoef niet te werken, geen afspraken, even een fles halen en hoppa.Maar wat heb ik daaraan?Een avond vol depressiviteit en nihilisme, en daarna een dag ziek zijn.Lekkere verslaving heb ik zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendTijd voor het laatste rondje.... Met het hondje alleen hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 HalloaIk meld me weer even droog.Nieuw internet, bijna zelf geinstalleerd, het allerlaatste aansluitdingetje hulp bij gehad. Om het even zeker weten goed te doen.Morgen cursus, niet zoveel zin in. Ben te moe en mn motivatie is weg. Door die strenge coach. Ze is nu op vakantie dus kan er ook niet bellen. Nou ja morgen zie ik wel. Ik ga wel heen, alhoewel ik dan wel weer smiddags moet slapen ivm buikdansen savonds. Daar word ik niet echt prettiger van. Zaterdag nog steeds een date, dus dat is leuk !Later weer, ik kom nog wel even voordat ik ga slapen. Nu nog een uurtje zappen. zapzapzapzapzapzapperdezap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ik val er gewoon midden in, heb niet gelezen. Zit in een persoonlijke crisis. Wie ben ik?Willen jullie mij aub vertellen wie ik ben voor jullie? Ben ik dom, een slettebak whatever. Ik heb even hulp nodig. Echt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Nihilisme !!!Daar zeg je me wat zeg. Inderdaad !!Dat is wat de alcohol doet. Tjeemig de peemig ! quote: Originally posted by: waterJa, ik zou het ook best kunnen dit weekend, een avondje doorzakken. Alleen thuis, hoef niet te werken, geen afspraken, even een fles halen en hoppa. Maar wat heb ik daaraan? Een avond vol depressiviteit en nihilisme, en daarna een dag ziek zijn. Lekkere verslaving heb ik zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Dank AR en Corinne..Waarom zou ik het willen?nou, ik heb een lijst met voor en nadelen op mijn bureaublad..behoeft geen uitleg en is voor iedereen ellenlang.de nadelen dan.Ik DENK nog steeds dat ik het lekker vind (druivensap is feitenlijk veel lekkerder dan rode wijn)en ik DENK dat het me ontspant.. (Noppes)en ik blijf denken dat het genieten en gezellig is..maar stukje bij beetje kom ik erachter..zoals nu ook, ik taal er niet naar, ja tussen 5 en 7 wel, maar dat was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 vertel eens anjo,wat is er gebeurd?wie geeft je dat idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Lianne, ook ik zou soms wel een wijntje willen.Geen onweerstaanbare trek! Geen Gremlins. Ik kan het niet benoemen! Ook vind ik het niet vies.Maar ik stel mezelf de vraag, of één, misschien twee wijntjes iets toevoegt.Twee wijntjes brengen mij niet in de ultieme stemming,daar is meer voor nodig.Het vervolg laat zich raden, De beer is los.Alle herkenningsmechanismen daaien weer op volle toeren.Moet ik me gaan jennen met twee wijntjes, terwijl ik meer wel.Dus zeg ik nee, en dat geeft gemoedsrust.Het leven is niet altijd makkelijk, maar leven is niet eenvoudig.Een beetje droogstaan kan niet. Het is goed zo!Misschien kan je er wat mee! Jij alleen kan het doen.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Voor mij ben je een medestrijder, Anjo.Ik heb wel eens gehad, dat als ik met iets moeilijks moest dealen, dat ik aan jou moest denken.Ik vind jou een sterke vrouw die het allemaal niet kado krijgt.Maar je doet het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Dan zou ik tussen 5 en 7 effe een tukkie gaan doen Lianne;)Nee grapje je moet er ècht doorheen, gooi die week niet weg dat is zo vreselijk jammer van al je moeite en doorzettings vermogen.gewoon volhouden met iedere dag de eerste niet nemen oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ik ben in contact gekomen met mijn eerste vriendje. Blijkbaar ben ik te intens.Ik zit midden in een rouwfase als de bakker aardig geweest was dan was hij het geweest, maar ik ben mijzelf helemaal kwijt. Wie ben ik in hemelsnaam? Jullie weten dat. Ik ben altijd eerlijk en oprecht op het forum. Ik heb vandaag voor het eerst therapie gehad en het woord dat eruit sprong was bang.Ik denk dat ik bang ben voor mijzelf. Wie ben ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ha soothe,ja dat herken ik..als ik naar een musical ga en ik haal een wijntje in de pauze geniet ik daar ook niet van, want het liefst 2.en dan de 2e helft denken 'was het maar klaar' dan gaan we 'gezellig' ergens wat drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden