Spring naar bijdragen

Woensdag 18 Februari 2009

bohemia

Aanbevolen berichten

Even weg geweest. Ben enkele dagen opgenomen geweest omdat ik mentaal er even doorheen zat.

Vandaag ontslagen op mijn verzoek, maar moet me wel elke dag even laten zien bij een schrink anders word ik gedwongen opgenomen waar ik niet op zit te wachten, nu een meer aangepast leven en meer controle.

Hoewel men een zak met medicatie mee wilt geven, ga ik dat niet gebruiken anders zit ik daar straks weer mee.

Wel weer lekker om thuis te zijn nu iets zien te verzinnen om de tijd door te komen.

Ik denk dat de tuin maar eens ga aanpakken die de honden om zeep hebben geholpen en achter de ratten aan die op het eten afkomen, zijn trouwens flinke jongens maar is wel geinig om ze proberen te vangen. Echter ze zijn watersnel dus morgen maar even met klemmen aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgem Wing en Bohemia.

Ik ben veel te vroeg wakker maar ook veel te vroeg
in slaap gevallen.
Ik dacht gistermiddag ik ga even een uurtje naar bed,
gevolg, 14 uur geslapen.
:o
Dat gebeurd de laatste weken regelmatig,
ik denk maar ik zal het wel nodig hebben.
Toen ik nog dronk was mijn slaappatroon abominabel.
Gelukkig is dat nu wel anders.

Albert Remmo,
één maand droog, proficiat.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo vroege vogeltjes.
Bohemia, dat lijkt me heel verstandig om al die medicatie maar niet te nemen. Dacht dat je aan een kleinere studio zat te denken?
Hoe gaat het daar in het warme, natte Brazil?

En voor Albertina en Wing ook een goedemorgen natuurlijk. Tientje, prettige berichten van je fysio, lees ik. Nog een paar weekjes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik ben ook al een tijdje op.
Tina,
in tegenstelling tot jou slaap ik sinds ik ben gestopt met drinken niet goed. Ik blijk een notoire piekeraar te zijn. Hier zijn al tips voorbij gekomen maar het wil nog niet goed lukken!
Gefeliciteerd dat het met je been de goede kant uitgaat. 1 kruk nu en over 2 weken zonder!!

Vie,
heb jij nu hondEN? Zeker gemist, want ik dacht dat jij alleen Max had?

Wing,
goedemorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Kwart voor twaalf naar bed gegaan, één uur in slaap gevallen na 100 paginas gelezen te hebben.
Heerlijk geslapen en werd om 6:50 wakker van de kleine!
ik voel me top!

Voor het eerst in jaren een alcoholvrije dag! Op naar dag 2!
Ik ga werken, dus reageer pas vanavond weer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi lied blijf het, en grappig, ik was het laatst weer eens aan het zingen in mijn hoofd.. en klik gaat mijn hoofd en het zingt 'kinderen een kwartje'
altijd bijzonder hoe die luikjes in je hoofd werken.

Ik word nu steeds zonder wekker wakker dus zet hem zelfs niet meer maar voel me toch redelijk fit.
Heb net mijn huisarts gebeld om te overleggen over de uitslag van PsyQ en een plan te maken, tot die tijd het maar los laten want ik maal maar door.

Vandaag werken en dan maar weer zwaaien naar de schilders, blijft toch raar als er op 1 hoog mensen voor je raam staan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::present::rose::light::rose

Speciaal voor Albert Remmo,
ik vond een roosje toch wat weinig.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal, heerlijk geslapen, 2 x er uit op te plassen (na 2 liter thee) maar dat vind ik niet erg, gewoon weer in slaap gevallen daarna.

Dank voor de felicitaties en ja ik ben heel trots op mezelf.

voor jullie allemaal http://img502.imageshack.us/my...image=taartadbwi4.jpg

ennuh meem maar ruim er is zat

fijne droge dag allen

ik moet opschieten (alweer?) ja

tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR; het hangt al zo vol slingers bij jou, ik neem een struikie voor je mee: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Deze bos had ik ook voor mezelf neer moeten zetten, maar ik garandeer je, dat volgt heel snel!!!
Goed gedaan man, ga zo door!!

