Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 februari


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klinkt leuk Kirky, maar ik vind het ook zielig voor de kat om 'm nu te verkassen.
Hij heeft het er verder goed, kan daar lekker naar buiten op bekend terrein...
Ik heb van de week al voorgesteld om de kat mee te nemen naar mijn werk en daar te voeren met een spuitje en infuus te geven, maar dat wilde hij dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak van uitgehaalde wol een deken. Lekker gewoon recht toe recht aan met de korte stoksteek. Geen gedoe met patronen, die vormen zichzelf wel door de diversiteit aan wol. Ik doe het om tot rust te komen en ik krijg er warme handen van en straks als de lap groter wordt (is nu nog maar 30 cm), heb ik gelijk ook warme dijen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

Mijn vriend is gescheiden en betaald een smak aan allimentatie. 900 euro per maand en die kids lopen er toch zo armoedig bij.

Dat doet ons pijn.

En een kat niet naar de dierenarts laten gaan? Ik nam de kat mee


Mieke, ik heb vroeger op het punt gestaan. Maar waar ik toen woonde kon hij ECHT niet naar buiten en zat ikerg klein binnen, met 2 grote honden, geen optie dus.
Nu is hij te oud om te verkassen, zou voor een jaartje zijn bv.
Bovendien ben ik zelf ook erg arm, heb mijn handen vol aan de kosten van de honden.
Oké, ik krijg dan wel korting op mijn werk, maar het is toch een extra kostenpost.
En ik zou 'm dan moeten ontvoeren, ik zou niet eens weten hoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
FishermansFriend

Klinkt leuk Kirky, maar ik vind het ook zielig voor de kat om 'm nu te verkassen.


Hij heeft het er verder goed, kan daar lekker naar buiten op bekend terrein...


Ik heb van de week al voorgesteld om de kat mee te nemen naar mijn werk en daar te voeren met een spuitje en infuus te geven, maar dat wilde hij dus niet.



En verder heeft ie het goed. Alleen geen goed voer en medische verzorging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn begeleider vertelde dat er een angsttandarts is in Amsterdam waar de praktijk helemaal in Hawai stijl is ingericht. Je ligt niet in een tandartsstoel maar op een strandstoel...de tandarts loopt zelf in een hawaibloes, en de eerste keer komt ie naast je liggen op een andere strandstoel om een praatje te maken en hoef je alleen AAA te zeggen, komen ze nergens aan. Muziekje erbij.....moest er erg om lachen, hier in Zaandam zit ook een angsttandarts, wie weet ga ik nog wel eens heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mieke

En verder heeft ie het goed. Alleen geen goed voer en medische verzorging?


Ja klopt, er is meer dan dat gelukkig.
Ik kan de kat ook niet alles bieden.
Zeker niet zijn vertrouwde omgeving waar hij de buren kent, en daar ook regelmatig naar binnen gaat, en alle tuinen afstruind.......
Ik snap wel wat jij bedoelt hoor, zulke stemmen klinken dus regelmatig in mijn hoofd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kirky het is een grote schande hoe allimentatie gebruikt wordt. Ik ben er pislink over.
Het is niet normaal wat dat mens per maand binnen krijgt en die kids er zo armoedig bij laatlopen.
Midden in de winter ja herinneren jullie die kou nog?
2 t- shitjes 1 met lange mouwen en 1 met korte mouwen over elkaar aan.
Zomerjurkjes over een legging. Geen gezicht. Ik ben boos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
FishermansFriend

Mijn ex zit dus nu ook nog met andere problemen, een vader met kanker en suikerziekte en hij raakt waarschijnlijk zijn baan binnenkort kwijt, hij weet niet eens of hij zijn volgende salaris nog krijgt, de zaak gaat wrs failliet. Valt dus ook niet mee....



Nee valt niet mee, maar geen reden om het huisdier wat je beschouwt als jouw huisdier te verwaarlozen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...