Honestly: TOP! ga zo door!

CPAS: :D

Marjo: schrap het woord "moeten" voorlopig even uit je woordenboek, kom eerst tot rust, zorg voor rust thuis en dan komt de rest van zelf!:heart:

fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bo: sterkte! Een opname hakt erin lijkt me.

Vie: Wandelse!

Tina: Slaapkop! lekker!

Gem: Goed van je te horen. Je deed me even blozen. Dank je!

Wing: Succes in het circus!

Honestly: Geweldig van je!

Pip: Hoe gaat het zonder medicijnen? oppassen hoor!

Albert: B):musicnote::clock: Wow!!! Een maand! Gefeliciteerd!!!

Tapas: Werkze! Hoop dat het hoofd even stil is. Goed om je huisarts te bellen!
Wakker zonder wekker is mij m'n hele leven nog nooit gelukt. Lekker!

Lianne: Fijne dag!

Rosan: Voor jou ook :present: voor de spirit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een bedrijvigheid hier.
Goedemorgen allemaal.
De eerste bak koffie zit erin.

Albert een dikke proficiat, bedankt voor de taart.

Honestly ook gefeliciteerd met je eerste droge dag.
Een belangrijke dag, op naar de tweede.
En zo rijgen de dagen zich als pareltjes aan een snoer
zegt men hier.
Het is waar.
Een dag niet gedronken is een pareltje.
Alleen vandaag telt.
Blijf even stil staan bij deze bijzondere dag.

Mijn vrouw heeft gekozen voor veiligheid.
Zij blijft in Belgie wonen en werken.

Ik ga aan mijn dag beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, spuit 11 hier. Loop weer een dagdraadje achter, lees veel en ben veel van huis.
ADHD Tapas...wow, en opname als advies :huh: Geeft te denken...vooral bij jezelf blijven. Vraag me af waar de ambulante hulp dan uit bestaat. Zie jou niet zo een twee drie achter de 'tralies' zitten na al de therapiën die je al gehad hebt....is het dan ook nog een groepstherapie intern?
Jij drukt zelf al een stempel op dit forum met je goede adviezen en de levenswijsheid die je ten toon spreidt...je staat je mannetje...maar goed ook. Dan maar naar de shrink en handvatten verzamelen, verbaast me dat de wachtlijst voor een shrink daar zo lang is.
En die vragen, al die ja nee antwoorden...uit ervaring weet ik dat ik geneigd ben om een kruisje tussen het ja en nee antwoord te zetten. Mijn 'zwager' (vriend van zus) heeft dat ook gedaan, althans vraagtekens geplaatst bij een groot aantal van de 700! vragen waar hij ja of nee op MOEST antwoorden.
Duh, wil best toelichten waarom het voor mij niet ja of nee is maar iets daartussen in, heb ik bij reïntegratieonderzoeken ook gedaan....die discussie die ik daarna met de psychologe heb gehad daarover vonden zij en ik veel inzichtelijker, genuanceerder. Kijk nu eenmaal met een andere bril naar de samenleving en dus naar ja of nee...hokjes, brrrrr

Effe laten bezinken zeg je, prima. Je hebt nu een stempeltje, zegt op zich niets want je bent Tapas ten voete uit...bedachtzaam, integer en mét eigenwaarde....zo houden ;)

Morgen heb ik een gesprek met mijn casemanager bij Novadic. Dit naar aanleiding van de indruk die ze inmiddels van me hebben na anderhalve maand therapeuten. Ben benieuwd wat voor plaatje daaruit voorkomt. Wil het precies van haar weten want PsyQ gaat informatie bij Novadic inwinnen (hoogstwaarschijnlijk) en de samenwerking moet besproken worden.

Na morgen ga ik aan de slag bij PsyQ en nu ga ik als de wiedeweerga onder de douche, moet om half tien op de fiets zitten :o Chips, tijd vliegt!
Latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...